Posts by Terr0r

@ K rens

Dat werkt ook niet ik kan niks met de map ook geen naam wijzigen helemaal niks

@ Stijn

Dat heb ik geprobeerd meedere malen dat werkt ook niet

@ J hermans

De map waar het om gaat is de incoming map van me muziek downloads en dat progamma wat ik daar voor gebruik staat bijna 24/7 aan maar als ik dus een reboot moet uitvoeren of het progamma staat even uit dan heb ik het ook geprobeerd werkt niet helaas

Windows zegt dat de map niet bestaat

Ik zal morgen even een screen posten dat geeft wat meer duidelijkheid denk ik

Beste allemaal

Ik zit met een probleempje

Ik heb 3 mappen op mijn buroblad staan en die wil ik verwijderen maar dat gaat dus niet helaas ik krijg dan deze melding

Kan item niet vinden op het berublad en kan het dus ook niet weg gooien helaas

Wie weet of kan mij helpen wat ik zou moeten doen om dus die mappen wel tekunnen verwijderen

Alvast bedankt voor de hulp

Greets Terr0r

Beste mensen

Het probleem is reeds opgelost

De fout deed zich voor op newschat.php het geheel van word tevroeg afgelosten en daar door ontstond deze fout

Om dat die word geinclude op news.php dacht ik dus dat daar fout zat wat niet zo was

De oplosing was in newschat.php de aflsuiting ongedaan maken en die in newstop5.php teplaatsen en zo doet alles het weer

Ik zelf kwam niet met de oplossing hier kwam luc mee met de fout en uiteraad ook met de oplossing

Mvg Terr0r

@Wmdiensten

Daar geef ik u helemaal gelijk in een verouderde code hoeft niet persee slecht tezijn

En dat andere klopt ook wat u zegt over de script-kiddies

Maar goed even terug tekomen op het probleem wat ik heb ik heb zelf nog steeds geen oplossing kunnen ik kan het nergens vinden waar het probleem zich voor doet in welke file het zich bevind en wat ik dus zou moeten doen om het dus weer goed tekunnen krijgen als iemand mij daar bij zou kunnen helpen heel erg graag

Het was allemaal wel goed tot gister avond bijna 24 uur verder en nog geen oplossing helaas

Beste Wmdiensten in de loop der jaren is de code die ik gebruik aardige opgeschoont en vernieuwd en gesplits om dus zo een goed en compleet overzicht tekunnen krijgen van source als er dus ergens iets niet goed is zo als nu het dus makelijk terug tevinden is waar de fout zich bevind en voor doet en deze dan ook zo snel mogelijk tekunnen oplossen

Je table staat helemaal fout net zoals je title.
    Hij moet in de content komen, dit zal waarschijnlijk liggen aan news.php weet het niet zeker.

Via element inspecteren kan je een beetje kijken waar hij moet staan om zo je script aan te passen.

Kom je er echt niet uit dan ga je naar een andere pagina en kijk je hoe ze het daardoen (waar hij er wel goed in staat)
    Zo kan je die wijze ook toepassen in news.php.

Beste L.Kok

1 - Ik heb gekeken in news.php alleen kan het daar niet vinden er zijn meedere news php files die worden geinclude in news.php kan het ook 1 van die zijn ik zelf denk het niet want die staan er alemaal netjes op en bij de top5 het stukje script wat in news.php staat daar gaat het fout dan lijkt het mij dat het in news.php iets niet goed staat
    2 - Dat heb ik al gedaan die zitten anders in elkaar dus daar heb ik niet zo heel veel ik kan even kijken hoe het in een andere news php file staat en kijken of ik daar iets aan heb

Er mist ergens een div of table, maar waarom schrijf je geen eigen maffia site? OSbandita of hoe het heet is zwaar verouderd...

Beste mentimjoj

1 - Waar en welk bestaand zou er volgens u een div en/of tabel missen ? Ik kan het niet vinden als u iets weet hoor ik het graag van u.
    2 - De source die ik heb en gebruik is volledige unbugged op een aantal dingen na die ik zelf er in heb gezet en/of bewerkt heb die niet 100 % werken in de laatste 2 maanden voor de rest is de source vrijwel unbugged, de bugs die er nu in zitten komen door wat ik heb bewerkt en/of er in heb gezet en van de 100 % wat ik er in heb gezet en/of bewerkt heb is maar 25 % bugged

Ik heb de source (unbugged) ongeveer 6 jaar terug van iemand gekregen en ik heb het verder uitgebouwd tot wat het nu is

Alvast bedankt voor hulp

Mvg Terr0r

Upload je bestanden opnieuw, als de fout tijdens het uploaden werkelijk de oorzaak is zal dit het oplossen. Mocht dit niet werken, kijk dan gewoon naar een </div> die te vroeg afgesloten wordt.

Dit heb ik gedaan zonder succes helaas

Het zijn Tables Cas.

Div of tabels het staat ergens niet goed

In dat geval wordt er een table te vroeg afgesloten.

