Meestal komen dit soort fouten voor als je een hoofdletter in je naam hebt, ik weet ook niet waarom.
Posts by vandijk
-
-
Ik bied 15 euro.
-
Een vraagje, is dit een standaard source?
Want in de screenshot's staat geen logo. -
@JoeyB1996, sorry, volgende keer moet ik misschien de laatste post eens lezen
-
Ik stem op: {Lancer} voor de categorie: {Meest behulpzame lid}
Willem: Ik tel deze voor deze keer mee.
-
Een vraagje, hoe zorg ik dat je de juiste compound aanvalt?
http://pastebay.com/106523 -
-
Ik snap je niet, wil je het misschien iets uitgebreider uitleggen, ben niet echt pro.
-
Jammer, best sneu voor zijn kinderen.
-
Hallo allemaal.
Ik ben bezig met een compound script.
Maar ik kom ergens niet uit.
Er moet een lijst komen te staan met de familie die een compound heeft.
In de tabel van de familie staat bijv. comp1, als deze op 1 staat heb je een compound, als deze op nul staat heb je er geen.
Er komen 6 compounds, en je kan deze veroveren, voor elke compound is een apart script, bijvoorbeeld, ik wil compound 1, dan ga ik naar famattackcomp1.php.
En hoe zorg ik voor een compound management systeem.
Dat als je fam een compound heeft dat deze ook te beheren is, dat er een lijst is met compounds die je hebt.Groeten, Mees van Dijk.
-
Voor 5 euro maak ik het voor je.
-
7 euro.
-
-
Ik zoek ook nog een script waarmee je winkels kan afpersen, dat je daar elk uur inkomsten van krijgt, maar dat die ook verovert kunnen worden.
Zodat er een soort territorium oorlog ontstaan, met kaart.
En dat je in een familie moet zitten om dit te doen, met bellasting, bijvoorbeeld lid, 40 procent, scapotto 30 procent, consigliere 10 procen, en don 5 procent. -
Oke, wat is dit nou weer voor een onzinreactie.
De basis ken ik al.
Ik zoek een script, en ik ben bereid er geld voor uit te geven, ik vraag geen hulp. -
Heeft iemand een script voor mij waarbij je geld naar een andere speler kan overschrijven?
Of kan iemand dit maken?
Ik heb er geld voor over.
graag aangepast voor de banditi source.Uitleg:
Het script zorgt ervoor dat de speler geld kan overschrijven naar een andere speler, voor bijvoorbeeld huurmoorden. -
Kheb wel een unbugged voor je, gebaseerd op de OS van Lars, zelf uitgebreid.
-
@JoeyB2997
Ik snap je niet, dat mijn domein op suspended staat kan ik weer uitzetten, dit heb ik gedaan omdat dit domein momenteel niet gebruikt wordt. -
YourMaffia.com te koop.
-
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.