Posts by Maaark

Darsstar jou typo had ik allang geleden vergeven..
    Lees ff de reply van Spinazie (bah), het leek er verdacht veel op dat Spinazie een CI fan was.

Ik denk dat ik dat ook van hem ga denken.. Maar eerst nog eens zijn reactie afwachten :)

Dat zijn inderdaad veeeeel betere regels

Maar ik denk ook (lees goed: DENK)dat het vooral aan Joshua ligt dat de regels zo streng worden nageleeft. Ik denk dat de andere er chiller mee omgaan.

Ik vind dat er wel een punt gemaakt wordt.
    Ik denk dat Joshua, die mij in dit geval verbannen had, niet echt goed kijkt.. Ik vond mijn reactie niet echt offtopic meer..

Ik ga wachten op zijn reactie en anders ga ik maar eens dat evaluatie formuliertje invullen, want dit vind ik niet echt kunnen..

Script/programmeertaal: PHP/MySQL
    Probleem (duidelijke uitleg vereist):
    Ik wil dat klanten een klantennummer krijgt wat op dit lijkt:
    KLANT001, dit is dus voor de eerste klant, KLANT002 voor de 2de etc.
    Nu weet ik niet hoe ik dit kan doen, als ik gewoon KLANT.$id (waar $id gewoon een getal is) krijgt ik niet 001 maar gewoon 1.
    Code:
    nvt
    Overige informatie:
    Make me happy :)

Maar is het niet zo dat je met het loaden van de models voorkomt dat je onzinnige dingen doet loaden?
    Zo houd je het dus een beetje lichter of zie ik dit verkeerd?

Ik vroeg mij af welke frameworks jullie gebruiken en wil graag weten waarom jullie dit gebruiken.

Ik heb gehoord dat codeigniter goed is maar andere vinden het weer prut..

Wat vinden jullie? En waarom?

Kijk maar eens hoe een captcha gemaakt word, een stats plaatje gaat min of meer op de zelfde manier.

PM mij maar, dan kan ik je dit leveren voor een kleine betaling ;)

+1

Het maakt niet uit wie of wat het hoogste doet..
    Ik heb het in zn algemeen..
    Het is gewoon een feit..

Blijf nog maar lekker in tunnelvisie