Ik persoonlijk wens iedereen een gelukkig nieuwjaar toe!
Mooie statistieken K.Rens!
Laten we inderdaad voor de 2 miljoen views gaan
Ik persoonlijk wens iedereen een gelukkig nieuwjaar toe!
Mooie statistieken K.Rens!
Laten we inderdaad voor de 2 miljoen views gaan
World of Legends
Beste leden,
Omdat mijn VPS afgelopen dagen DDoS-aanvallen kreeg te verduren, heeft mijn VPS aanbieder besloten mijn VPS plat te leggen en geeft me tot 1 januari om alles van mijn VPS te halen.
Nu ben ik op zoek naar een vervanger.
Ik ben op zoek naar een VPS aanbieder die het volgende heeft:
- DirectAdmin
- 2 IP's(Eigen nameservers, SSL certificaat)
- Onder de 13 euro per maand.
Hopend op vele reacties.
We zijn benieuwd Grily!
Spanning zit er wel in, haha.
Er staat uitleg bij, dit moet je in je bestaande menu's verwerken.
Jij bedoelt waarschijnlijk een dropdown-menu?
Op de link hieronder is wellicht iets wat je dan bedoelt:
http://line25.com/tutorials/ho…-a-pure-css-dropdown-menu
Edit: Ik las jouw vraag nog eens, en denk dat je dit bedoelt:
http://www.java2s.com/Code/HTM…eshoworhideULwithlink.htm
De Amerikaanse president Barack Obama heeft dinsdag een ontmoeting met de topmannen van onder meer Apple, Facebook, Google en Twitter om te praten over de spionagepraktijken van de NSA.
Dat laat de Amerikaanse overheid weten.
Tijdens de ontmoeting wordt ook gesproken over het geplaagde Healthcare.gov. Dat is een soort marktplaats voor verzekeringen en een stokpaardje van Obama.
Via de site moeten Amerikanen zich eenvoudig kunnen inschrijven voor een verzekering, maar door technische problemen is dat tot nu toe voor veel mensen onmogelijk. Obama krijgt forse kritiek vanwege de mislukte site.
NSA
Waarom hij daarover met topmannen en -vrouwen uit de techindustrie gaat praten is niet bekend. Wel is duidelijk dat de Amerikaanse president ook zal spreken over de geheime dienst NSA. Wat er precies besproken gaat worden, heeft de Amerikaanse overheid niet bekendgemaakt.
Bij de ontmoeting zijn in ieder geval Tim Cook (CEO van Apple), Dick Costolo (CEO van Twitter), Eric Schmidt (bestuursvoorzitter van Google), Sheryl Sandberg (COO van Facebook), Marissa Mayer (CEO van Yahoo) en Reed Hastings (CEO van Netflix) aanwezig.
Het grootste gedeelte van deze bedrijven stuurde onlangs een brief naar Obama waarin werd opgeroepen tot wetswijzigingen om de massale spionage door de NSA aan banden te leggen.
Negatief
Veel techbedrijven komen negatief in het nieuws door het aftappen van de Amerikaanse overheid. Er zijn veel vragen over privacy van gebruikers en de precieze rol van de techbedrijven. Zo is niet altijd duidelijk of bedrijven als Google en Facebook vrijwillig meewerken aan het doorspelen van informatie.
De techgiganten mogen zich echter ook niet uitlaten over de exacte gebeurtenissen.
Door: NU.nl/Colin van Hoek
Geen probleem!
Blij om je geholpen te hebben, succes verder met het scripten.
Bijna goed
Het moet meer zo:
if(isset($_SESSION['login'])) {
$dbres = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,UNIX_TIMESTAMP(`online`) AS `online` FROM `[users]` WHERE `login`='{$_SESSION['login']}'");
$data = mysql_fetch_object($dbres);
if($data){
mysql_query("UPDATE `[users]` SET `online`=NOW() WHERE `login`='{$data->login}'");
.... Resterende code....
} // einde van je if $data statement.
} // einde van je if $_SESSION statement.
Toon Meer
Door die isset $_SESSION die er is heb je afgesloten.
Daardoor werkt het if $data statement niet meer.
Als je nu niet ingelogd bent, krijg je die error dus te zien, wanneer je ingelogd bent dus niet, toch?
Dus je moet de } van de if $_SESSION statement verplaatsen bij de } van de if $data statement.
Kun je eens alle opties tonen?
Dus van elke inkomstenbron die soorten laten zien?
Als het goed is moet je kiezen uit uitkering.
Eerst de NSA, waar je bent, nu wil FaceBook ook al aan bedrijven de mogelijkheid geven om mijn berichten kunnen zien(ook privéberichten?), ook al wil je enkel dat je vrienden het lezen.
Begin er langzamerhand gek van te worden...
Maar wat doen we er aan...
Ja, je privacy is niet meer te waarborgen.
Jammer, dat ze dat doen.
Ah, dat is balen, het is zeer informatief, maar ik zal wel na afloop een artikel maken voor op ICTScripters, wat er onder andere was.
Droidcon, de grootste Android conferentie in Nederland is terug en wordt gehouden op Science Park Amsterdam op 24, 25 & 26 november 2013. Android is een opensourceplatform en besturingssysteem voor mobiele telefoons, tablet-pcs, koelkasten, camera's en meer. In april 2013 werden er meer dan 1,5 miljoen Android-telefoons per dag geactiveerd en Android is daarmee het meest verkochte besturingssysteem op mobiele telefoons.
Voor meer informatie over DroidCon zie hum website hier.
Dit jaar help ik dus ook mee om deze conferentie succesvol te laten verlopen.
Nu ben ik ook benieuwd wie er van jullie gaan of weer heen gaan.
Hij gooit een alertbox tevoorschijn met de id erin.
beta is gewoon de pagina van de site: https://playslim.com/beta.php
Stefan.J nee, ik krijg de ID niet in een variabel dat heb ik getest om die variabel te echo'en