Wat is de deadline?
Posts by Explo
-
-
Het BEZITTEN van ip change software is absoluut niet strafbaar.
Het gebruiken op site's waar het niet is toegestaan wel! -
Als ik er bij kan maak ik wel wat ik in mijn hoofd heb en dan rate jij het wel ok?
-
-
Fl-ii Kan ik in de lijst of niet?
-
Nee ik gebruik geen photoshop ik kan wel slicen op mijn eigen manier xhtml valid. Ik gebruik Photofiltre, en daarvan heb je haast geen tutorials.
Als je intresse hebt, mag je het ook best zeggen!
En ook je bod graag.Ps: ik kan hem clean-krijgen en photoshop van maken per stuk, als ik maar inkomen heb.
Edit: Er ontstaan geen problemen bij het leveren van dit product. Het lijkt alsof ik photoshop heb gebruikt, u kunt alles naar gewenste (hoe noem je dat?) dinges veranderen.
-
Ik weet niet of ik genoeg vrijetijd hiervoor heb, maar ik zou wel een gokje willen wagen. Kan ik er bij ofniet?
-
-
Pluspunt: Al die plaatjes van dieren
Minpunt: Menu is erg saai
Conclusie: Meer werken aan orginelere menu
Evt waarde: 10,- ? -
Ok moet het ook een beetje lijken op jou website? met die bloed enzo?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.01.10 20:55:42:
Ik heb hem 2 banners verkocht :d. -
Wat heb je beschikbaar , wat vind je het waard?
En heb je meer dinge als die teksten er op? -
En betaal je ook of niet?
-
Kijk ook op youtube, daar staan ook veel tutorials en heb je ook niet heel veel engels voor nodig.
-
Ok sorry stan, Ben het gewent van hyves.
-
-
-
Creed II, gta draait bijna altijd om de zelfde soorte dingen en elke keer is alleen beeld mooier en iets meer uitgebreider.
Creed II is uitspeelbaar. ( dus geen hele lange plezier )
Ik zou toch kiezen voor Creed II en later gta kopen.
-
-
Ik heb een cracked-software waarmee je met een bescherm ip-address kan rond surfen. Niet voor spellen etc. maar meer voor internet site's. Als je hier intrese in hebt één privébericht is genoeg.
Het werkt echt, ik heb het uitgeprobeerd alleen je kan dan sloom downloaden en surfen is ook sloom.
-
Niet dat ik veel weet van internet-radio's maar, ding weet ik wel. Je moet rond de 200 euro betalen aan een site/bedrijf om te kunnen oprichten. Zo niet, kan je een boete krijgen.
PS: Het kan niet helemaal correct zijn.