Misschien handig om een link te vermelden waarin we de source kunnen inzien?
Posts by MaffiaLords
-
-
- Pokecity
- Electrancity -
Nou als er een lid op vakantie was?
-
Ik ontvang ook graag statistieken qua bezoekers via pb
-
weide43 Je praat over dezelfde source als hierboven, die niet van Robin (ex-mod denk ik) is gesloten...
-
weide43 Misschien handig om te vermelden dat er meerdere malen licenties zijn verkocht met doorverkoop rechten aan meerdere personen? Ook vind ik het raar dat je meer dan de prijs van toen vraagt.
(iCriminals source, paar weken geleden werd er een topic gesloten, omdat verkoop niet mocht volgens de regels van CP)
http://www.criminalspoint.com/…49/iCriminals-Script.html
:slotje::slotje::slotje:
-
http://www.wmcity.nl/artikelen.php?actie=bekijk&id=801
Maar anders kan je css gaan leren en dan zelf een beginnetje te maken met slicen met gratis templates en dat je dan ervaring opbouwt.
-
Citaat
Panetta: Geen live beelden in villa Osama
AMSTERDAM - CIA-baas Leon Panetta heeft toegegeven dat er geen live-beelden zijn van het moment dat topterrorist Osama bin Laden werd uitgeschakeld door Amerikaanse commando's. Wegens technische problemen ging het beeld op zwart toen de Navy Seals de villa van Bin Laden binnenvielen.De teksten kloppen niet allemaal? Volgens mij hebben we nu ... verhalen van de witte huis
-
Bij tutorials stond volgens mij een oplossing.
http://www.criminalspoint.com/…132/Crons-Verbeteren.html
Je kan ook via cronjobs werken, veel gemakkelijker.
-
Hij had toch geen internet thuis? De rest van al qaeda zullen het waarschijnlijk ook niet hebben? beetje maf...
-
@Broken Ze wisten het al in 2003 dat hij daar zou kunnen zijn.
-
@BrokenTrack
Er was een vliegtuig neergestort? Met 30 man erin? Geen doden gevallen volgens obama?
De jongen die geinterviewd werd ontkende dat hij daar was en dat er alleen vrouwen waren. Terwijl de media dat verdraaide. (vertaling)
Hoe dat dan?
-
Niet iedereen leert er niks van, als je zelf gaat kijken hoe het in elkaar zit dan onthoud je het gemakkelijker
-
@ Bijlsma
pak gewoon een time 2 kill crime source, dan zie je wel hoe simpel een frame is
-
[offtopic] eeyk
7.C.3 In een (ver)kooptopic is het verboden te reageren op het aangeboden materiaal; enkel geinteresseerde (ver)kopers mogen berichten plaatsen, mits deze een bijdrage hebben aan de verkoop.Dus jouw bedoelen ze in andere topic[/offtopic]
Kan je ook onder startbod bieden?
-
Misschien start je 2x session? 1 in config, 1 in script zelf?
Zet is include (config) bovenaan en haal session_start weg.
(als je session_start in config hebt staan)
-
Lodewijk misschien kan je zo naar mijn idee kijken, als leden iets doen wat jij niet leuk vind verban je ze van optie sluiten?
Dan moeten zij bij moderators aanvragen voor een :slotje:
-
@brokentrack Nee, na 4 maanden CP lid heb je toegang tot optie topic sluiten en wanneer je het misbruikt kan een CP moderator je optie weghalen.
-
Wat ook kan is:
Leden die langer dan 4 maanden lid zijn van CP kunnen topic sluiten. Maar er moeten regels zijn waar je je aan moet houden voordat je je topic sluit, doe je het niet wordt je optie topic sluiten ontnomen?
-
Misschien dat je een slotje kan aanvragen zodat moderators sneller kunnen handelen.