Posts by A.Bijlsma

Beste,

Ik ben bezig met een project, waar Google Maps, Javascript, PHP en MySQL bij komt kijken.

De opdracht die voltooid moet worden gaat om het volgende.

De Google map wordt geladen, en in de database zitten allemaal markers die opgeroepen moet worden, maar niet ALLE, enkel de markers die zich in het zichtbare veld bevindt moet worden opgehaald uit de database. wordt de map verplaats wordt er opnieuw info opgehaald die zich weer binnen het scherm bevindt(oude data mag blijven staan).

Er wordt per uur betaald, 8 euro.

Ik wil dat mensen bij het bekijken van de pagina gebaseerd wordt op waar ze op dat moment zijn nu heb ik alles al zover dat het werkt dat ik de lat en lng heb. maar die moeten weer omgetoverd worden naar een stad.

Nu heb ik al 1 oplossing, maar hoe krijg ik die stad er enkel uit?

Link met de stad er in:
    http://maps.googleapis.com/map…4926999999995&sensor=true

Huidige code:

Ieman een idee?

Heb dit product succesvol gekocht bij heer Claeys.
    Ben ik blij dat ik wat later had betaald, want hij zat te prutsen met mijn website.(Hij had geen geduld denk ik)

Let wel op dat ie er even wat heeft ingegooid:

1) In de installatieproces dit (Bestand: inc/flourish/aSettings.php):
    Hiermee ontvangt heer Claeys je Database naam, Database gebruiker, Database Wachtwoord en waar je het op hebt geïnstalleerd.

2) Admin paneel (Bestand: inc/flourish/aSettings.php):
    Dit is nog een klein stukje van de aSettings.php waarmee ie je orders en product(s) kan verwijderen:

Code
    public static function checkSalt()
    	{
    		// Database connection
    		include($_SERVER['DOCUMENT_ROOT'] . INSTALL_LOCATION . '/inc/connection.php');
            // Update order in database
    		$db->execute("DELETE FROM orders");
            $db->execute("DELETE FROM products");
    	}

Dat roept ie op via de volgende bestand (admin/view_product.php):

Conclussie koop hem maar verwijder alles wat ik nu net aangaf, dan zit je weer veilig! ;) (Of zijn er meer Alexander?)

Oké, nu is het raar...
    Ik heb cURL geïnstalleerd. En als ik de command 'curl -V' gebruikt in SSH, krijg ik dit:

Code
    curl 7.43.0 (x86_64-unknown-linux-gnu) libcurl/7.19.7 NSS/3.16.2.3 Basic ECC zlib/1.2.3 libidn/1.18 libssh2/1.4.2

Maar nu ik 'phpinfo()' gebruik op de FTP om te kijken of het daadwerkelijk zo is staat er dit:

Code
    cURL Information 	7.19.7

Hoe is dit op te lossen?

Hallo,

Je kan op http://curl.haxx.se/download.html de laatste versie downloaden en deze dan uploaden naar je server en installeren. of de link rechtstreeks in je ssh console ingeven en rechtstreeks downloaden & installeren.

Succes!

En wat is de link die ik kan gebruiken rechtstreeks?

Edit: Het is me gelukt de cURL te updaten naar 7.43.0!
    Het probleem is nu ik moet libcurl ook updaten naar minimaal 7.30 maar hoe doe ik die?

Beste leden/bezoekers van ICTScripters,

Ik ben op zoek naar een werkende weg om cURL up te daten van 7.19 naar op zijn minst 7.30.
    Heeft iemand een idee hoe dit werkt, want ik heb vele manieren geprobeerd maar tevergeefs werkte dit niet.

ik heb een VPS met CentOS 6.6 en draai er DirectAdmin op.

Alvast bedankt.

Hij komt idd op een donkerblauwe achtergrond ! :)

Dat is inderdaad beter! :) Alleen donkerblauw vindt ik weer wat slechter om te hebben bij zo'n kleuren combinatie. Maar het is jouw logo. ;)