Posts by Casio2

Mensen dit is geen check topic maar een verkoop topic dus reageer alleen als je interesse hebt! Ieder heeft zijn eigen mening of het mooi is of niet, vind je ze niet mooi of heb je ze niet nodig? Reageer dan niet..

Ik ben het met Niels en rickvbeek eens, ik heb ook op mavo gezeten en zit nu op havo, je merkt wel degelijk een verschil eigenlijk heb ik 4 jaar in de kleuterklas gezeten en begint het bij havo pas. Wat een mensen lopen er rond bij mavo het merendeel van de meiden zijn om het nog netjes uit te drukken 'sletjes'. Ik heb geen vooroordelen want ik heb er zelf opgezeten maar het is wel zo. Niet iedereen is zo er zijn genoeg mensen die normaal zijn en dit zijn dan ook juist de mensen die door gaan leren.

Maar om terug te komen op het begin topic. Die jongeren hebben echt geen respect! Maar die meiden moeten echt aangifte doen en bij die mensen weggaan, maarja zolang ze dat niet willen kun je er weinig tegen doen het is hun eigen keus.

Gunpower jammer dat ze hem niet op konden pakken waarschijnlijk is die man helaas gewoon weer verder gegaan. En gelukkig ben jij er goed vanaf gekomen!

En in firefox zit dat deel waar je het kan uploaden en 'bladeren' etc. helemaal links over de menubalk.

Ik ben gelukkig nog nooit met de politie in aanraking geweest maar ik kom net toevallig van de rechtbank af want we zijn daar met school geweest om naar zaken te kijken van de politierechter. Iemand had 2 fietsen gestolen, wat krijgt die? 30 uur taakstraf, iemand heeft bij de ikea niet afgerekend, dus een keuken meegenomen door de cassiere af te lijden en ook nog eten gehaald bij ikea en niet afgerekend en wat voor straf kreeg die? Ook 30 uur..

Lekker lage straffen hier in Nederland, ben je 18? Ga eens kijken bij rechtszaken van de politierechter, is gewoon vrije toegang kun je is zien wat voor straffen ze krijgen.

p.s, mijn normale account is Casio maar het kopje ww vergeten werkt al aantal dagen niet en daar is Pim van op de hoogte.