Posts by Georgo

Citaat van Dein

Nice gemaakt, de kleuren beginnen ook al op iets te trekken :), echt mijn respect heb je bij deze verdient!
    Dit mag van mij direct in een game ingevoerd worden :p.

Hehe, Me verborgen talenten komen naar buiten:p
    Nu alleen nog even die uvwrap leren, dan kan ik er echt spetterende designs van maken, en de laatste design is zeker me beste nu;)

En ow, Hij is pas 50% af;) Dus komt nog veel meer op te zitten, en hoop dat het gaat lukken, wat ik wil doen met dat wapen;)

MVG Georgo

Pffff.. Google is your friend, Kijk daar is een keer meer op mensen,

Merk dat heel veel mensen niet eerst even op google zoeken, zeker 70% van je vragen zijn daar op te vinden.

Nog even en we moeten het helemaal gaan voorkauwen hier:p

Back on:

Verder zou ik gewoon zelf een flash bestandje maken Is niet moeilijk, zoek naar SWF sothink easy

Hiermee kan je heel eenvoudig een flash bestandje maken, en zelf iets leuks creeeren..

MVG Georgo

Als je ook wat meer info had gegeven, dan hadden we daar naar kunnen kijken,

Wij kunnen niet in je hersens kijken, dat jij die bugs gemaakt hebt, en daar kijken we dan ook niet voor,

uhum
    [offtopic]

Citaat

?Email adressen posten is niet toegestaan

[/offtopic]

Dus...

En kan je iets meer info geven over je poort?

Want kan je dat niet veranderen in je netwerk?

[offtopic]Je geeft ook lekker veel,

Check me site

klaar?

Beetje meer info geven, Heb je wat nieuwe functies gemaakt, heb je niets gedaan? weinig informatie,

Als je een topic start, zorg ervoor dat je genoeg informatie geeft, anders nemen keurders of checkers het niet serieus.[/offtopic]

Dus mijn andwoord:

Niets aan gedaan,
    Niet orgineel,
    Niet mooi

0.1/10

MVG Georgo

Yup, deze kreeg ik ook binnen, meteen verwijderd, ook kreeg ik een andere binnen van een vrouw, van een of andere dating site, die vroeg of ik het leuk vond om een leuke site te bekijken.

Dus ze zijn lekker bezig inderdaad;)

Ik gebruik hosting2go.nl

Ik vind dat geen slechte host,
    Je hebt 2,5 GB Aan webruimte
    20GB Data

voor 24 euro

Niet veel, goede service;)

Alsje

MVG Georgo

Ow, haha, ja je hebt 2 verschillende choppers he:p,

Maar helicopter lijkt me ook moeilijk, maar we kunnen het altijd proberen:)

Zal eerst die tank proberen af te maken, en kijken of ik dan daarmee ga beginnen:)

Hier alvast een voorbeeldje van de nieuwe tank:)

En met 3d heb ik nog net 2 weken ervaring XD, dus heb nog een lange weg te gaan, maar gelukkig pak ik het snel op.. dat is mijn voordeel.

Nou niet van BF2142, maar van C&C3 ( Command & Conquer 3 )

Daar hadden ze een soort gelijkige, dus die heb ik geprobeerd net wat anders te maken, alleen vind ik hem zelf niet mooi geworden, dus ik ga hem opnieuw maken:)

Een moter maken lijkt me heel moeilijk, wil het wel proberen, maar een moter heeft heel veel detail:)

Dus ik zal nu met de tank beginnen, en dan kunnen we kijken naar eventueel wat anders:)

MVG Georgo

Nou over voertuigen gesproken, ik heb Geprobeerd een Future tank te maken

Tank zonder kleur nog:)

Het is nog niet veel, maar als het eenmaal af is, kan het misschien nog wat worden:p

Klopt, dit is voor een gevoorderde 10 minuten werk waarschijnlijk,

Ook heb ik nog heel veel te leren, en zit waarschijnlijk op 10%,

Zowiezo moet ik leren hoe ik nou presies die uvwrap moet gebruiken, heb het geprobeerd, maar is echt lastig.

Ben nu nog bezig met die turret, voor een standaard eronder, en nog wat extra dingetjes,

De turret is me moeilijkste projectje nu, en heeft ook het meerst detail:)

Straks komt er weer een update:)

Ik denk ook wel dat ik me hobbie wel gevonden heb, of ik er me beroep van kan maken weet ik niet,

Maar ik probeer zeker veel te leren hiervan, want vind het heel leuk om te doen, en om uiteindelijk de eindresultaten te zien:)

Ook leuk dat veel mensen dit mooi vinden:)

MVG Georgo