Posts by Joker

Beste CP'ers,

Zoals de titel al doet vermoeden; ik ben opzoek naar een aantal team-leden die mee willen werken aan een nieuw project.

Wat houd het project in?
    Ik ben bezig met het ontwikkelen van een text-based mafia spel met java-game elementen (nee, niet javascript). Het zal dus niet weer een standaard 'criminals' spelletje worden, maar een wat professioneler concept met java-gebasseerde GUI (Graphical User Interface) games erbij in verwerkt.

Een voorbeeld van een internet game gemaakt in Java: Runescape.

Wat betaald het?
    Ook zeer belangrijk zijn de verdiensten. Dit project is het eerste project sinds jaren waar ik weer mee bezig ben. Dit houd in dat ik dus geen speciaal potje meer heb voor toekomstige projecten. Ik kan jullie dus niet uitbetalen voor het werk wat jullie verrichten op dit moment. Dit zal allemaal worden terug betaald wanneer het project online staat (Eerste prioriteit wanneer de game online is, is de teamleden terug betalen). Wat ook een mogelijkheid is, is dat wij een sponsor, of meerdere sponsoren vinden.

Het project zal onderverdeeld worden in opdrachten. Iedere opdracht dient ontwikkeld te worden door de daarvoor aangewezen persoon. Deze personen zullen €5,- per uur ontvangen hiervoor (het aantal uren per opdracht is van te voren vastgelegd).

Wat zoeken wij?
    - Java programmeurs
    - PHP/MySQL programmeurs
    - Web designers
    - Game designers (2D)
    - Sponsoren

Alle teamleden dienen minimaal 16 jaar oud te zijn en moeten serieus mee willen doen.

Hoe kan ik me aanmelden?
    Door een privé bericht te sturen met daarbij een portfolio van minimaal 3 voorbeelden van je ervaring.

Ik hoop jullie hiermee genoeg te hebben geïnformeerd. Indien dit niet het geval is kun je een reactie plaatsen in dit topic.

Met vriendelijke groet,

T. Boom
    alias Joker.

Citaat van Pharox

Dus geef ons maar 1 hele goeie reden om CDA nog een keer te laten winnen.

Het is de grootste Christelijke partij, dus indien je christelijk bent dan zul je hoogst waarschijnlijk op die partij kiezen, ongeacht hun acties in het vorige kabinet.

Hey allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier iets heb gepost, maar ik heb nu jullie hulp nodig. Ik ben van plan een nieuwe Crime-Game te gaan maken met Java-Games erin geïmplementeerd. Nou kan ik zelf al die dingen wel gaan bedenken, maar misschien hebben jullie ook wel hele goede ideeën. Vandaar dat ik deze contest hou waarin jullie ideeën kunnen opgeven voor Java-Games op mijn nieuwe Crime-Game.

Wat kan ik winnen?
    Als jou idee word uitgekozen als beste idee, dan krijg je van ons een kopie van de code, zodat jij hem voor je eigen game kan gebruiken.

Ik ben benieuwd waar jullie op kunnen komen.

Veel succes en vriendelijk groeten,

Joker.

Oke, voor nu heb ik het volgende (wat wel werkt, maar niet helemaal zoals ik het wel).

PHP
    RewriteEngine On
    RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.domein\.nl 
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ([^.]+)\.domein\.nl [NC]
    RewriteRule ^(.*)$ http://www.domein.nl/index.php?id=%1 [L]

Als ik dus test.domein.nl zou invoeren krijg ik het volgende terug: http://www.domein.nl/index.php?id=test.

Het probleem is echter dat dit ook in de invoer-balk komt te staan van je web-browser. Mij is gezegd dat dit opgelost kan worden door [L] of [P] erachter te zetten, maar [L] doet niks en [P] geeft mij alleen maar een foutmelding.

Iemand enig idee wat ik hier fout doe?

Citaat

In eerste instantie zoek ik altijd eerst op zoeksites als Google, maar ik heb geen idee hoe dit heet, vandaar dat ik het vraag via dit topic.

Letterlijke quote uit mijn main-topic. Eerst goed lezen, dan oordelen. Ik kan niet iets googelen als ik niet weet hoe het heet.

