Posts by A.Bijlsma
-
-
GiovanniK, het heeft niks te maken met deze verkoop.
Hij heeft een regel betreden van het plaatsen van zijn persoonsgegevens.
-
-
Met MySQLi werk ik altijd OO.
Ik vind het persoonlijk veel netter staan, maar dat is mijn mening.Hoe je dat toepast is simpel, zet in je config bestand het volgende (natuurlijk wel aanpassen naar jouw variabels):
Nu je dat gedaan hebt kun je met je code het volgende gaan doen:
-
Ik heb deze source nader onderzocht en het bevat niks van de gratis forum script die geüpload is door Dennii.
Succes met de verkoop Menno!
-
Een frisse logo
Te gebruiken voor verschillende doeleinden.
Eventuele kleine wijzigingen zoals kleurstelling en fonts kunnen in overleg vrijblijvend worden aangepast.Copyrights:
Geen copyrights aanwezig in het bestand.Veiling:
Bieden vanaf: € 15,00
Opbieden met: € 2,00
Buy-now: € 35,00Reserve: € 25,00
Veiling sluit 24 uur na laatste bod.Bestanden:
- PSD
- EPSBetaling via:
Overschrijving. Bedrag is inclusief BTW. Het betreft een particulieren verkoop zonder factuur.
Nadat betaling is bijgeschreven word het PSD bestand overgedragen. -
Bestandsrechten 777 al geprobeerd?
-
Crimez.nl succesvol verkocht.
Nieuw domein toegevoegd: sadvines.nl
-
@dees040, volgens mij werd er nu met MySQLi gewerkt als ik me niet vergis.
-
Domein: Verloopdatum: Bieden vanaf:
cloufy.com 17-06-2014 € 5,00
crimeclubkopen.nl 04-05-2014 € 5,00crimez.nl 14-06-2014 € 5,00
devsocial.nl 21-03-2014 € 5,00
playslim.be 12-05-2014 € 10,00
playslim.eu 12-05-2014 € 10,00
playslim.nl 12-05-2014 € 10,00
rsbank.eu 27-05-2014 € 5,00
spectraboards.nl 23-08-2014 € 5,00
zcrime.nl 10-07-2014 € 5,00
sadvines.com 08-12-2014 € 10,00Alle domeinen zijn gehost op Versio.
Indien er één van de domeinen content bevat kan deze verkocht worden voor een meer prijs.
-
Twitter is vanaf nu ook beschikbaar voor ons geloof ik
-
ItsMe, zou je een screenshot ervan kunnen sturen voor degene die het namelijk niet hebben?
Edit: Heb wel dit kunnen vinden wat wit is: https://discover.twitter.com/nl
-
Bij mij niks veranderd?
-
Mexius, leuk dat je het geprobeerd hebt op te zoeken, maar dat is helaas de verkeerde nummer wat je hebt opgezocht.
-
Ga je goed Hamza!
-
Google gaat meer informatie over websites tonen in zijn zoekresultaten. Via een link naast websiteadressen kan meer informatie worden opgevraagd.
Dat meldt Google op een officieel blog. Er verschijnen nieuwe links naast de groene internetadressen die Google nu al toont.
Wie daarop klikt, krijgt een klein venster te zien met informatie over de organisatie van wie de website is. Bij een website over de Amerikaanse burgeroorlog staat bijvoorbeeld dat deze is opgezet door een nonprofit die slagvelden uit die oorlog wil beschermen.Die informatie haalt Google uit zijn 'knowledge graph', een grote database met informatie over onder meer personen en bedrijven. Dat soort informatie toont Google bij populaire zoekopdrachten ook al in blokjes naast de webresultaten.
De nieuwe website-informatie wordt alleen getoond als Google genoeg informatie heeft over een website. In Nederland lijkt de functie nog niet te zijn ingeschakeld.Bron: Nu.nl
Als dit in Nederland is ingeschakeld zullen we dus sneller en goede resultaten hebben in plaats van 'fake' websites.
Ik zie hier wel wat in zitten. -
Wat ik vergeten te melden was en GiovanniK dus zegt, kijk even of je script een bepaalde hash gebruikt voor je wachtwoord.
-
Dit zou je kunnen doen.
Heb je ergens een tabel met bijv. de naam: leden, users, members, accounts of user_accounts?
Zoja, dan ga naar die tabel, in PHPmyAdmin zit de optie invoegen, zo kan je handmatig je eigen account aanmaken.
-
Weide43, zelf ook al op het forum gevraagd van WhatTheFont?
-
Onderzoeks aan de technische Universiteit van Virginia hebben een batterij ontwikkeld op basis van suiker. De batterij zou veel meer energie op kunnen slaan dan een andere batterijen van hetzelfde formaat.
Dat maakten de onderzoekers bekend in een onderzoeksartikel dat werd gepubliceerd in het toonaangevende blad Nature.
Het onderzoek werd uitgevoerd met het oog op de grote toename in het aantal draagbare elektronische apparaten. Laptops, smartphones en tablets hebben vaak een grote, zware accu, maar die zijn meestal niet toereikend om het apparaat langer dan een dag te kunnen gebruiken.
De batterij op basis van suiker kon in het onderzoek tien keer zoveel energie opslaan als een lithium-ion batterij van vergelijkbare grootte. In theorie hoeft een smartphone dan nog maar een keer per week opgeladen te worden. Dertien enzymen zetten de suiker om in energie en naast energie komt er ook water vrij tijdens het proces.
Opladen
Opladen kan overigens niet op de traditionele manier. De batterij zal bijgevuld moeten worden met een maltodextrine-oplossing, oftewel glucosestroop.Onderzoeker Zhang verwacht dat de techniek binnen drie jaar klaargestoomd kan worden voor gebruik in commerciële producten, zoals smartphones en laptops.
Bron: NuTech.nl
Ik weet niet of daarvoor wil wachten, lijkt me allemaal veel werk om dat telkens te doen, denk trouwens dat bijvoorbeeld Apple hun hele design voor alle producten moet omschoppen.
Wat jullie?