Posts by A.Bijlsma
-
-
@MJorritsma het gaat puur om de letters met het rondje met het stipje erin. De rest is gewoon invulling voor een omslagfoto voor bijvoorbeeld Facebook.
-
Ik ben wel geïnteresseerd.
-
Na wat prutsen ermee, ziet het toch niet beter uit vind ik zelf.
Toch bedankt voor je idee -
mooi
misschien het logo van facebook likes erbij steken? Dan past het bij het thema
Ik zal kijken wat ik kan. Zometeen al een voorbeeld.
-
Beste leden/bezoekers van ICTScripters,
Na het overnemen van GetFollowed, ben ik bezig geweest het oude logo te herdesignen.
Nu wil ik van jullie weten wat jullie er van vinden. -
De download betaal link werkt weer.
Ook is de source verstuurd naar honeybee44.Kortom alles is opgelost, ook voor toekomstige betalingen.
-
Ik neem contact met u op.
-
Heb je een bericht gestuurd
-
Ah even over het hoofd gezien, ben net wakker, haha.
Zou mooi zijn als dit ook voor mobiele accu's kon maar dat zal wel niet zo gaan gebeuren aangezien dat weer anders zit.
-
Probeer eens de gehele path te doen dus inclusief domeinnaam, mischien werkt het(Niet getest of iets, puur test).
-
Zag er heel interessant uit, maar tot nu toe is het alleen voor AA?
En nog iets ook al is het dun het kan niet overal in lijkt me? -
Als je mij even bewijzen stuurt + meer informatie, dan is ie verkocht.
-
Ik ben naar iemand op zoek die me kan helpen met het migreren van de Youtube API.
Dus heb je verstand van de Youtube API V2 en V3, dan heb ik jou nodig.
Neem contact met me op indien je me wilt helpen.
-
Ik denk niet dat t zal werken. Want iemand heeft me het volgende verteld: 'You need to have FFMpeg and FFProbe installed on the system.'
Terwijl ik het al heb...
-
Als eerste wil ik zeggen hallo allemaal, lang niet meer gezien. Het is hier al een stuk veranderd(positief)!
Maar goed nu even ter sprake.
Op dit moment heb ik een VPS met CentOS 6.6 & DirectAdmin er op staan.
Ik heb ook FFMPEG 2.2.1 en FFProbe 2.2.1 er op geïnstalleerd voor mijn project.Nu is dus het probleem dat er iets fout gaat, en ik heb op vele websites gezocht en het komt dus zelden voor, kon het namelijk bijna nergens vinden.
Dit is/zijn de errors:
CodePHP Fatal error: Uncaught exception 'Alchemy\\BinaryDriver\\Exception\\ExecutableNotFoundException' with message 'Executable not found, proposed : avprobe, ffprobe' in /home/NAME/domains/sub.domain.com/public_html/lib/Alchemy/BinaryDriver/AbstractBinary.php:160 Stack trace: #0 /home/NAME/domains/sub.domain.com/public_html/lib/FFMpeg/Driver/FFProbeDriver.php(48): Alchemy\\BinaryDriver\\AbstractBinary::load(Array, NULL, Object(Alchemy\\BinaryDriver\\Configuration)) #1 /home/NAME/domains/sub.domain.com/public_html/lib/FFMpeg/FFProbe.php(207): FFMpeg\\Driver\\FFProbeDriver::create(Array, NULL) #2 /home/NAME/domains/sub.domain.com/public_html/lib/FFMpeg/FFMpeg.php(117): FFMpeg\\FFProbe::create(Array, NULL, NULL) #3 /home/NAME/domains/sub.domain.com/public_html/includes/classes/FFMpeg.class.php(46): FFMpeg\\FFMpeg::create() #4 /home/NAME/domains/sub.domain.com/public_html/includes/classes/EasyMediaGrabber.class.php(100): FFMpeg->convert_to_mp3(Array, '/home/NAME/...') in /home/NAME/domains/sub.domain.com/public_html/lib/FFMpeg/Driver/FFProbeDriver.php on line 50
Snapt iemand hoe dit op te lossen is? -
Persoonlijk zou ik voor de eerste kiezen, dit omdat het zeer strak is en fijner is om op te kunnen navigeren.
-
Denk dat het enkel voor België is dan.
-
Dan heeft u enkel het domein inderdaad.
-