Posts by Pharox
-
-
Die van mezelf :p (a)
Btw Omerta is ook niet meer wat het geweest is, wat je online ziet en totaal geregistreerd is in totaal.
Word dus vanuit alle versies geteld, heb hier een keer onderzoek naar gedaan :$Een echt mooi spel vond ik altijd deluccio maar die is gehackt en toen nooit meer terug gekomen
-
Tekst: Vendettagame | Word jij de nummer 1 Crimineel?
Kleuren: Maffia achtige kleur, zelf gebruik ik veel rood en zwart
Hoeveel bij hoeveel: 468x60
Categorie: Maffia
Website url: http://www.vendettagame.com
Toevoeging: Maak er maar wat moois van, wil hem voor promotie gebruiken later. -
Ik wil niet off-topic of lullig overkomen, maar zou eerst netjes leren scripten.
Ik zou persoonlijk sneller je fout zoeken als alles duidelijk is geschreven.Verder, kloppen de waardes wel die je opslaat?
Heb je ook mysql_error() geprobeerd ? -
insaneflame
Bod van 2,50 genoteerd :cheer: -
-
Citaat van TaskForce
1,50
Bod van ? 1,50 genoteerd
-
-
-
Beste CP'ers
Hierbij verkoop van een domein.
Domein naam: http://www.golden-criminals.nl
Huidige register: TransIP B.V.
Geldig tot: 25 - 11 - 2010
Startbod: 1,00 euro
Opbieden: 0,50 euro cent
Buy now: 10,00 euro
Stopt: 48 uur na laatste bod
Betalen kan met:
iDEAL | Wallie | Overschrijven(Wallie + 5%)
-
http://www.interspire.com/shoppingcart/pricelist.php
Voor meer informatie over de prijs en voorbeelden.
Zoals CrimeXL aangeeft is hij inderdaad daarvan, heb de demo al gezien. -
JeroenH
Dan moeten ze dit ook niet in de demo zetten, ging daar namelijk vanuit dat hij standaard aanstaat, heel goed knul :cheer: -
Mokerr
Ik heb net in de demo gekeken en je kan er wel cronjobs maken.
Staat onderin bij Features als "cronjobs" :cheer: -
Joshua:
Pluspunten: Lekker actief en let meer op wat hij aan het doen is.
Minpunten: Iets te streng soms op reacties
Tips: Minder streng op reacties reageren
Gemiddelde cijfer: 7.5
Overige informatie: Handelt zijn delete/report netjes per pm af, ook als je vragen hebt.Kabeling:
Pluspunten: Kan ik zo snel niet bedenken.
Minpunten: Te weinig op criminalspoint om juist te handelen
Tips: Meer aanwezig zijn
Gemiddelde cijfer: 3.2
Overige informatie: Geen, erboven staat uitgelegd wat hij mist. -
Betalingen verdwijnen niet zomaar, ik dacht dit eerst ook te zien maar heb toen direct gebeld.
En raad eens ze helpen je op weg met de gepaste antwoord die jij nodig hebt.
Dus targetpay keer ik me rug naar aangezien ik daar al vaker problemen heb gehad niet alleen over mailen.
Bij targetpay is die documentatie over SMS ook zwaar onduidelijk dus dat is gelijk al min punt.
SMS api kan je zo aanvragen bij mollie, meer landen beschikbaar maken is ook een aanvraag van mij geweest.
Kreeg toen per email netjes een bevestiging dat meer mensen dit hadden aangevraagd en ze dit dus mogelijk gingen maken.Iedereen heeft een eigen mening, waarom zou je iemands mening niet kunnen accepteren?
Ja, targetpay bied momenteel meer mogelijkheden, maar dit kan bij mollie altijd nog.Ik stap zelf over op Zaypay omdat die momenteel veel meer bied in landen keuze.
-
[offtopic]Dus omdat jij loopt te spammen hebben wij stank voor dank?
Beetje krom vind je zelf ook niet?[/offtopic] -
Citaat van Killingdevil
De schijndood is tegenwoordig echt niet meer z'n groot probleem. Met de huidige apparatuur en kennis kan de dood normaal gesproken wel zeker worden vastgesteld. Maar de regel bestaat inderdaad dat iemand niet meteen in een gat gegooid mag worden...
Gaat inderdaad een week overheen voordat dit gedaan wordt, toen mijn beste maatje begraven werd duurde dit ook een week.
Je krijgt eerst condoleren en zelfs dat duurt 2 a 3 dagen voordat je afscheid kan nemen. -
Nee, heel de ereg functie is eruit dus ook de eregi, je hebt 2 soorten.
Vervanging ervan is preg_ je kan dit ook terug vinden op php.net.De exacte preg_ weet ik alleen niet voor die code...
-
-
Ik heb windows 7 ook maar die update zie ik nergens..
En mij maakt het niet uit dat ze zien welke sites ik bezoek, heb niks te verbergen.