Gerwim, daar kwam ik eerder ook uit, maar dat is niet de goede manier om de hastags op te halen.
Posts by A.Bijlsma
-
-
Beste leden,
Ik ben sinds kort bezig voor een kleine evenement in onze stad genaamd 'Sensation White Teenage' van 'JongerenWerk Harlingen'.
En in een vergadering kwam ik op het idee om een Tweet Wall te maken.
Dit zou worden geprojecteerd door een beamer op een wit doek bij de dansvloer.Echter ben ik tegen een probleem gekomen.
Ik ga gebruikmaken van Twitter met hun Hashtag(#) om zo enkel te projecteren met inhoud van #SensationWhiteTeenage
Ik heb al heel veel gekeken in Twitter zijn API materiaal maar heeft tot geen resultaat geboekt.
Ik weet nu niet wat ik moet doen, zouden jullie me er mee kunnen helpen?
-
Er is al degelijk vastgesteld dat dit gaat gebeuren:
Softwaremaker Microsoft zou aan de vooravond staan van een kleine revolutie: het bedrijf neemt afscheid van zijn eigen messenger en gaat geheel over op Skype.
Dit meldt technologiesite the Verge op basis van diverse bronnen. De afgelopen tijd is Microsoft al druk bezig met de technische voorbereidingen, aldus the Verge. 'Zeer binnenkort' - mogelijk al deze week - zal het softwarebedrijf aankondigen dat het over en sluiten is met zijn eigen Windows Live Messenger.
Dat betekent het einde van het chatprogramma dat al sinds 1999 op de markt is, in eerste instantie onder de naam MSN Messenger. Het moet mogelijk zijn om met de inloggegevens van Live Messenger in te loggen bij Skype. Over enkele maanden moet de Live Messenger dan geheel ontmanteld zijn.
Microsoft kocht Skype in 2011 voor zo'n 8,5 miljard dollar.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV…cheid-van-Messenger.dhtml
-
Qrimesclubs, Fils probeert je op de normale wijze te helpen.
Tevens kunnen we je echter niet verder helpen aangezien jouw query niet klopt.
Kijk eens even in je database naar de tabel "drugs_drank" en vermeld dan de kollomen, zodat we weten wat er wel in je query hoort.Ik denk dat aantal moet zijn user_id aangezien ik al weet wat voor script je gebruikt.
-
EuroClicker is verkocht.
En het topic wordt even gesloten aangezien we nog niet weten of Naddo een geldige licentie heeft.
-
adem37 Ik was al bij 15
Ik moet proberen om het wachtwoord van level 16 te krijgen.
@H.Rayn Tip: Het zegt dat Google het niet kan vinden... dus met welke bestand -
Ik ben bij level 15 en geen idee hoe ik verder kom, SQL injection moet ik weer uitvoeren, amar geen idee op wat voor manier, grrr.
-
Hetgeen wat u wilt verkopen staat niet meer op Marktplaats.
Is hier een specifieke reden voor?
-
Of je maakt er gewoon een select optie van?
Dan heb je ook de keuze van de draak die je wilt.
Als je zoiets wilt maak ik wel een voorbeeld code. -
Fijn dat je geholpen bent dolf10003!
Beste oplossing die zou zijn geweest:
De map waar de cronjobs staan neerzetten waar ook public_html map zich bevindt.Hierbij een slotje geplaatst.
-
AMSTERDAM - Samsung zal vanaf volgend jaar geen LCD-schermen meer produceren voor concurrent Apple. Tot voor kort was Samsung nog de grootste fabrikant van LCD-displays voor iPhone en iPad.
Apple en Samsung liggen wereldwijd met elkaar overhoop in een serie patentrechtszaken.
Daarom wil Apple ook de hoeveelheid chips die Samsung levert verminderen.Een anonieme bron binnen Samsung vertelt aan de Korea Times geen LCD-schermen te willen leveren voor de lage prijzen die Apple ervoor betaalt. "Samsung levert al fors minder aan Apple en volgend jaar houden we helemaal op", aldus de bron.
Apple zou voor de LCD-schermen van de nieuwe iPad minder dan de helft betalen dan voor die van de iPad 2.
LG en Sharp zullen nu vermoedelijk de voornaamste LCD-fabrikanten van Apple worden.iPad Mini
De verliezen die Samsung lijdt door het beëindigen van de samenwerking met Apple, zouden worden opgevangen door meer schermen te produceren voor de eigen smartphones en voor de tablets van Amazon.In de eerste 6 maanden van 2012 leverde Samsung ruim 15 miljoen LCD-displays aan Apple.
Verwacht wordt dat in de laatste drie maanden van 2012 nog maar 1,5 miljoen schermen worden geleverd.
Samsung zou ook geen schermen leveren voor de iPad Mini, de kleinere tablet van Apple die vermoedelijk dinsdag wordt gepresenteerd.Bron: http://www.nu.nl/gadgets/29396…e-lcd-schermen-apple.html
-
AMSTERDAM - Samsung heeft een rechtszaak tegen Apple in Japan verloren. Het bedrijf vroeg om een verbod op de verkoop van de iPhone 4 en 4S, maar dat werd niet toegekend.
De zaak draaide om twee patenten, waarvan Samsung claimde dat Apple ze zonder toestemming gebruikte.
