Portfolio layout

• Heb net een portfolio layout in elkaar gezet graag zal ik willen weten wat jullie er van vinden en wat de eventuele waarde is.
    http://i56.tinypic.com/e00g1w.png

Voer dit formuliertje even in zodat ik van me fouten kan leren, En of dingen kan verbeteren.

PHP
    Cijver: 0/10
    Beordeling:
    Tips:
    Eventuele waarde:

Alvast bedankt:cheer:

Met Vriendelijke Groet,
    Ajeti
    (a)

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Cijver?! = Cijfer...: 1/10
    Beordeling?! = Beoordeling: Zorg niet voor te veel effecten op je lay-out (gradient)
    Tips: Kijk meer naar websites, want dit ziet er niet als een website uit.
    Eventuele waarde: ? 0,-

Succes..

• Cijfer: 0 / 10

Beoordeling:
    Ik vind de layout veel te simpel, waarom? Omdat je weinig effecten gebruikt hebt, en dit zou ik binnen 5 min afgemaakt kunnen hebben, een vierkantje daar een vierkantje hier, klein balkje met klein effectje erin, en klaar.

Zie dit niet te bot, maar dit is heel simpel, en ik zou als ik jou was, nog een beetje doorleren, en eventueel veel website's bekijken om een beetje een idee te krijgen om een betere layout te maken.

Waarde is dus geen cent.

MVG Georgo

• Wat raadt je me dan aan voor site om tutorials te bekijken want deze heb ik ook gemaakt via een tutorial?

• Tutorials zijn leuk, en kan je veel van leren kwa design, maar als je een tutorial maakt, en je hebt die af, moet je niet laten zien dat jij de layout gemaakt hebt , maar dan maak je een layout die je in je hoofd hebt, met die instructies.

Maar ik weet niet persies welke tutorial site's je daarvoor heb,

Wees creatief, Ik heb nooit tutorials gebruikt om te designen, alleen met 3d design.

Wat je in je hoofd hebt, maak je,... als je het mooi vind, laat je het zien,

Maar zoals ik al eerder zei: Kijk op allemaal website's, gewoon willekeurig, dus niet specifiek een tutorial site, maar gewoon een website van iemand anders.

Dan zie je een beetje hoe website's er van deze tijd uit zien.

Er zijn ook genoeg mensen die je kunnen helpen,

Ik zou je ook graag willen helpen, maar ik zit momenteel weinig op internet, en heb het druk met me eigen website...

Ik hoop je hierbij genoeg geinformeerd te hebben.

MVG Georgo

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!