Het scriptje werkt hoor (net getest voor je)
Posts by Extreme
-
-
Ik weet nu absoluut dat jij niet hebt gezocht op google.
Ik doe allebei jouw vragen in google.
en wat krijg ik bij de eerste resultaat?
PHP
Toon Meerfunction LoadFiles($dir) { $Files = array(); $It = opendir($dir); if (! $It) die('Cannot list files for ' . $dir); while ($Filename = readdir($It)) { if ($Filename == '.' || $Filename == '..') continue; $LastModified = filemtime($dir . $Filename); $Files[] = array($dir .$Filename, $LastModified); } return $Files; } function DateCmp($a, $b) { return ($a[1] < $b[1]) ? -1 : 0; } function SortByDate(&$Files) { usort($Files, 'DateCmp'); } $Files = LoadFiles('data/'); SortByDate($Files);
Dit moet je vraag oplossen.
-
-
das een goede,
PHP
Toon Meer//Starts Here //Put here the directory you want to search for. Put / if you want to search your entire domain $dir='/'; //Put the date you want to compare with in the format of: YYYY-mm-dd hh:mm:ss $comparedatestr="2006-08-12 00:00:00"; $comparedate=strtotime($comparedatestr); //I run the function here to start the search. directory_tree($dir,$comparedate); //This is the function which is doing the search... function directory_tree($address,$comparedate){ @$dir = opendir($address); if(!$dir){ return 0; } while($entry = readdir($dir)){ if(is_dir("$address/$entry") && ($entry != ".." && $entry != ".")){ directory_tree("$address/$entry",$comparedate); } else { if($entry != ".." && $entry != ".") { $fulldir=$address.'/'.$entry; $last_modified = filemtime($fulldir); $last_modified_str= date("Y-m-d h:i:s", $last_modified); if($comparedate < $last_modified) { echo $fulldir.'=>'.$last_modified_str; echo "<BR>"; } } } } }
Bron = php.net -
Wildcards accepteren alleen domeinen die DNS control aan hebben staan,
Wie is je hosting?
-
Het is heel simpel,
Connect via ssh bv met putty zoals je al hebt gedaan,
Dan ga je ubuntu desktop installeren wat je nog moet doen?, zoek op google naar een tut,
Dan ga je vnc viewer installeren met een username en password,
(hiervoor moet je de config van vnc aanpassen met VI(text editor)Dan start je vnc server met /etc/init.d/vncserver start ( ligt eraan hoe de service heet)
Dan kan je connecten met de vnc viewer
Dan kan je alles configgen.
je kan ook dit doen!
apt-get install apache2
apt-get install php5 php5-mysql
apt-get install mysql-server
apt-get install proftpddan nog de config van apache2 aanpassen zodat die ook php parsed.
-
een internal server error is een 500 return error. Dan doe je echt iets goed fout met je script.
-
Snelstart (administratie software)
-
Sms api is aanwezig alleen via de popup.
-
Maar zoals de vraag was gesteld. Is er KVK + BTW aanwezig?
-
Bel je provider op en vraag of ze dit willen uitvoeren
"ntpdate ntp.xs4all.nl"
-
Als het goed is krijg je ook een error. gooi die error op google.
Of meld hem hier. dan gaan wij googlen.
-
google: blackberry msn messenger...?? Al gedaan?
-
Dan staat je IIS niet goed ingesteld om .asp bestanden te parsen.
-
google naar.
IIS + PHP dan krijg je een web installer die php installeerd op je server/pc
-
Ik lees dat de server op 50 Mbit draait.
Waar staat de server gehost?
-
Staat error reporting aan?
Want deze code ziet er goed uit.
-
Ligt er natuurlijk aan in welk programma dit is gemaakt
-
-
Beste,
Ik zoek een designer die een logo kan maken voor een middeleeuws spel -> denk aan travian,tribalwars etc.
Dit is een logo die ik heb gevonden.
Kan iemand zon logo ontwerpen? Zoja, graag uw prijs noemen,
Heb er geld voor over.
Voorbeeldje
http://gamesitetemplates.com/i…s/fantasy-shield-logo.jpgHet logo wil ik graag ontvangen in PSD formaat. Dan kan ik zelf de tekst aanpassen.