@F.Ajeti
Dat zou ik niet doen. Aangezien dit een erg verouderde manier van programmeren. Ik zou toch meer richting de jQuery gaan.
@F.Ajeti
Dat zou ik niet doen. Aangezien dit een erg verouderde manier van programmeren. Ik zou toch meer richting de jQuery gaan.
Ga nou maar eerst tutorials volgen zodat je wat technieken onder de knie krijgt en dan pas kan je zelf gaan pielen.
Ik heb u een privébericht gestuurd.
Ik heb wel interesse.
Kunt u uw e-mailadres, Skype of MSN via een privébericht sturen?
Ja heel erg, geen setup niks, allemaal webbased. Het komt niet heel professioneel over alleen. Maar voor een beginnend radio station is het prima. Als je meer erover wilt weten moet je even een pm met je MSN sturen. Heb hier veel ervaring mee
Je zou ook Flatcast kunnen proberen.
@BrokenTrack
Morgen al? Denk wel dat het iets langer gaat duren. Dit zeg ik op basis van de vorige moderator sollicitaties.
Dit keer heb ik hem laten gaan...
[offtopic]Je mag best vragen hoor. Daar is bijna iedereen hier immers voor.[/offtopic]
De waarde van een domein is moeilijk te bepalen, het is maar wat een gek ervoor geeft.
@stan,
Haha, 45, ben benieuwd wat je hebt uitgelegd
@Malik
Daar ben ik het totaal niet mee eens.
Mooie layout Frenzo, maar probeer het iets speelser te maken!
1 euro mits dat er bij Versio gratis push is.
Plaatjes op bepaalde pagina's etc.
Ik zelf ook!
Verder ben ik ook nog naar iemand opzoek die een aantal grafische elementen zou kunnen ontwerpen?
De naam CrimeFire is gewijzigd en overgezet naar Gangster.nu! Een erg goede domeinnaam dus!
@habib,
Zoek het even op dan...
Beste CP'ers,
Hierbij wil ik aankondigen dat ik een nieuw project ga beginnen, onder de naam Gansgster.nu. Dit zal een unieke mafia game worden.
Ik zat te denken aan CI als framework. Veel Ajax elementen en een verzorgde gameplay.
Is er iemand die goed om kan gaan met de volgende programmeertalen:
- PHP5
- MySQL
- HTML/CSS
- Javascript/Ajax
- Flash (optioneel)
Ik ben namelijk van plan om er Flash of Java spelletjes in te doen die in verbinding staan met de database.
Denk jij dat dit een leuk project is? Dan moet je even een PM sturen of in dit topic reageren.
Met vriendelijke groet
Nils H.
Dit is op een vrijwillige basis
Toestemming van Willem
Stuur mij even een PM met daarin uw e-mailadres. Dan praten via de mail verder.
Ik denk niet dat hij daadwerkelijk dood is... Maar wie ben ik?
Deze man is al 15 jaar niet te pakken te krijgen en van de een op de andere dag is hij dood? Ik moet het nog maar zien.