Posts by Nillas

Wil je vanaf 0 beginnen? En had je al ideeën voor een eventueel framework? Unieke ideeën erin? Als je dit etc. allemaal al hebt dan kan je mij wel een pm sturen met uitgebreidere info.

Beste Allemaal,

Ik heb een probleempje in mijn script. Ik krijg namelijk deze fout te zien:

Citaat

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/proaja1b/public_html/header.php:5) in /home/proaja1b/public_html/header.php on line 88

Hier bevind zich de fout:

Regel 88:

PHP
    setcookie('id', $aObject->id, time() + 3600 * 24 * 100, '/');

Nu heb ik al geprobeerd om dit aan de bovenkant van de pagina toe te voegen:

PHP
    <?php
    ini_set("output_buffering", "1"); 
    ?>

Maar met nog weinig succes.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt!

good-tutorials.com

Daar zou ik het proberen. Kijk naar andere sites die mooi opgebouwd zijn. Nederlandse tutorials ga je niet vinden. Althans geen hele goede. 5 maanden is tevens ook niet erg lang. Het zal zeker een aantal jaar duren eer je een bepaald vak ook maar een beetje leert kennen. Zoek gewoon is op Google: 'Photoshop techniques' en probeer door middel hiervan nieuwe technieken uit. Veel succes!

[offtopic]Dit is totaal niet lullig bedoelt hoor, maar als je nog in een beginnersfase zit qua designen is het niet handig om al commercieel te worden. Heb dit al tegen een aantal leden gezegd. Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Daarna kan je gaan piekeren over de verkoop van je ontwerp.[/offtopic]

Ik zelf zou hier 1, misschien 2 belletjes voor geven.

P.s.: Als dit je eigen layout is, waarom zou je hem dan verkopen?

Heeft deze dan ook de functies als effecten etc.? Heb je voorbeelden van dingen die Photoshop wel kan die Paint.net niet kan?

Waarschijnlijk heeft hij geen budget, vandaar dat er ook gezegd wordt dat het fijn is voor andere leden.

@TS,

Er zijn een paar punten waar je in het vervolg op moet letten:

1. Let op je Nederlands, dat is namelijk echt dramatisch.
    2. Doe eerst wat onderzoek, had je dit gedaan dan had je geweten dat niemand gaat gratis een layout ontwerpen, slicen en inbouwen.
    3. Ga eens op zoek naar een paar html/css tutorials en vervolgens php. Als je deze talen nog niet beheerst, kan je beter dat eerst leren dan nu al een groot project beginnen.

Ik hoop je bij deze wat verder geholpen te hebben. Succes ermee!

Beste CP'ers,

Ik ben op zoek naar iemand die een uniek GPT script kan maken. Neem even contact met me op. Budget is aanwezig.

Met vriendelijke groet
    Nils Henderik