Posts by AeroXbird

hoeft niet hoor, ik ben tevreden met mijn huidige layout, al zal ik wel tutorials volgen om mezelf de kunst van photoshop aan te leren en ooit misschien een nieuwe layout in te bouwen :D

nou, mta servers zijn nogal prijzig, overal en omdat ik een groot aantal spelers moet hebben kost dat al aardig wat, en de webhost is niet zo heel duur, maar de server wel

dat is dus een probleem, ik ben geen tovenaar met photoshop, ik kan het een beetje, daar blijft het bij :x
    ik heb het wel geprobeerd, maar daar kwam de meest amateuristische troep uit die ik ooit heb gemaakt.

:P het is ook best verslavend, het scripting systeem is ook niet heel erg moeilijk, daarom werkt de site samen met de server, staan ook samen gesynchroniseerd.

ja, maar ik heb mijn systeem wel helemaal zelf gebouwd, dat is gewoon een bewerkte e107 source, en volgens mij is dat voor sa-mp :P

Een paar maanden geleden ben ik aan mijn eerste échte grote systeem begonnen, dit is ongeveer wat ik nu heb, het is wel voor een spel en dus geen crimegame.

link: http://www.exfclan.nl

Reacties en kritiek zijn welkom!

mvg, AeroXbird :cheer:

hallo Criminalspoint,
    De laatste tijd ben ik bezig met een forum die op de webfanaat source is gebaseerd.
    Hier is de core van het forum:

Maar het probleem is dat als ik naar een topic ga, en ik zie een reactie die rond 0:00:00 is geplaatst, dat die boven de andere staan, ik denk dat het aan de tijd check ligt.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen 8-|

Mvg, AeroXbird :cheer:

Sorry, maar wat is eigenlijk het probleem?
    want door het misschien wat gebrekkige nederlands(excuses, maar ik snap het gewoon niet) is het voor mij moeilijk om te snappen wat het probleem is,

mvg, AeroXbird :cheer:

dat is raar, ik laat mijn login wel zien misschien ligt het daar aan
    hier is mijn code nadat de gebruiker succesvol is ingelogt

PHP
    if (!isset($_SESSION['id'])) {
    $_SESSION['id'] = $data->id;
    $time = time();
    mysql_query("UPDATE `players` SET online='".$time."' WHERE id = '". $_SESSION['id'] ."'");
    echo '<meta HTTP-EQUIV="REFRESH" content="0; url=?p=login_messages&message=loggedin">';
    omnilog($_SESSION['id'], 'login');
    }

negeer dat omnilog maar, dat is een functie die ik gebruik om alle belangerijke dingen te loggen :D

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.02.10 00:37:42:
    ook zijn alle defaults van de timestamp er af, nog geen success tot het heden geboekt :/

hij zegt nog steeds offline: hier is mijn huidige code én de online row in de database
    PHP

MYSQL:

PHP
    `online` timestamp NOT NULL default '0000-00-00 00:00:00',

mvg, AeroXbird (a)

vrij weinig aan veranderd

ik heb nu als tijdelijke test even 10 seconden online tijd ingesteld
    maar hij laat nu gewoon online zien, ik heb nu die unix_timestamp zo:

PHP
    SELECT UNIX_TIMESTAMP(`online`), online FROM `players` WHERE id = '".mysql_real_escape_string($_GET['id'])."'

maar hoe kan ik dan een timestamp in plaats van datetime in de database zetten?