Wil je wellicht met ons delen hoe je het hebt opgelost?
Posts by A.Bijlsma
-
-
effe nog 2 dingens:
-je kadertje boven je site in andere font zetten
-Je kan toch gewoon een bot inschakelen?Hoe bedoel je andere font, welke kadertje bedoel je?
En ik zal dat van Victor eens gaan uitproberen, om bot tegen te gaan.
Heb het momenteel zo ingesteld dat je 0.5 seconden moet wachten voor je weer kan klikken.
-
Dit is nu succesvol doorgevoerd!
Elke maand wordt er automatisch een PaySafeCard verstuurd via mail naar de winnaar. -
Deze design is niet af en enkel complete designs mogen ter keuring worden aangeboden.
Ik citeer: "5.3 Alleen complete designs, scripts, tools of websites mogen ter keuring worden aangeboden in het forum."
Bij deze een slotje.
- Slotje -
P.S: Indien het design af is gewerkt, kunt u mij een privébericht sturen, dan zal ik deze topic heropenen.
-
Je hoeft vanaf nu geen miljoen kliks te hebben, maar je moet wel einde van de maand de meeste kliks hebben wil je een PaySafeCard winnen. Lijkt me beter?
-
ruttydm, zal ik aanpassen! Bedankt voor de tip!
Thisguyisgone, is dat getest op de manier zoals het nu is, 1 klik per seconde?
-
@Micheal., Zal ik doen, had dat overschreven blijkbaar. Bedankt voor de tip

J.Rijdes, was het vergeten op de server te zetten, nu werken ze wel. -
Host kun je erbij krijgen bij buy-now, het betreft het pakket Groot NL op Versio (http://www.versio.nl/webhosting.php).
Verloopdatum van de host is: 19-03-2015Momenteel weet ik daar niet veel van met het muziek etc. maar tot nu toe heeft niemand er problemen mee gehad.
-
Er is al 40 euro geboden, tevens heb ik veiling gegevens toegepast aan het topic.
-
Beste leden,
Ik ben bezig geweest met een klikwebsite.
Deze is succesvol afgewerkt(Enkel nog code netjes maken).Link naar de website: http://clicktopaysafe.com
Ik wil graag weten wat jullie er van vinden en wat er beter kan.
Alvast bedankt.
-
-
Omschrijving website:
URL: http://sadvines.com
Leeftijd site (maanden):
Bestaat sinds: 08-12-2013
Verloopdatum: 08-12-2014Registrar: Versio.nl
Details:
SadVines is een video share website, u kunt van alles plaatsen, denk aan: YouTube, Vine.com, Vimeo, etc.
Wegens tijdgebrek moet ik het helaas gaan afstaan, deze project verdient een eigenaar die er wel tijd ik kan gaan steken.
Indien je tijd zal hebben kun je elke dag wat videos toevoegen, zo kun je meer bezoekers krijgen, langzamerhand zullen er leden zelf videos posten.
FaceBook pagina wordt bijgeleverd.(https://www.facebook.com/SadVines).
Ook krijgt u alle rechten van het vogel cartoon en logo.Unieke bezoekers/dag: 19 bezoekers per dag, kan meer worden met plaatsen van videos en promotie maken.
Waarom verkopen:
Wegens tijdgebrek heb ik helaas deze project moeten laten vallen.Betaling via:
Paypal | OverschrijvingGoogle
Geindexeerde pagina's: 4SEOMoz (Opensite explorer)
Pagina autoriteit: 28/100
Domein autoriteit: 15/100
Backlinks: 343
Inlinking: 3
Social media
Facebook shares: 3Veiling
Bieden vanaf: € 40,00
Opbieden met: € 2,00
Buy-now: € 100,00
Veiling eindigt 24 uur na laatste bod. -
Probleem blijkbaar nog steeds niet opgelost...
Na een klik ergens ben ik wel weer als mezelf ingelogd, maar netjes is het niet...En daardoor was ik ineens uitgelogd...
-
-
Die manieren ken ik al inderdaad.
Maar Victor, hoe kan ik er voor zorgen dat hij het uit de database haalt met een context erbij?Dus dat hij het id uit de database haalt en dat bij dat id een stuk text bij zit.
Ik heb al op google gezocht en ik kon het niet vinden.
Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen

Je bedoeld dit:
Code
Toon Meer//Indien je MySQL gebruikt: $query = mysql_query("SELECT * FROM tabel WHERE id ='.$_GET['id'].'"); $result = mysql_fetch_assoc($query); $text = $result['text']; //Indien je MySQLi Procedural gebruikt: $query = mysqli_query("SELECT * FROM tabel WHERE id ='.$_GET['id'].'"); $result = mysqli_fetch_assoc($query); $text = $result['text']; //Indien je MySQLi OO gebruikt: $query = $mysqli->query("SELECT * FROM tabel WHERE id ='.$_GET['id'].'"); $result = $query->fetch_assoc(); $text = $result['text']; -
-
Laat het stukje CSS eens zien ervan?
-
PHP
Toon Meer<?php error_reporting(-1); include "config.php"; $m1 = "SELECT * FROM messages"; $m2 = $con->query($m1); if (!$con->error){ printf("Error: %s\n", $con->error); } ?> <center> <table> <?php while($m3 = $m2->fetch_object()){ echo $m3->writer . " " . $m3->text . "test " ; echo "<br />"; } ?> -
Camera is bedoeld voor mij en een vriend op te nemen tijden shet gamen, ik heb er al een capturer: Roxio GameCap HD Pro
-
Beste leden,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede HD opname camera.
Ik wil binnenkort namelijk beginnen met mijn gaming kanaal.Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen gelieve aan het volgende te denken:
- Budget max. € 200,-
- Full HD opnames
- Lange gebruiksduurIk heb al naar 1 gekeken maar wellicht zijn er beteren: JVC Everio GZ-E300
Alvast bedankt.