Darsstar jou typo had ik allang geleden vergeven..
Lees ff de reply van Spinazie (bah), het leek er verdacht veel op dat Spinazie een CI fan was.
Posts by Maaark
-
-
-
Dus jullie adviseren Kohana aan?
-
Oke too bad.
Maar Patrick bedankt
Kan gesloten worden dus, kan het zelf kennelijk niet?
-
Is het ook mogelijk om KLANT000 als default te zetten en dat er dan dmv autoincredement KLANT001 komt?
-
Gebruik es een switch
-
Ik denk dat ik dat ook van hem ga denken.. Maar eerst nog eens zijn reactie afwachten
Dat zijn inderdaad veeeeel betere regels
Maar ik denk ook (lees goed: DENK)dat het vooral aan Joshua ligt dat de regels zo streng worden nageleeft. Ik denk dat de andere er chiller mee omgaan.
-
Ik vind dat er wel een punt gemaakt wordt.
Ik denk dat Joshua, die mij in dit geval verbannen had, niet echt goed kijkt.. Ik vond mijn reactie niet echt offtopic meer..Ik ga wachten op zijn reactie en anders ga ik maar eens dat evaluatie formuliertje invullen, want dit vind ik niet echt kunnen..
-
Script/programmeertaal: PHP/MySQL
Probleem (duidelijke uitleg vereist):
Ik wil dat klanten een klantennummer krijgt wat op dit lijkt:
KLANT001, dit is dus voor de eerste klant, KLANT002 voor de 2de etc.
Nu weet ik niet hoe ik dit kan doen, als ik gewoon KLANT.$id (waar $id gewoon een getal is) krijgt ik niet 001 maar gewoon 1.
Code:
nvt
Overige informatie:
Make me happy -
Maar is het niet zo dat je met het loaden van de models voorkomt dat je onzinnige dingen doet loaden?
Zo houd je het dus een beetje lichter of zie ik dit verkeerd? -
Heb je verdwaalde evals ergens staan?
[offtopic]Ik ken die hele source niet..[/offtopic] -
Ik vroeg mij af welke frameworks jullie gebruiken en wil graag weten waarom jullie dit gebruiken.
Ik heb gehoord dat codeigniter goed is maar andere vinden het weer prut..
Wat vinden jullie? En waarom?
-
Stuur maar een PM'etje met budget en duidelijke project omschrijving.
Dan komen we er wel uitMakr
-
Waar moet dit betaal systeem ingebouwd worden?
In game of een shop?Mark
-
Kijk maar eens hoe een captcha gemaakt word, een stats plaatje gaat min of meer op de zelfde manier.
PM mij maar, dan kan ik je dit leveren voor een kleine betaling
-
Wordt deze trouwens alleen voor win 7 32 bit en niet voor 64? Aangezien ik die niet heb gezien bij mn 64 bit.
-
Citaat van stephen
Hallo,
Een hoop mensen kennen geert wilders alleen maar als de man die moslims het land uit wil hebben.
Het is wel jammer dat deze man in het kwade daglicht worden gezet.Want geert wilders heeft nog meer goede maar ook zekker slecht stand punten.
1.De AOW leeftijd die moet toch ook tot 65 blijven mensen hebben al heen hun leven gewerkt stop is stop.
2.De kilimeterprijs,hier moet je abbsoluut tegen want mensen zijn de eerste 10 jaar misschien wel voordelliger uit maar vergeet niet over 15 jaar betaal je 6 keer zo veel als dat je nu betaald.
Natuurlijk is geert wilders niet de perfecte man maar een heleboel van zijn stand punten zijn wel geweldig.
Kijk naar de film fitna is de racisties ?? Nee natuurlijk niet,
Dit slaat helemaal nergens op de mensen die dat zeggen hebben heel die film niet of nauwelijks gezien,het zijn alleen maar beelden uit de wereld hoe deze verslechterd word door onder andere de moslim, maar ook zekker door de anderen cultuuren.Daarom raad ik iedereen aan die mag stemmen stem op geert want nederland is VOL.
Mvg stephen
+1 -
Het maakt niet uit wie of wat het hoogste doet..
Ik heb het in zn algemeen..
Het is gewoon een feit..Blijf nog maar lekker in tunnelvisie
-
add es ergens print_r($_SESSION);
-
Haha, lezen jij..
Ik dat nooit gezegd..
Fijn dat je mij hier wat gaat zwartmaken..