Ik wil het wel doen, ik heb meerdere keren layouts ingebouwd.
Posts by JustMe
-
-
Ach heb je een slecht 2009 gehad alcohol laat veel problemen vergeten (xD). Jammer dat het problemen niet oplost alleen.
Grapje..Goede voornemens: Nog 1 groot project doen (gaming community) en daarna stop ik met scripten.
-
Ik zou ook graag helpen met scripten en eventueel design. Stuur me een pb met je MSN.
-
hetzelfde toegewenst
[offtopic]beetje rare opmerking :-sCitaatSterkte toegewenst aan iedereen die gedurende deze feestdagen alleen is of geen dak heeft boven zijn hoofd.
Sterkte en mag je iemand vinden die jou wil opvangen.nee ik heb wel toegang tot internet maar geen dak boven mijn hoofd? zo erg verslaafd ben ik ook niet aan de laptop hoor. Dan zou ik mijn laptop verkopen en een hotel huren.[/offtopic]
-
-
Zalig kerstfeest iedereen.
-
In chrome staat de tekst te ver naar boven. En tja ik vind het gewoon te simpel om dit 5 keer voor 7,50 te verkopen. Kijk een keer een tientje oke maar hiermee doe je echt niemand een plezier hoor.
En daarbij komt dat je bron rommelig is.
-
Bump hopelijk laten ze snel iets horen van de organisatie en maken de andere mensen snel hun laatste spellen af.
-
Klopt ik hoop dat ze het doen want ik verwacht toch niet zo heel veel activiteit meer.
-
Hardstikke bedankt voor de derde plek willem ik hoop dat mijn spelletjes site zo snel mogelijk online is.
-
ik kom maar niet bij de top10 willen is mijn argument zo slecht?
-
Maar ik zou graag de domein willen omdat ik er dan een leuke spelletjes site voor kan maken.
-
Weet ik veel iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak over muziek hé. Maar laten we aub niet zo ver ingaan op Paparia niet echt zin in. Hij heeft 9 berichten gepost waarvan 7 leugens dus lijkt me het nut niet om daar aandacht aan te besteden.
-
Helaas Darsstar moet ik bekennen dat ik de band ken een zwart verleden. Maar hij organiseert dus feesten voor de bandleden van system of a down en daarbij nodigt hij bn-ers uit. Beetje nutteloos vind ik om daar een site voor te beginnen :-P.
Maar ik zou graag de domein willen omdat ik er dan een leuke spelletjes site voor kan maken.
-
Ben ik nou de enige die even een reactie gaat afwachten van Paparia? Misschien was het wel een spelfout en kan hij aantonen dat hij inderdaad die feesten organiseert. Kom op kijk als hij echt misbruik van dit soort ziektes maakt is dat natuurlijk enorm laag. Maar laten we nog even zijn reactie afwachten voordat we gaan oordelen.
-
onderste duidelijk
-
Kom op die plaatjes komt ergens anders vandaan die chat komt enorm bekent voor wie zegt mij dat jij dit hebt gemaakt?
-
ik heb deze pattern ook gebruikt alleen heel kut dat bij dat pattern een recht vak er schuin uit komt te zien.
-
Mooie layout maar nog iets te onprofessioneel zoals dat lettertype bij algemeen en actieve topics etc. past niet echt.
Rating: 6/10 het is al een voldoende maar nog niet genoeg om echt een ruim voldoende te krijgen.
Antwoord op jouw vraag: ik ga bij websites niet echt af op de layout meer op de inhoud. Zorg jij ervoor dat er mensen zijn die echt antwoord geven op de vragen die je stelt zou ik naar jou toe komen. Of zijn er echt tutorials hoe het moet, dat is handig. Op CP zet je een vraag neer en 2 mensen reageren normaal en de rest is offtopic.
-
Ja toen Alex Ruter stopte gaf hij twee domeinen gratis weg. Crimepatrol heeft ze toen allebei gekregen volgens mij.