Is een Kopie van Criminalsloco.eu.
Ik vind hem niet orgineel meer dus geen beoordeling van mij.
Posts by patrick1992
-
-
Beste leden,
Ik ga hier totaal niet offtopic.
maar deze vragen ga ik niet eens beandwoorden, want ik heb vele negative kritiek en zodra ik dat hier plaats op cp word ik gelijk verbannenwant, tegenwoordig mag er niks meer gezegt of gedaan worden en je ontvangt al gelijk een ban erg jammer !!!!
-
Geen Intresse
Demo doet het nog niet -
Bump met toestemming van de TS
-
Wie o Wie ?
-
Gewoon Super
Geen Commetaar
-
Citaat van Jasper
maar hoe kan ik me dan openstellen zonder me te concentreren?
Heel simpel gewoon denken dat je er ingelooft. dan komt het allemaal goed met je.
Wat je wel kan doen is in je regio zoeken over iemand is waar mee je kan praten, mischien zal dat heel veel schelen
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.03.10 22:08:40:Citaat van DeinIn je dromen kun je ook praten met mensen die je nog nooit gezien hebt, overledenen enz. het is iets waar niemand ooit een antwoord op weet. Als je het dan toch over dit soort dingen hebt, er is ook al veel te doen geweest over het uittreden van je lichaam (je geest scheiden van je lichaam), hier heb ik zelf ervaring mee, maar ik ben nog niet op het niveau gekomen dat ik echt werkelijk in een andere wereld was (nee niet met drugs,..!)
Iets wat ik vooral heb als ik me bezig hou met het paranormale is dat ik plots misselijk wordt, onrustig e.d, daarom hou ik me er niet mee bezig.
Klopt, je probeert met de andere wereld contact te krijgen, als je er niet tegen kan niet doen gewoon niet doen
-
Citaat van stan
zelfbedrog is het immuunsysteem van de psyché
Niet waarje moet er voor open staan
sta je dat niet geloof je er niet in
-
Citaat van Jasper
Dat zou ik ook nog eens willen, contact opnemen met een vriendin van me die 2 jaar terug helaas overleden is. Ik zou dit erg waarderen en ik probeer me er ook voor open te stellen. Maar het lukt me maar niet hoe erg ik me ook concentreer.
Jasper het is heel erg goed dat je eigen er voor open steld maar, even een klein beetje terug naar de vrouw die bij mij komt, ik zei ook ik wil ook contact krijgen maar lukt me maar niet, ze zij tegen mij dat klopt als je eigen heel erg op gaat concenteren dan gaat het je niet lukken, je moet eigen alleen er voor opstellen dan komt het goed ;).
Dus stel je eigen er voor open en het komt allemaal goed.
En ik weet 1000 % zeker dat zij bij je is ;).
Vaak merkt je het niet maar soms wel.
Een gezegt een engeltje op je schouder -
Srry maar het zit totaal NIET tussen je oren.
Waneer jij er niet voor open staat zul jij niks merken,
Waneer jij er voor open steld zal je contact kunnen krijgen met je dierbare die overleden zijn.Vele mensen staan hier niet voor open dat kan dat is je eigen mening.
In april komt er iemand bij mij thuis en die gaat contact maken met me overleden omadus je moet er echt voor open staan dat zij, zij ook.
Maar respect voor elkaar hebben
-
Maatje,
IK heb ze wel gebruikt en ik ben er zeer tevreden mee, van mij mogen er nog veel meer bij komen :d
-
Geachte leden & crewleden,
Ik heb gisteren een ban gehad van Axl_H,
Deze ban heb ik gekregen omdat ik even in een topic offtopic ging,
Er word te gauw gedreigt met een ban, en te gauw een ban gegefen.
Mijn ban is opgeheven door pim, omdat hij er ook niet mee eens was en de ban een beetje te zwaar vond ivm met 1 keer offtopic gaan.Ik zelf vind dat hier iets aan gedaan moet worden,
want ik krijg ook het idee dat vele nieuwe moderators denken dat ze gelijk de macht hebben over cp.nl, dat is helemaal niet zo,
Daarom vind IK dat er iets aan gedaan moet worden.
Het hoeft niet gelijk maar wel zo snel mogelijk,
Ik hoop dat er meer mensen met mij eens zijn.
En wat ik ook zeker hoop dat dit keer mijn topic wel blijft bestaan.Met vriendelijke groeten,
Patrick -
Geachte Cp leden en CP Crew,
Ik vind het erg jammer dat er snel word gedreigt met een ban ;), Je hoef maar even ergens offtopic of hoe dat ook heet te gaan, en je hebt gelijk een ban.
IK vind dit een beetje flauwekul he.
Ik denk dat jullie als crew zijnde maar gewoon moet stoppen met cp, want jullie nemen de mensen niet meer serieus en mij ook niet met dit topic,
Want IK WIL dat dit topic gewoon blijft bestaan -
Citaat van vergeten
IK geef toch tips
Spel het dan tenminste wel goed.Daarnaast wat heb jij eigenlijk steeds met dat mensen hun eigen script moet maken? Banditi source is aardige source, zolang je zelf maar dingen bewerkt en opties bij maakt. Ik had net weer 1 source gevonden waar op google ads stonden. Alle bugs zaten gewoon in, letterlijke kopie van 1.6
Zelf heb ik 1.5 gebruikt en zelf bewerkt;)
-
LINK ?
-
Het is je eigen risico als je het koopt
-
Weetje hoe je dit ook anders kan oplossen ik weet het wel,
Gooi OSBANDITIE 1.6 gewoon weg
en download een andere source of maak er 1 van 0
-
Voor dat de mensen hier gaan lopen zeuren.
Maffiahistory.nl is geen Copy van iets, zoals je ook ziet onder aan de site staat 08/09 klopt die game heeft in 2008 heel goed gedraait en wegens tijdgebrek ben ik er mee gestopt en nu ga ik er dus weer mee vederHet script komt vanmidag want ik zie dat je hem hier niet kan plaatsen ik zal hem even tussen scripts zetten
-
Ik had nog zo script ergens leggen ik ga even voor je kijken/zoeken
Ik heb hem gevondenalleen even een kleine aanpassing maken
-
Er zijn veel optie uit de game gehaalt dat klopt.
En dan zegge ze nog dat het de game die prijs waard was nou niet echt dus