Okee dat is mooi dan ben ik al een stuk verder dan wat ik was

Kan iemand mij ook zeggen waar en welke file er een tabel tevroeg word afgelsoten ? of kan ik dat ergens vinden via mijn browser waar de tabel verkeerd staat en welke file ?

Ik gebruik firefox en de plugin firebug

Is dat in news.php of ergens anders want de fout doet zich alleen voor op de hoofdpagina en dat is news.php

Alvast bedankt

Mvg Terr0r

1 - Dat weetik dat de layout niet klopt als het goed is werken de andere pagina's gewoon hoor
    2 - Hoe bedoel je ? Onder linkermenu, is hij niet mee gestretst. ? eb wat meer info ? Kan je mischien ook zeggen wat ik moet doen o het teverhelpen ?
    3 - Klopt er is van de week een netwerking storing geweest daar kan het mee temaken hebben

Ligt het aan mij of is je site nu hel erg sloom?

De site is inderdaad wat sloompjes dat licht niet aan jou er is van de week een netwerking storing geweest daar kan het mee temaken hebben

Maar je hebt niet een oplossing voor mij wat ik zou kunnen doen om mijn probleem op tekunnen lossen

Maar goed ik heb nog geen oplossing kunnen vinden om mijn probleem op telossen

Als iemand mij verder zou kunnen helpen hier mee heel graag

Alvast bedankt voor de hulp

Mvg Terr0r

Dat wil ik wel dat heb ik ook geprobeerd alleen het wil niet ik krijg een fout melding hier van ICT

Uw bericht is te lang. Het maximale grote van een bericht is 10.000 tekens.

Wat kan ik dan doen om de code tekunnen laten zien

Mvg Terr0r

Beste allemaal

Ik heb een groot probleem

Titel zegt genoeg dacht ik zo

De gehele inhoud op me hoofdpagina ingame staat scheef

Zie screenshots

Link naar website

http://www.crimemaffia.nl

Loginaam powersum
    Wachtwoord 123456

Het probleem doet zich voor sinds het laatste uur

Ik was bezig met iets anders dat wou ik uploaden en dat ging niet helemaal goed

Dus ik dacht ik selecteer alle php files en upload alles in 1 keer en toen ging het mis

Toen stond de boel scheef deze fout doet zich alleen voor op de hoofd pagina dat is news.php de rest van de paginas zijn goed

Ik was bezig geweest met register.php en activation.php dat wou niet zo als ik wou dus ben ik daar mee gestopt alles weer terug gezet zo als het was en wou dat dus uploaden en dat ging niet

Ik heb een backup van 2 weken geleden maar al die bestanden terug zetten heeft geen zin fout blijft

Alvast bedankt voor jullie hulp

Mvg Terr0r

Beste habib

Dat is een hele goeie daar heb ik zelf eigenlijk ook niet echt overna gedacht eerlijk gezegt :whistling:

Uhm wat zou u daar neer kunnen zetten

1 - laatste 5 forum berichten ? alleen dan de titel van het forum bericht zeg maar laten zien en dat je zeg maar max 7 letters van het forum bericht ziet anders word het te groot en als het tien letters heeft zie je zeg maar 5 letters en daarna komen er 3 puntjes achter
    2 - Stats

A - Nieuwste lid
    B - Server Tijd
    C - Leden
    D - Leden online

Ik vind optie 2 wel beter als optie 1

Mvg Terr0r

EDIT

Optie 2 heb je al half er in zie ik

Dan zet e A en B van optie 2 er ook bij in dat blok dan word dat blok wat langer

Dan zet je optie 1 daar onder

Beste

Dat ziet er al beter uit.

Het is nog wel wat kaal onderin mischien een idee iets met screen daar onder temaken en dan rechts iets er bij maken anders is dat weer teleeg

Voor de rest prima werk

Mvg Terr0r

@Wmdiensten,
    Ah top duidelijk uitgelegd! En is het dan zo dat Ziggo en UPC beiden alleen over de kabel aanbieden en geen glasvezel? Want ik las dat ergens op de website van UPC.nl geloof ik.

Klopt inderdaad ziggo en UPC bieden geen glasvezel aan omdat wat wat andere bedrijven via glasvezel doen ook via de kabel kan volgens ziggo en UPC, maar kabel en glasvezel zit weinig tot geen verschil in alleen dat glasvezel wat stabieler is verder niet. Normaal gesproken betaal ik voor de diensten die ik afneem bij ziggo 120 euro in de maand maar dan heb ik ook echt alles.

Maar omdat ziggo mijn jaren lang niet de diensten heeft kunnen leveren wat ik dus als klant afneem bij ziggo betaal ik voor alles 3 jaar lang 50 euro in de maand dat is nog eens goedkoop dacht ik zo

150 MB Download
    15 MB Upload
    HD Recorden
    Alle zenderpakketen
    Tv Extra Pakket
    Film 1
    HBO zenders
    Voetballen
    Kinderpakket voor de kids
    Volop bellen
    En nog 2 dingen

Mvg Terr0r