Posts by AeroXbird

PHP
    Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/exfclan.nl/htdocs/beta/memberlist.php

alstu :D

Hallo criminalspoint,
    ik heb net een memberlist uit een criminals even bewerkt om deze te laten werken in mijn cms maar ik krijg een mysql error

de lijn is gemarkeerd

mvg, AeroXbird :cheer:

dat had ik al gedaan
    geen van alle dingen die worden gezegt werken ik krijg nog steeds maar de informatie van één user te zien terwijl ik er 2 zou moeten zien

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.11.09 14:49:08:
    hierbij even mijn nieuwe code die nu helemaal niemand laat zien:

Hallo criminalspoint, de laatste tijd ben ik bezig met mijn site en ik wil nu de mogelijkheid om mensen hun type(rank) te kunnen bewerken

nu moet ik alle spelers kunnen laten zien en eentje selecteren, zodra ik op hun radio knopje druk zou ik dan hun type moeten kunnen bewerken maar nu heb ik het probleem dat hij niet alle spelers laat zien, hij zou door de spelers moeten loopen en laten zien maar dat doet hij helaas niet daarom vraag ik jullie hulp

mvg, AeroXbird

sorry, ik heb zelf in de tussentijd het probleem al opgelost :$ maar dankzij een paar "fixes" ben ik er zelf achter gekomen dus toch nog bedankt!

:slotje: graag dan maar

nee helaas niet, krijg nu een fout bij:

PHP
    elseif($dead == true){

maar je sluit de if af waarbij alles goed is gelijk voor mijn captcha check af dus dan kan de query ook niet gestart worden

hallo criminalspoint, ik ben de laatste tijd bezig met een captcha script maar het lukt me nu niet echt om de verificatie in te voeren

Error:

PHP
    Parse error: syntax error, unexpected T_ELSE in /var/www/exfclan.nl/htdocs/beta/register.php on line 195

het script MOET checken of de captcha goed is, dan mag de query worden gestart, is de captcha fout, word er een foutmelding weergeven en de query NIET uitgevoerd

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen 8-|
    mvg,
    AeroXbird :D

je bedoelt het hele script neem ik aan(niet schrikken het is een zooitje en heel instabiel :P) :

alstu :P

sorry, ik lig nog half in bed :S

PHP
    Parse error: syntax error, unexpected $end in /var/www/exfclan.nl/htdocs/beta/register.php on line 280

ik heb er wat aan gesleuteld en nu krijg ik een $end error :S ik ben ergens een } vergeten denk ik, maar waar?

hallo, criminalspoint
    ik heb nu alweer een probleem:

ik krijg steeds een elseif error op de lijn waar

PHP
    elseif($dead == true){
             print $message;
       }

staat

ik hoop snel een reactie te krijgen 8-|

mvg, AeroXbird :D

ik sta versteld van de snelheid van reageren hier, en hoe snel het gefixt is :P ik was namelijk aan het reageren op jannick zijn post toen darsstar en net voor reageerde en de code die darsstar gaf werkte en samen met jannick zijn code zit er ook nog een kleine beveiliging op bedankt! admins slotje graag :)

wauw, dat is vreselijk snel met antwoorden, maar helaas werkt geen van bijde fixes ik heb de remove tussen haakjes gezet (") en de code vervangen door die jij hebt gepost maar nog geen resultaat

mvg, AeroXbird

hallo criminalspoint, ik ben misschien een newb hier maar omdat criminalsfanaat gefuseerd is (helaas wel) heb ik me hier maar aangemeld, maar om terug te komen op het punt hier is het problematische stuk script:

note: DIT IS ALLEEN EEN DEEL VAN HET SCRIPT
    de problematische lijn is de query onderaan elke keer als ik een bericht probeer te verwijderen krijg ik netjes het bericht Message successfully removed maar als ik kijk op de homepage en op de remove pagina zelf staat het bericht er nog bij, ik denk persoonlijk dat het probleem de $id is maar het enige is ik zou echt niet weten hoe ik dit moet oplossen.

mvg, AeroXbird :D