Posts by Georgo

Ow sry dein,

Had ik niet echt op gelet,

Ik nam aan als het op google te vinden is, dat je dat kan gebruiken,

want google ka namelijk niet zomaar plaatjes overnemen, omdat je daar ook een block op kan zetten..

Mijn fout!

MVG Georgo

Jah, tuurlijk, met de verkleinings knop, ik weet niet hoe dat in photoshop heet, ergens zal er een tab staan, met 'afbeelding'

En daar zullen zulke instellingen instaan.

Citaat van SkyNet

Ze zijn alleen illegaal :)

Nou dan zou iedereen die via google zo plaatjes zoekt, illigale hebben, dus ik neem aan dat deze niet illigaal zijn;)

Ik had er og 1 gevonden voor je, maar die had ik hier ven geinstalleerd, en het werkte niet goed,

Heb nu al 2 uur gekeken, en het is gewoon niet te vinden...

Ik denk dat je dan tog een update van dosbox moet zoeken ofzo, om dit probleem op te lossen..

MVG Georgo ([offtopic]Sry dat ik je niet heb kunnen helpen[/offtopic])

Shit!, Jammer ik dacht dat op de site ook de dosemulator stond:(

Ik zal is even helpen met zoeken, ik neem aan dat je natuurlijk al op dos emulators gezocht hebt....

Cheers,

Maar ( ik zeg geen namen ) kan toch wel even proberen om het even anders te proberen, ik ben ook begonnen bij 0 ( Iedereen lijkt me ) En door vanalles te proberen, ondek je nieuwe dingen. en als een andere lid dit elke keer moet voorkauwen?

MG Georgo

Citaat van Spinazie

Strengere aanpak op lui, asociaal, onrespectvol en/of uitlokkend gedrag? Ja!

+1 voor spinazie

Dat zou al een hele verbetering zijn, net zoals sommige topics waar CrimeXL het over had, dat je iemands werk eigelijk moet maken, omdat hij het niet weet, en de moeite niet neemt om op google te kijken

Misschien om er bij toe tevoegen om uiteindelijk na 2/3 maanden te kijken, of ze het tog nog een keer kunnen proberen, dan hebben ze 4 kansen, verpesten ze echt de laatste kans, dan is het bye bye voor ze;)

Citaat van CrimeXL

Wat mij betreft mag er soms wel harder worden gehandhaafd. Ik vind dat de crew soms nogal milt is.

Daar heb je zeker gelijk in,

Want met één ban uurtje wordt ik er niet echt mee gestraft lijkt me, misschien meteen een ideen om dat een beetje optekrikken?

Photoshop, is helaas betaald,

En ik zou je eerst even consentreren op het designen, later komt dat slicen wel, begin met 1 ding tegelijk

Beste crimebrain,

Het beste om meteen te leren is om met photoshop te werken,
    Hier werken de meeste mensen mee, waardoor het ook makkelijker is om in een team te werken.

Er zijn genoeg tuts te vinden, gebruik hiervoor je vriend google,
    Schrijf daar in "Gratis photoshop tuts' en de eerste beste die je vind heeft meer dn 100 tuts;)

MVG Georgo

cheers;)

Dat is idd ook een vraag die ik me vaak stel, waarom offtopic gaan als je het eventueel ook in een pm kan afhandelen, en als je naar een spam site wil, dan kan je naar spamheaven gaan.

Daar kan je zoveel offtopic reacties kwijt als je maar wil.
    Als je daar blij van woord?

MVG Georgo

Zal hem zelf ook even invullen:

Mijn mening over:

Pim: Doet zijn werk goed, geeft snel reactie op pm,s

R-Mijnten: Kan lachen met hem, alleen jammer dat ik nu zie dat je voor ajax ben, en niet voor ado dh;)

Axl_H: Ken hem nu ook al een tijdje, heeft het wel in hem om een goede moderator te worden

Darsstar: Gek, raar & toch vaak serieus,
    Hij kan goed onderscheiden wanneer hij een geintje kan maken en niet, waardoor het een goede crewlid kan zijn.

K.Rens: Ken hem niet echt, maar zoals ik het zie houd hij alleen van serieuze topics, en die heb je ook nodig!

Killingdevil: Ken hem nog als beheerder bij CF.nl, Rustig en serieus, weet wanneer er reacties nodig zijn.

Lodewijk: Jammer genoeg ken ik hem niet zo, dus weet weinig te vertellen over hem.

Joshua: Neemt het moderator schap serieus, en behandeld de leden streng, maar terecht, alleen af entoe te, verder maakt hij denk ik wel goede vrienden hier.

Dein: Heb hem een tijdje gezien, valt ook wel mee te lachen, jammer dat ik hem nu niet vaak zie.

Kabling: Veelste weinig online, waardoor leden hem afschuwen, waardoor hij het moderatorschap niet serieus blijkt te nemen.

-------------------------------------

Ander lid: Helaas heb ik hier ook niets over te zeggen.

Mezelf: Mijn text opmaak kan wel wat beter.

@ Pim, dat betekend dan wel dat je dat heel goed doet, had de pm net 1 min. verstuurd, en meteen bericht;),

Compliment

MVG Georgo

Goede avond allemaal,

Dit is een reactie op de topic 'mening omtrent crew'

Alleen dit gaat over elke crewlid apart, en wat je van jezelf vind hoe je het doet,

Het werkt zo:

Op de topic komen alleen nette reacties te staan,
    Als er 1 scheldwoord of iets wat met dat te maken heeft, wordt het bericht verwijderd, en de crew weet er dan wel raad mee,

Blijf ontopic, heb je een probleem, dan kan je dit bij mij melden! of bij een van de crewleden die nu online zijn.

Toestemming van pim om deze topic te maken
    [offtopic]Eventele crew veranderingen mogelijk;)[/offtopic]

MVG Georgo

Kijk, jij begrijpt het willem,

Het gaat niet alleen om de crew, het is ook hoe jullie het presenteren,

Als iemand vraag of iedereen gewoon ontopic kan blijven, en iemand doet dat niet, dan krijg je een waarschuwing,
    Omdat de topic starter gezegt heeft dat hij alleen ontopic berichten wil,

Begin ook is met het pm systeem te gebruiken, heb jij een probleem met een lid of crewlid, stuur het dan via privebericht naar degene toe.

Zo houden we topics schoon en kunnen mensen die wel belangstelling hebben op het topic onderwerp, hun reactie zonder tegenslag neer kunnen zetten.

Er is speciaal een offtopic menu gemaakt, waar je in kan discuseren wat je wil, maak er dan gebruik van, en hou ontopic berichten, ontopic.

MVG Georgo