Posts by Nillas

Agree with Jannick, als je dit soort dingen wilt gaan verkopen moet je toch wat meer gaan oefenen en niet een creatie met paint te koop stellen uit verveling. Volg tuts hiervoor, Oefen een hele hoop dan kom je er wel, maar kom op zou jij hier geld voor geven?

Sorry had hem nog niet gezien ;P
    Het logo en de keuze van het lettertype vind ik minder maar misschien dat je van het menu nog buttons kan maken?
    Verder is de content wel nice maar de footer en header kunnen beter ;)

Wat is er fout aan deze Dump? Hij geeft aan dat het geen goede currency is in the Admin table. Ik kan nu even niet op php-my-admin maar zodra ik dat wel kan zal ik de volledige fout plaatsen. Ik dacht ik post hem alvast. Ziet iemand dit probleem?

Tuurlijk is dat een grap, maar wees eerlijk, als je zoiets verkoopt heb je toch meer info nodig. Het is nu zo van: Ja ik heb hier een source en kijk maar wat je ervoor bied... Geen uitleg, ik weet niet eens of hij zelf is gemaakt, hij zegt niet wat de buy-now prijs is, ook niet of hij meerdere keren wordt verkocht. Dat zijn toch wel dingen die noodzakelijk zijn vooral als het gaat om zulke grote objecten/prijzen.

Btw: Dat neemt niet weg dat het er erg mooi uitziet. Goed gedaan ;) :cheer:

Ja, maar ik vind eerlijk gezegd die andere mooier, want die scouty zie je er minder duidelijk in dan je auto in het eerste ontwerp. Maar verder zou ik er inderdaad niet zo veel meer aan veranderen, misschien het lettertype of kleur van "Brommobielservice" Maar ja dat is natuurlijk niet aan mij om te beslissen :p