Posts by -Nick

Ik weet dat je je eigen portfolio hebt want ik heb helpen scripten ;)

Citaat van tim521

Ohh je zou je eigen eens moeten bezig horen!
    Net een baby van 2 jaar xD

Ben ik met je eens

Ik denk niet dat ze je gaan unbannen ;)
    Zeker niet nadat je onodig topic aanmaakt en hackt :p

ja maar het min bedrag met ideal bij mollie is 10 euro ;)

En ik denk dat jij werkt onder dat limit...

want als am -> Credtis is en ik koop 3 credits met ideal gaat die dat natuurlijk niet aanvaardern :p

Je moet gewoon maken dat je boven de 10 euro zit

dan zou alles normaal moeten werken dacht ik ;)

Citaat van Kabling

Ja oke, maar hij heeft er toch geen verkeerde bedoelingen mee.
    Als je het gaat gebruiken voor derde dan zou ik zegen oke dit is hacken.

Maar hij gebruikt het voor zijn eigen doel om te kijken naar het account.
    En van mij mag je best kijken hoor, ik heb voor alles een apart wachtwoord ;).

ik ook

maar meeste tieners niet echt he ;)

Ok is goed

Eerste keer dat ik jou over de vloer krijg zal ik ook je wachtwoord uncoderen en gebruiken op alle sites msn enzo wat jij en etc wat jij gebruikt

Want je vergeet dat meeste mensen wachtwoorden van msn netlog en heel die boel gebruiken he ;)

Ja maar daarvoor mogen ze je wachtwoord niet hacken ;)

Waarom denk je dat ze je wachtwoord md5 coderen ? voor de lol

Zo kan je ze evengoed niet coderen he :S

Ja hij is illigaal bezig met hacken

Hij wil wachtwoord van een lid achterhalen...

Als dit lid geen toestemming geeft daarvoor kan hij crimebrain aanklagen voor hacken van zijn wachtwoord...

Als ik op zo een site zou moeten spelen zou ik er geen minuut langer spelen als ik dat zou moeten te wetenkomen dat ze je wachtwoord naken...

Terwijl hij illigaal bezig is...
    Normaal in de standaard crimes zit er toch zo een admin login in voor in te loggen zonder ww op een acount?

Dacht dat die zat in 2kill

Als je echt niet te lui bent ga je het zelf knutselen met de api van mollie...

Is een half uurtje werk

Ik heb het ook gedaan

ik wil het wel verkopen aan je voor een zakcentje... want ik heb er ook aan moeten werken zoals IEDEREEN DIE NIET TE LUI IS!

Citaat van gamecontrol

Als ik de regels van CP door lees lijken me hier wat strafpunten op de plaatst...

Doe verder maar een slotje want dit gaat nergens heen als er niet eerst wordt gelezen

Mij kunnen ze niet straffen ik bleef ontopic met een zin ;)

Ga eens optie per optie aflopen en bespeel ze eens...

Dit kan soms een kleine fout zin die zich heel lang heeft kunnen schuil houden tot plots iemand het ontdekte heb ik ook al voor gehad.

Indien je niets tegenkomt van fouten of bugs ga je ieder admin optie eens bekijken

Indien dit niets oplevert doen ze het via je database of op een andere manier

Maar meestal komt het door een kleine fout een een optie of configuratie of cronjob

Je ziet het zelf wel waar de fout ligt desnoods laat je mensen erachter zoeken en geef je ze een kleine attentie ;)

Wat kan je eraan legaal maken?

gewoon andere layout en html veranderen en hij is legaal voor eigen gebruik (c)

Ga dan beter een source vanaf 0 scripten in plaats van dingen legaal te maken terwijl ze illigaal zijn 8-|