Posts by Abaddon

Citaat van larsisgoed9

@ abaddon,
    Ja en als ik dit lees: "swiempee" etc.
    Dat vind ik meer Turks en niet gepast in de Nederlandse maatschappij.

Ik zei ook, tot in bepaalde maten.

heb geen ewa en wolla nodig,
    gebruik ohayo en konichiwa ^^.
    Verder vind ik straattaal gewoon kunnen, tot in bepaalde maten.
    We hebben allemaal een moment waarop we gewoon "fak deze shit" zeggen.

Vind rap in het algemeen al goedkoop, beetje slecht nederlandse zinnetjes herhalen op 'tzelfde deuntje aan een stuk door.

Heb je al gezegd, of herinstallatie met de gehele schijf, of grub installeren/aanpassen, of het MBR even leeggooien en grub er opnieuw op donderen.

Heb google standaard geblokkeerd, zowel bots op sites als alle services van me router, en gebruik alleen google's zoekmachine met een proxy.

Verder compile ik dingen die met het web te maken hebben zoals browsers of andere applicaties zelf en flikker deze zooi er als eerste uit.

Integenstelling tot jullie waar het bij de volgende update weer geactiveerd is mis ik de hele functie dus heb niks te vrezen van de stalkers die zichzelf goocheltje noemen.

@Koen, je moet wel bagger internet hebben als dat cache.google zooitje er voor zorgt dat je langzamer browst.

Mischien ook fijn om te laten zien hoe het beoordelings proces werkt ?.
    Word erbijvoorbeeld gekeurd om look, speelbaarheid etc, wat telt voor hoeveel mee, hoeveel punten kan je bij elk onderdeel krijgen en hoeveel in totaal.

Crime is een genre op zichzelf ( dat zijn eigen reputatie naar beneden heeft gehaalt ).
    En ik zal je wel eens een echte rpg laten keuren binnenkort.

Je belooft dat ze gegarandeerd meer leden zullen krijgen, verder stop ajb met het concept RPG te verkrachten, want je doet het voor crimes en niet voor "ROLE PLAYING GAMES".

Je mist een aantal copyrights 8-), ziet er verder te simpel uit kwa layout, te weinig uitleg over het proces en je doet hoge nogal moeilijk na te leven beloftes op de homepage.

Verder zie ik nergens iets dat zegt, wow dit gaat over games !!!
    Wat je bij toplists sites etc wel ziet in de layout ( al is het beetje fantasy layout met een game character erin ).

Cijfer 2/10 aangezien het concept er is, maar niet op de goede manier word toegepast en de site ook niet al te goed is.
    Aangezien ik ook geen copyright zie die er hoort te staan van wordpress, ging er nog -1 vanaf, anders was het 3/10 geweest.

Mijn mening over:

Pim: Goed crewlid, heeft zich er altijd voor ingezet, enige wat ik op aan te merken heb is communicatie fouten tussen mij en hem

R-Mijnten: Heeft een slechte periode gehad maar gaat nu uitstekend mee,

Axl_H: Matig, nooit echt werk of antwoorden van gezien, handeld op initiatief.

Darsstar: Hoe kunnen we hier nou niet blij mee zijn

K.Rens: Heb me altijd afgevraagd of hij express de boel probeerde te storen of dat hij gewoon werkelijk niet doorhad hoe dom hij bezig was.
    Het excuus dat hij er geen tijd voor heeft om moeite voor CP te doen geef ik nog altijd het antwoord op: "Doe het dan gewoon niet".
    Heeft een ego tekort en trekt problemen te snel naar zichzelf toe om in de spotlights te komen, waarals anderen vanwege hun aandacht tekort het topic zinloos gemaakt zou worden.
    Kan zich nog altijd niet aan z'n eigen regels houden.

Killingdevil: De harde kern van excelsior, treed hard op maar hij doet het tenminste goed

Lodewijk: Zie amper dingen van hem laatste tijd maar in het verleden ging het best goed.

Joshua: Nieuw maar te onervaren, matig is meer vanwege de onkunde, want als hij echt wist hoe hij een moderator moest zijn vond ik het zelf nogal slecht.

Dein: Zelfde als Darsstar, alleen het feit dat je ons tijdelijk verlaten hebt vind ik niet kunnen :)

Kabling: Zie ik niks van, geen mening over dus

-------------------------------------

Ander lid: -Blanco

Mezelf: Vroeger op de V2 en V3 was ik een goed gedragend lid, is alleen met de overname van Koen Rens en de hele propaganda erachter snel achteruit gegaan.
    Ben een van de weinige van de zogenaamde "protesten" die er nog is ondanks Rens als eigenaar en het nog steeds dalende niveau, dat laatste geeft me ook weinig motivatie om nog een echte bijdrage te leveren als lid omdat het toch wel verspilde moeite zal zijn.

Ik reageer ook vaker als de pessimist en kom met de harde feiten zonder glazuren laagje.
    Wel onderbouw ik het altijd, maar sommigen mensen kunnen gewoon moeilijk tegen de waarheid, dat vind ik zelf dan wel weer heel erg zwak.

Linksbovenin > Toepassingen > Installeren/Verwijderen.. [ onderaan ] dan "Tonen = Alle beschikbare programma's, dan amsn zoeken, aanvinken en dan wijzigingen doorvoeren, hij vraagt om je wachtwoord waarna hij de wijzigingen door zal voeren ( aka hij installeerd dus amsn, ) deze is daarna te vinden via Toepassingen > Internet > aMSN