Posts by MarcoBoekholt

hey hood die tut werkt wel heb het precies zo gedaa, mischien iets verandert in functie of functie2.php

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.09.11 22:03:35:
    hey hood die tut werkt wel heb het precies zo gedaa, mischien iets verandert in functie of functie2.php

Drank Groningen Friesland Drenthe Gelderland Overijsel Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland limburg Noord-Brabant

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/a9453457/public_html/ingame/drinks.php on line 193

hier heb ik nogsteeds last van

nu heb ik een ander probleem

Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' in /home/a9453457/public_html/ingame/drinks.php on line 12

ps. het is een criminolz script

post dan opnieuw de script die ik heb gestuurd maar voor je hem post pas jij hem dan aan want ik zie nergens,

PHP
    mysql_fetch_array():

staan

tja heb je je site zo 45 % klaar kom je toch weer een rot probleem tegen waar ik niet veel van af weet :S

Citaat

Drank Groningen Friesland Drenthe Gelderland Overijsel Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland limburg Noord-Brabant

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/a9453457/public_html/ingame/drinks.php on line 193

gr. marco

PHP:

Ik schrijf scripts/applicaties in PHP.
    Soms
    Ik heb wel eens een complete PHP applicatie geschreven.
    nee
    Bij het schrijven van PHP code maak ik eigen functies.
    Soms
    Bij het schrijven van PHP code maak ik gebruik van classes.
    ja
    Ik programmeer in PHP geheel object georiënteerd (uitgangspunt: er is maar één regel PHP buiten de classes te vinden, en eventueel wat configuratie).
    volgensmij wel
    Ik denk na over het ontwerp van de applicatie (technisch ontwerp, niet grafisch).
    ja
    Ik test mijn applicatie met behulp van unittests.
    nee
    Ik kijk bewust naar de testcoverage van de applicatie.
    ja
    Ik maak gebruik van een build script (bijvoorbeeld met Ant) als ik in PHP programmeer.
    ja adobe dreamweaver en Notepad++

hey beste leden ik ga nu weer druk bezig met logo`s maken ik had even geen zin en wou wat minder op de pc omdat ik een klein verslaving had dus ik ben terug snel zullen alle logo`s klaar zijn en dat probeer ik in 1 week (volgende week school weer begonnen).

gr. marco