Posts by Pharox

- Wees eens duidelijk in je vraag.
    - Welke talen beheers jezelf.
    - Wat moet het precies doen.

Snap nu nog steeds niet wat je wil maken, online spel of een 3D spel of zo ?

Die van mezelf :p (a)

Btw Omerta is ook niet meer wat het geweest is, wat je online ziet en totaal geregistreerd is in totaal.
    Word dus vanuit alle versies geteld, heb hier een keer onderzoek naar gedaan :$

Een echt mooi spel vond ik altijd deluccio maar die is gehackt en toen nooit meer terug gekomen :|

Tekst: Vendettagame | Word jij de nummer 1 Crimineel?
    Kleuren: Maffia achtige kleur, zelf gebruik ik veel rood en zwart
    Hoeveel bij hoeveel: 468x60
    Categorie: Maffia
    Website url: http://www.vendettagame.com
    Toevoeging: Maak er maar wat moois van, wil hem voor promotie gebruiken later.

Ik wil niet off-topic of lullig overkomen, maar zou eerst netjes leren scripten.
    Ik zou persoonlijk sneller je fout zoeken als alles duidelijk is geschreven.

Verder, kloppen de waardes wel die je opslaat?
    Heb je ook mysql_error() geprobeerd ?

Citaat van insaneflame

Rpgbunny hebben het illegaal.
    en ze lichten iedereen op.

Indd zijn banditi sources met een andere layout, kan je verklappen dat zelfs de meest simpele bugs er nog in zitten.
    Dus die rommel aanschaffen zou nog slechter voor je spel zijn dan de OSBanditi 1.6 :cheer:

Citaat van CrimeXL

En welk domein als ik vragen mag?

Staat erbij, was ik vergeten excuus hiervoor :cheer:

Citaat van Willem

1,00

Genoteerd Willem :cheer:

Beste CP'ers

Hierbij verkoop van een domein.

Domein naam: http://www.golden-criminals.nl

Huidige register: TransIP B.V.

Geldig tot: 25 - 11 - 2010

Startbod: 1,00 euro

Opbieden: 0,50 euro cent

Buy now: 10,00 euro

Stopt: 48 uur na laatste bod

Betalen kan met:
    iDEAL | Wallie | Overschrijven

(Wallie + 5%)

Joshua:
    Pluspunten: Lekker actief en let meer op wat hij aan het doen is.
    Minpunten: Iets te streng soms op reacties
    Tips: Minder streng op reacties reageren
    Gemiddelde cijfer: 7.5
    Overige informatie: Handelt zijn delete/report netjes per pm af, ook als je vragen hebt.

Kabeling:
    Pluspunten: Kan ik zo snel niet bedenken.
    Minpunten: Te weinig op criminalspoint om juist te handelen
    Tips: Meer aanwezig zijn
    Gemiddelde cijfer: 3.2
    Overige informatie: Geen, erboven staat uitgelegd wat hij mist.

Betalingen verdwijnen niet zomaar, ik dacht dit eerst ook te zien maar heb toen direct gebeld.

En raad eens ze helpen je op weg met de gepaste antwoord die jij nodig hebt.

Dus targetpay keer ik me rug naar aangezien ik daar al vaker problemen heb gehad niet alleen over mailen.

Bij targetpay is die documentatie over SMS ook zwaar onduidelijk dus dat is gelijk al min punt.

SMS api kan je zo aanvragen bij mollie, meer landen beschikbaar maken is ook een aanvraag van mij geweest.
    Kreeg toen per email netjes een bevestiging dat meer mensen dit hadden aangevraagd en ze dit dus mogelijk gingen maken.

Iedereen heeft een eigen mening, waarom zou je iemands mening niet kunnen accepteren?
    Ja, targetpay bied momenteel meer mogelijkheden, maar dit kan bij mollie altijd nog.

Ik stap zelf over op Zaypay omdat die momenteel veel meer bied in landen keuze.

Citaat van Killingdevil

De schijndood is tegenwoordig echt niet meer z'n groot probleem. Met de huidige apparatuur en kennis kan de dood normaal gesproken wel zeker worden vastgesteld. Maar de regel bestaat inderdaad dat iemand niet meteen in een gat gegooid mag worden...

Gaat inderdaad een week overheen voordat dit gedaan wordt, toen mijn beste maatje begraven werd duurde dit ook een week.
    Je krijgt eerst condoleren en zelfs dat duurt 2 a 3 dagen voordat je afscheid kan nemen.

Nee, heel de ereg functie is eruit dus ook de eregi, je hebt 2 soorten.
    Vervanging ervan is preg_ je kan dit ook terug vinden op php.net.

De exacte preg_ weet ik alleen niet voor die code...

Kan je misschien uitleggen wat de bedoeling er precies van is?
    Houden wij je domein tijdelijk online of wat?

Edit R.Mijnten
    Je offtopic deel heb ik eruit gehaald, omdat de vorige reacties ook zijn verwijderd;)

Ik heb windows 7 ook maar die update zie ik nergens..

En mij maakt het niet uit dat ze zien welke sites ik bezoek, heb niks te verbergen.