Ik begrijp niet waarom je zegt dat het overal gratis te vinden is?
Hetgeen ik aanbied is nergens te vinden...
Zoals ik al zei, is het uniek...
Het websiteding dat jij toont is gebaseerd op 1 spel
Ik begrijp niet waarom je zegt dat het overal gratis te vinden is?
Hetgeen ik aanbied is nergens te vinden...
Zoals ik al zei, is het uniek...
Het websiteding dat jij toont is gebaseerd op 1 spel
Ik denk dat je misschien eens moet leren lezen, want ik zeg duidelijk dat er wel degelijk intressante informatie instaat...
Ik zal kijken of ik ergens een voorbeeld kan neerzetten.
Het is ook niet mijn bedoeling er rijk mee te worden. Ik wil gewoon andere mensen leren kennis maken anderen en betere technieken.
dit voor een kleine prijs.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.02.10 14:48:04:
Ik heb nu op de homepage een klein citaat geplaatst uit het document. Is het beter zo?
wat ga je rapporteren? Voor zover ik weet, doe ik niets verkeerd...
Ikzelf heb onderandere op het G4G source, pwyl, banditi, ...
al gespeeld.
Ik weet niet juist alle namen, maar ik heb er al op veel gespeeld...
En wat argument moet ik voor jou geven? Volgens mij moet jij hier geen eisen stellen, niet?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.02.10 13:26:25:
Citaat van PharoxToon MeerDan koop ik het zeker niet, zijn 2 hele andere spellen dus geloof er niet in.
Uniek is het niet aangezien barafranca een gratis website heeft "edo-nieuws" waarin je wordt uitgelegd hoe je sneller rankt.
En ja dat is geheel gratis, dus ga dan echt geen E-book voor 2 euro kopen.
Ook vertrouw ik het niet echt, je krijgt geen voorproefje van wat erin staat helemaal niks.
Succes verder....
En nogmaals, de techniek die ik prijsgeef kan je op elke rpg gebruiken; Waarom zou dit niet kunnen? Het is toch niet omdat jij op niets zoals dit kunt komen dat ik dat niet kan? of vergis ik mij?
Dat is het hem, het kan gebruikt worden voor elk rpg spel. Dit is wat het zo uniek en goed maakt..
Dat kan zijn dat jij dat vindt. Ieder zijn mening.
De man die deze website onderhoudt, en de website van de scripts onderhoudt, is dezelfde man.
Dit wil toch niet zeggen dat ik alle websites van mkbconnect beheer? Of beheren jullie wel alle sites van jullie hosts?
Citaat van tcbhomeMisschien komen ze dit te weten maar ik ga er alsins niet voor betalen
Zelfde zoals de sommige Crime sciprt die je tekoop zet terwijl ze je gratis kan verkrijgen ik weet zelf niet of je dit tekoop mag zetten. (ik vermoed dan de Crime scripts niet zelf gescript zijn.)
De site vindt ik op zijn eigen wat simpel
Ik ben niet goed mee, ik beidt geen scripts aan.. Ik bied een e-Book aan...
Ik weet alleen dat ik linkpartner ben met zo'n website. Maar wat daarop wordt aangeboden is niet mijn zaak.
Op de startpagina staan al een paar verschillende tips.
Ten tweede gaat dit document ook niet over 1 rpg spelletje.
Het staat algemeen.
En ik denk ook niet dat je zo uitspraken kan doen zonder het gelezen te hebben?
Vele spelers spelen ook niet volgens een patroon, maar doen wat ze denken dat goed is. Dit is echter fout. In mijn document komen ze te weten hoe ze het wel moeten aanpakken..
Owok
De banner is gewoon van de persoon die de website voor mij verzorgd. Die kop koffie is inderdaad misschien iets onlogischer.
Ik zal kijken of ik niets beters kan vinden.
Persoonlijk vindt ik ook dat ik geen lay-out van een paar duizend euro moet maken voor deze website.
Ik heb voor jullie even het citaat ingekort aangezien jullie dat zien als spam..
Over de banner. Op elke pagina staat er maar 1 banner. Behalve op de linkpartnerpagina.
Over de inhoud van het document is dit niet alleen tips. Wij gaan samen met onze klant opzoek naar een passende website voor hem, hij is vrij deze zelf te kiezen en er wordt geen reclame gemaakt voor rpg's in het document.
Verder geven wij ook verschillende technieken prijs die klanten kunnen toepassen. Dit helpt ongetwijfeld meer om een prijs in de wacht te slepen.
Maar ik begrijp niet waarom je een recensiesite aanhaalt
Mvg
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.02.10 22:23:56:
U zegt dat ik niet veel bezoekers heb, wel bij deze wil ik u vragen hoe u dit kan weten?
Citaat van 8xdbx8Hij vraagt gewoon wat wij van zijn website vinden, wat er beter kan e.d.
@ ts
ik vind het een beetje onduidelijk wat je nou krijgt, een tip om rpg's te kunnen winnen.. maar wat voor een tip? En niet iedereen betaald iets zonder een voorbeeld gezien te hebben.
CitaatVelen onder jullie spelen waarschijnlijk vaak een rpg(role playing game) op het internet. En je kan er meestal wel een mooie prijs op winnen. Maar win jij ooit iets? Zijn het ook altijd dezelfde die winnen?
Het betreft de website: http://www.rpgwinnen.nl
Nu is dus de vraag: wat vinden jullie ervan? Wat kan beter? ect
Mvg
Bij degene die zich hebben aangemeld.
Vandaag hebben wij beslist wie er kans maakt om ons team te versterken en wie niet.
Bij deze hoeft er dus geen PM meer naar mij te komen met intresse tot het joinen van ons team.
U heeft ondertussen PM gehad
Die optie is bespreekbaar voor degene die doorbloeit naar adm.
Wij zoeken een team. Graag weten wij dan wel hoe hij noemt en hou oud hij is. En of hij in België of Nederland woont, meer hoeven wij niet te weten. + dan die motivatie wrm dan nog.
Mvg
Ik ben nog op zoek naar een aantal enthousiaste en kundige mensen voor het mede-beheren van een rpg.
Heb je ervaring in het spelen van een rpg ?
Heb je ervaring in het beheren van een rpg ?
Heb je ervaring in het promoten van een rpg ?
Heb je voldoende tijd om actief mee te werken ?
Beheers je vlot de Nederlandse taal ?
Heb je een professionele instelling ?
Als je bovenstaand met ja kan beantwoorden en je hebt zin om deel uit te maken van een groeiende actieve website stuur dan een pm met daarin je volledige naam, woonplaats, leeftijd en een uitgebreide motivatie waarom jij wil meewerken. Tevens wil ik graag weten wat je ervaring is.
Ik denk maximaal 4 mensen nodig te hebben die ik zal selecteren uit de aanmeldingen. Het is niet nodig te vragen om welke rpg het gaat, dit komen de uiteindelijke teamleden vanzelf te weten. PM's zonder alle gevraagde gegevens worden niet beantwoord. Relevante vragen mogen in het topic gesteld worden.
Het is niet nodig te investeren en het betreft een redelijk draaiende website. Er zijn ongeveer 500 aangemelde leden waarvan er nu maar 5 actief. Er wordt momenteel volop promotie gemaakt om meer leden te verkrijgen.
Geen ervaring? Niet reageren!
Het betreft een Maffia rpg met unieke features en custom-made design.