3 euro
Posts by A.Bijlsma
-
-
L. Velthuis, dan is het nog geldig
Die avatar's kun je hier maken.@Ferhat.Remorty, ik neem wanneer ik weer online ben contact met je op via Skype.
-
Beste leden,
Ik ga volgend jaar naar de opleiding 'Media Development', en daar ontwerp ik dus ook logo's.
Normaal doe ik mijn diensten niet echt op forums.
Dus is dit de eerste keer dat ik dit aanbied.
Ik ontwerp een logo voor
een reëel klein bedrag rond de 5~10 eurotijdelijk helemaal niks.Mijn portfolio is hier te vinden.
Heeft u verder nog vragen, gelieve mij een privébericht te sturen.
Alvast bedankt.
-
Ik heb het nummer gevraagd aan ComedyCentral zelf(Nederlands), deze zocht ik dus:
-
650 geloof ik
-
Ik behoudt mijn bod van 250.
-
Dat is hem helaas niet
-
Ik ben opzoek naar een liedje, wat wel eens op Comedy Central bij de reclame van de Scrubs weekend.
Dan zingt Dr. Dorian iets, en daarna komt vervolgens een liedje.
Let er maar eens op hoop dat jullie me kunnen helpen.
-
Even een update, de source zal vandaag al in MySQLi OO zitten.
Moet alles enkel nog doorvoeren, dan zal ik naar de bugs gaan kijken.
-
Wanneer weten we wie er gewonnen heeft?
-
Ben nog op zoek.
-
Beste leden,
Ik ben op zoek naar een slicer(CSS3 & HTML5 valid).
Diegene die dit zou kunnen realiseren, gelieve contact op te nemen met mij.
De voorbeeld van de design is dan ook enkel via privébericht beschikbaar.
Mijn budget is niet al te hoog, max. €30,-(het liefst z.m.m).
Indien u het kunt het dan ook vandaag af te maken.
-
Nice idea!
Het hielp, wist niet dat enkel noreply zoiets veroorzaakt, heb er nu info van gemaakt!Dus de oplossing: gebruik geen [email protected]
Topic kan op slot.
-
Bij iedereen komt het in ongewenst.
-
Hoe stel ik dat in heb geen verstand van VPS
Wat moet ik toevoegen aan DNS?
-
Alsnog komt het in ongewenst
-
Ik heb dat zo nu veranderd:
Code// De headers samenstellen $headers = 'From: *** <noreply@****.nl>' . PHP_EOL ; $headers .= 'To: '.$post_name.' <'.$post_mail.'>' . PHP_EOL; $headers .= 'X-Mailer: PHP/' . phpversion() . PHP_EOL; $headers .= 'X-Priority: Normal' . PHP_EOL; $headers .= ($aHtml) ? 'MIME-Version: 1.0' . PHP_EOL : ''; $headers .= ($aHtml) ? 'Content-type: text/html; charset=iso-8859-1' . PHP_EOL : '';
Maar alsnog komt het in ongewenst te staan
-
Hallo,
op dit moment ben ik bezig om mijn PHP mail functie goed te zetten op mijn site.
Alles werkt perfect, ook de inhoud van de mail.Echter is het probleem dat Microsoft de mail in de spam map zet, ik denk zelf dat het ligt aan de headers. Maar de probleem weet ik niet.
Weten jullie waar het aan kan liggen, en hoe ik dit kan verhelpen?PHP
Toon Meer// Een korte benaming voor jouw website $weNaam = '*****'; // Jouw eigen geldige emailadres $eiMail= 'noreply@******l'; // Een geldig emailadres voor errors $erMail = '[email protected]'; // Hier de mail van de ontvanger. $nAfzender = $post_mail; // Het geldige emailadres van de afzender $afMail = 'info@****l'; // Een geldig emailadres of helemaal leeg laten $baMail = ''; //Onderwerp $onderwerp = 'Wachtwoord vergeten'; // HTML mail? $aHtml = false; //Antwoord met "true" of "false"/ // De headers samenstellen $headers = 'From: <' . $weNaam . '> <' . $eiMail . '>' . PHP_EOL ; $headers .= 'Reply-To: <' . $nAfzender . '> <' . $eiMail . '>' . PHP_EOL; $headers .= ($baMail != '') ? 'Bcc: ' . $baMail . PHP_EOL : ''; $headers .= 'X-Mailer: PHP/' . phpversion() . PHP_EOL; $headers .= 'X-Priority: Normal' . PHP_EOL; $headers .= ($aHtml) ? 'MIME-Version: 1.0' . PHP_EOL : ''; $headers .= ($aHtml) ? 'Content-type: text/html; charset=iso-8859-1' . PHP_EOL : '';
-
Een community voor m'n mede leerlingen in dezelfde opleiding(Media Developer).
-
270 bij deze geboden, aangezien er geen veiling einde aan is helaas