Dat schrijft de Japanse krant Asahi Shimbun.De patenten in kwestie beschermen het downloaden van apps op een smartphone en de 'vliegtuigmodus', waarmee alle communicatie kan worden uitgezet. Volgens de rechter heeft Apple geen inbreuk gemaakt op die patenten.
Apple en Samsung zijn wereldwijd verwikkeld in patentzaken.
Donderdag won Samsung nog de Britse ronde van de strijd, die draaide om de tablets van beide bedrijven.Bron: http://www.nu.nl/gadgets/29395…tentzaak-van-samsung.html
-
Hier bij een slotje, aangezien pokémon sources illigaal zijn.
-
Gelieve vanaf nu alles via een privébericht afhandelen.
Tevens is dit topic even opgeschoond.Vanaf nu dus on-topic en laat dit een waarschuwing zijn.
-
-
AMSTERDAM - Onder de nieuwe CEO Marissa Mayer gaat Yahoo zich meer richten op de technologietak van het internetconcern. Yahoo wil zich minder profileren als een mediabedrijf.
Dat schrijft persbureau Reuters op basis van anonieme bronnen.
Diensten als Yahoo Mail en Yahoo Finance zijn nu nog grotendeels hetzelfde als in 2005, toen Yahoo op het hoogtepunt van zijn populariteit was.Daar moet verandering in worden gebracht.
De sites van Yahoo moeten interactiever worden, zodat mensen worden gestimuleerd om er meer tijd door te brengen.
Ook vindt Mayer dat er meer aandacht moet worden besteed aan bezoekers die een smartphone gebruiken.Verder zouden sociale media en een 'gepersonaliseerde ervaring' onderdeel zijn van de plannen van het bedrijf.
Overnames
Volgens de bronnen van Reuters zou Yahoo ook een aantal kleinere bedrijven willen overnemen, zoals Caterva, dat activiteit op sociale media analyseert, en OpenTable, dat online reserveringen bij restaurants mogelijk maakt.Ook zou Mayer overwegen om te investeren in getalenteerde ontwikkelaars die de diensten van Yahoo een oppepper moeten geven.
Elke maand bezoeken zo'n 700 miljoen unieke gebruikers de sites van Yahoo, maar dat aantal neemt gestaag af.
Ook zijn de mobiele apps van het bedrijf niet erg populair.Concurrentie
Door de verandering gaat Yahoo direct de concurrentie aan met bedrijven als Google en Facebook.Op de beurs is Yahoo nog zo'n 19 miljard dollar waard. Dat is minder dan de helft van de waarde in 2005, en veel minder dan de voornaamste concurrenten.
Marissa Mayer werd in juli benoemd tot CEO van Yahoo, daarvoor werkte ze bij Google.
Maandag presenteerd Mayer de kwartaalcijfers van Yahoo en worden de plannen van het bedrijf vermoedelijk officieel uit de doeken gedaan.Bron: http://www.nu.nl/internet/2938…n-betere-technologie.html
-
AMSTERDAM - De Amerikaanse communicatiewaakhond FTC looft een beloning van 50.000 dollar uit aan degene die een oplossing bedenkt voor de geautomatiseerde telefoontjes die in de VS veel worden gebruikt voor marketing en scams.
De zogenoemde 'robocalls' zijn al jaren een doorn in het oog van de FTC, maar het is nog niet gelukt om het Amerikaanse publiek ervoor te beschermen.
Bij zo'n telefoontje krijgen mensen enkel een opgenomen bericht te horen. Omdat vaste telefonie erg goedkoop is in Amerika, is dit voor bedrijven een goedkope manier om veel mensen te bereiken.Illegaal
Wel zijn robocalls meestal al illegaal, tenzij de beller van tevoren schriftelijk toestemming heeft gevraagd aan degene die wordt gebeld. Toch houdt de regelgeving telemarketeers vaak niet tegen.
Deelnemers aan de wedstrijd van de FTC krijgen tot 17 januari de tijd om een oplossing te bedenken. Een jury zal ideeën beoordelen op effectiviteit, gebruiksvriendelijkheid en de mogelijkheid om deze grootschalig te gebruiken.
David Vladeck, het hoofd van het Bureau Consumentenbescherming van de FTC, is optimistisch over de wedstrijd: "Ons lijkt dit een effectieve manier om robocalls te bestrijden, omdat de winnaar van de wedstrijd een nationale held zal zijn."Politiek
Ook tijdens het politieke campagneseizoen zullen veel Amerikanen weer robocalls ontvangen op hun vaste telefoon. Politieke campagnes zijn namelijk vrijgesteld van de regels van de FTC en mogen mensen wel ongevraagd bellen.
Volgens onderzoek van Pew Research ontving bijna de helft van de Amerikanen een automatisch telefoontje tijdens de presidentiële verkiezingscampagne in 2008.Bron: http://www.nu.nl/internet/2938…lossing-robocalls-vs.html
-
Bij deze mijn inzending:
http://dreamrepair.nl/icts.png -
CrimeFace.nl
FaceCrime.nl
ToMafia.nl (en .com)
ToMaffia.nl (en .com)
CriticalCrime.nl (en .com)
BloodMaffia.nl (en .com)
MaffiaRoot.nl (en .com)
ShootCrime.nl (en .com)Zelf aan te bieden:
Mafiaroot.nlIk update deze lijst als ik er 1 heb.
-
Wat op warrockprivate.nl staat/stond was hetzelfde wat hij hier eerder verkocht aan iemand die naar één zocht.