hoe word er betaalt?
Posts by sven_vermont
-
-
dat is waar:p net naar de winkel gebeld waar ik had binnen gedaan ze hebben me verdere hulp geboden ze hadde 1 optie hey update ze hebben me nu link etc. door gemailt vrij vriendelijk.
hopelijk werkt het anders ga ik mss weer voor zotte koste staan:p
-
SC-Scripting erg bedankt deze uitleg heb ik net 5min gelede gehad :p van een persoon die in een pc firma werkt even wat firmas aan het rondbellen en hij gaf ook zowat de zelfde uitleg als jou
toch erg bedankt SC-Scripting
-
laat bij een vrij grote computer winkel doen
-
heb net al zotte koste gehad rond de 200euro nieuwe videokaart dat ik heb gezien op het internet 80euro plaatsings koste nog eens kan weer rond de 200euro zitte me bankkaart gaat niet lache:p
-
lijkt presies gemakkelijker als het eruit ziet:p
-
niet echt ik pruts zo niet echt een mijn pc
-
ze hebbe me gezegt buroaublad dan persoonlijke instellinge beeldscherm en dan staat het ergens hebben ze me gezegt weet niet dat het klopt
maar als ik een gewone pc heb gaat dat 100%? en rond de hoeveel euro gaat zoon grapje koste heb net me pc weer trug en de koste ware al 150euro dus
-
wie zegt dat ik een laptop heb ik heb een gewone pc hoor heb totaal geen laptop:s
-
dus wat moet ik hier nu aan doen de kans is groot dat ik met andere video kaart niet eens zal kunne game ofwat?
-
hey heb net call of duty modern warfare 2 gekocht wou beginnen te game maar kwam telkens te staan van
Error during initialization:
Video card or driver doesn't support vertex shader 3.0 or better.ondertussen weet ik dat ik deze video kaart heb ati radeon x1250 wat moet ik nu doen??