Posts by Georgo

ik vind dit uber slecht!, Ziet er echt niet uit

Veel te druk, veel te veel effecten en dingen doorelkaar, chaotisch, en die bloed spetters zien er wel heel nep uit:o

Ik zou eerst een beetje naar andere profielen kijken en daar een beetje van te leren, en dan een iets minder chaotische lay maken, dit is gewoon te druk.

MVG Georgo

Klopt, die was ik even vergeten om te vermelden, heb die ook is geprobeerd, alleen Virtual dj en CuBase zijn eigenlijk bijna het zelfde:p

MVG Georgo

Is opzich goed te doen, hiermee kan je wel je spelletjes mee spelen,

Die 4 GB Ram is ook genoeg de videokaar NVIDiA 9500 GT GFORCE 9 is ook een mooie kaart voor dat soort spelletjes, en zou je eventueel ook nog wel een tijdje meer vooruit kunnen.

MVG Georgo

Virtual DJ is goed genoeg om te mixen,
    Ook kan je met MMM ( Magix Music Maker ) Platen mixen, maar ook zelf tracks maken,

Fruity loops is inderdaad om zelf muziek te maken,
    Een grote stap verder is REASON ( Proppellorhead )
    Als je hier mee muziek kan maken, zit je bij de pro's.

veel suc6;)

MVG Georgo

Anders heb je altijd nog de gratis tool:

Displayfuse,

Via google vind je hem zo:)

Dit tooltje is heel handig, en heeft leuke shortcuts erbij zitten, zodat je met 2 drukken op de knop je scherm kan dupliceren, of juist wilt uitbereiden enz.

Suc6:)

MVG Georgo

Hmz, oke, onverwacht maar goed, ik zal kijken of ik er meer kleur in kan brengen..,

Ik geef ook wel toe dat grijs zwart echt mijn kleuren zijn, en dan als toepasselijke kleur de kleur vn het logo ( Oranje ) en had wel gedacht dat dit wel genoeg in zou brengen, en dat het dan niet te druk zou worden.

Ik zal kijken wat ik kan doen:)

Met vriendelijke groet

Georgo van den Bosch

Ja zeker weten, ik denk als je de text nog iets naar boven zou doen in de header, en die text schaduw geeft dat het dan al weer een heel stuk beter is:)

MVG Georgo

Ik vind het een goed idee, je hoeft dan niet elke keer je klok te verzetten, en je aftevragen wanneer je hem weer terug moet zetten,

Dus ja, ik stem voor!

Alleen als de wintertijd wordt afgeschaft, moet de zomer tijd ook afgeschaft worden, want anders zetten we te klok elk jaar weer 1 uur achteruit?

MVG Georgo

Ziet er strak uit koen!

Wel even wennen, maar is 10x beter dan het was.

En ben het eens met jasper over de zoekfunctie.

MVg Georgo

Heey CPers

Vorige week had ik me layout van Creativeshock laten zien aan jullie, en daar kwamen leuke reacties van af en leuke ideeen,

Iemand zei dat de indeling niet helemaal meer van nu was en ben dus bezig geweest met een andere indeling.

Dit is wat eruit gekomen is:

Zoals je ziet is alles veranderd, Content is anders nu, de menu's zijn anders, en de layout heeft een andere indeling, maar wel is de kleur het zelfde gebleven.

Ik hoop dat jullie hem nu beter vinden dan de andere versie,

Hier de andere versie:

Wat vinden jullie ervan?
    En is deze versie beter dan de ander, of juist anders om?
    Wat zou je als waarde schatten?
    En heb je eventueel nog ideeen die ik erin zou moeten verwerken.

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

[offtopic]/!\ Klachten en eventueel dingen die niets met de check te maken hebben, graag melden via pm, en niet via de topic! Dank je. /!\[/offtopic]

Tutorials zijn leuk, en kan je veel van leren kwa design, maar als je een tutorial maakt, en je hebt die af, moet je niet laten zien dat jij de layout gemaakt hebt , maar dan maak je een layout die je in je hoofd hebt, met die instructies.

Maar ik weet niet persies welke tutorial site's je daarvoor heb,

Wees creatief, Ik heb nooit tutorials gebruikt om te designen, alleen met 3d design.

Wat je in je hoofd hebt, maak je,... als je het mooi vind, laat je het zien,

Maar zoals ik al eerder zei: Kijk op allemaal website's, gewoon willekeurig, dus niet specifiek een tutorial site, maar gewoon een website van iemand anders.

Dan zie je een beetje hoe website's er van deze tijd uit zien.

Er zijn ook genoeg mensen die je kunnen helpen,

Ik zou je ook graag willen helpen, maar ik zit momenteel weinig op internet, en heb het druk met me eigen website...

Ik hoop je hierbij genoeg geinformeerd te hebben.

MVG Georgo

Totaal : 6,5 / 10
    Tips: Maak de rechter menu net zo groot ( Breedte ) als je login menu, waardoor dat allemaal netjes doorloopt, verder is je kleur keuze goed, maar ik vind de menu/content zo raar gemaakt, je gebruikt 2 verschillende (Tabbellen) Dit kan je vaak wel doen, maar zoals je het nu hebt, klopt op een of andere manier niet.
    Van ronden rande menu's en vierkante content randen. [offtopic]( Ik weet ik kan niet goed uitleggen )[/offtopic]

Verder is het een mooie site en vind ik dit een waarde van 15 euro hebben.

MVG Georgo

Cijfer: 0 / 10

Beoordeling:
    Ik vind de layout veel te simpel, waarom? Omdat je weinig effecten gebruikt hebt, en dit zou ik binnen 5 min afgemaakt kunnen hebben, een vierkantje daar een vierkantje hier, klein balkje met klein effectje erin, en klaar.

Zie dit niet te bot, maar dit is heel simpel, en ik zou als ik jou was, nog een beetje doorleren, en eventueel veel website's bekijken om een beetje een idee te krijgen om een betere layout te maken.

Waarde is dus geen cent.

MVG Georgo

Ik zou graag willen robin, maar ben weinig op internet, en zou dus weinig contact opnemen,

En kabling, Toevallig ben ik bezig met het leren van darkbasic, is al een oude programma, maar daar kan je ook wel vette 3d games van maken, en daar wil ik dan ook me 3d designs in gebruiken,

Dus het komt er allemaal aan, gaat langzaam maar het lukt wel:p

Bedankt voor jullie reacties;)

MVG Georgo

Ik ben het helemaal eens met Superior,

Af en toe heb je er mensen tussen zitten, die willen alles gratis,

Wat ik nog erger vind is, als ik bvb een design laat zien, dat sommige mensen gaan vragen of ze die gratis kunnen krijgen.

NEE, NATUURLIJK NIET...

Ik stop ook veel werk in designs enzo, als ik eenmaal wat heb wat ik wil weggeven, of wil verkopen, kom ik er zelf wel mee...

En het gedoe met vragen op het forum en dat er dan als eerste post komt te staan: Zoek op google... Vind ik ook nergens op slaan,

MVG Georgo

Het is inderdaad een standaard indeling, maar dat heb ik expres gedaan, omdat ik hiermee meer menu's kwijt kan, en stel dat ik dit anders zou doen, dan kan ik ze niet kwijt,

Om me header minder krap te maken zoals je zegt? wat zou ik dan moeten veranderen aan de header?

bedankt voor de reacties

MVG Georgo