@ Niels
    Tot nu toe heb ik nog niks volledig voorgekauwd gekregen, dus ik weet niet tegen wie je het hebt. Daarbij vroeg ik duidelijk om uitleg, niet om een kant en klaar script.

@ alle anderen
    Bedankt voor jullie help, ik ben al een stuk verder nu en hoop het zo direct af te kunnen krijgen.

Ik heb het nog een keer doorgelezen en dit is nog steeds niet wat ik bedoel. Ik wil de naam van mijn user uit de database halen (Bijvoorbeeld 'pietje'), en deze dan gebruiken voor een site adres als 'pietje.mijnsite.nl'.

Wat ik dus wil is dit (ongeveer): deze link, http://www.mijnsite.nl/leden/index.php?naam=pietje, omzetten naar pietje.mijnsite.nl.

Hiermee moet iemand die pietje.mijnsite.nl intypt, doorgelinkt worden naar http://www.mijnsite.nl/leden/index.php?naam=pietje.

Ik ken de commando's niet, maar als ik het goed begrijp dan is dit wat ik zoek ja. Komt dit in mij httacces te staan of in een php script? Indien dit in de htaccess komt te staan (waar ik wel van uit ga), kan ik hier dan ook regels uit een database halen en gebruiken hiervoor?

Nou, niet zozeer helemaal een eigen map, maar wel dat het lijkt alsof je dat hebt (net als bij hyves dus). Ik heb al eerder gehoord dat dit via htacess kan, maar ik heb geen idee hoe.

Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Beste CP-leden,

Ik heb een vraag over het pagina systeem van bijvoorbeeld Hyves. In eerste instantie zoek ik altijd eerst op zoeksites als Google, maar ik heb geen idee hoe dit heet, vandaar dat ik het vraag via dit topic.

Ik zou graag willen weten hoe ik simpel subdomeinen kan laten maken via een php script die doorlinken naar een bepaald php-script op mijn site (zelfde idee dus als hyves; bijvoorbeeld 'hierjenaam.hyves.nl').

Kan iemand mij hier wat over uitleggen?

Groeten, Joker.

Ik heb de download aangepast, (er zat echt een db dump in). Hij is nu (duidelijker) te vinden.

Edit:
    Er is een nieuwe versie van CMS Slim te downloaden. Misschien kun je het gebruiken.

Het is mijn source dus ik kan je zo het missende MySQL gedeelte geven. PM me wat je mist en ik pas het aan op de download pagina (zodat iedereen dan de correcte versie heeft).

Ik ben benieuwd wat jullie er van maken.

Citaat van Ferhat

E-mailadressen zijn niet toegelaten. Dus stuur dit via PB, en Joker is al een tijdje niet online geweest.

Vreemd, ben toch echt iedere dag minimaal 1 keer online...

Hey mensen,

Elke keer als ik een site wil maken moet ik weer helemaal opnieuw beginnen met het maken van een leden-systeem. Ik heb dus deze keer een standaard leden-systeempje gemaakt die ik ga gebruiken voor mijn toekomstige websites.

Nu dacht ik; misschien willen anderen dit ook wel. En jullie kunnen ook zien of ik eventuele serieuze veiligheidslekken er in heb laten zitten.

Dus bij deze:

Download link:
    http://cms.ddstudios.nl/CMS-Slim.rar
    http://cms.ddstudios.nl

(Ik heb hem ook bij downloads gezet maar hij is nog niet goed gekeurd.)

Groeten,

Joker.

Ik neem aan dat je de prijs van de layout bedoeld? Er zullen 3 verschillende categorieën zijn. Bij iedere categorie hoort een andere prijs. De ontwerper zal dus zelf kunnen kiezen uit die drie mogelijke bedragen. Wat deze bedragen precies zijn komt later.

Beste CP-ers,

Ik ben opzoek naar een paar designers die met mij zouden willen werken aan project. Het is de bedoeling een flink aantal layouts te maken voor clan-sites.

Wil jij graag wat geld verdienen met je layouts, meld je dan bij mij.

Vereiste:

Een portfolio van minimaal 3 voltooide weblayouts met een game thema of iets dat in de buurt komt.

Voor meer info/details; stuur me een pm.

Groeten,

Joker.