Posts by thjeu
-
-
Dit was inderdaad eerst zo, maar nu niet meer door de Adobe Creative Cloud.. Correct me if I'm wrong
Correcting you:
Adobe Creative CloudKijk daar even bij het tabblad studenten en docenten
EDIT: Oeps, ik zie inderdaad in de voorwaarden dat het jaar daarna het standaard tarief betaald moet worden...
-
Als student zijnde kun je het complete pakket al voor 20 euro per maand krijgen. Bij surfspot zelfs voor 12 euro dacht ik.
-
Hallo :),
Ik denk dat ik je zeker wel kan helpen! Door gebruik te maken van open source systemen hoeft het ook niet duur te worden! Ook heb ik enige ervaring met het designen van webshops. Mocht je interesse hebben, kun je me bereiken door een privé-bericht hier op ictscripters.
Een kleine greep uit mijn portfolio:
Shop Responsive (Gemaakt ter opvulling van mijn portfolio, geen daadwerkelijke klant)
TWISTEDMONKEY | MEDIA PRODUCTIONS -
JAVA is inderdaad de basis-taal voor het maken van ANDROID apps. Echter, moet je android meer zien als een library voor JAVA.
Wil je apps maken voor een iPhone, dan zul je je moeten richten op Objective C. (Apple Launches Swift, A New Programming Language For Writing iOS And OS X Apps | TechCrunch)
-
Ik ken wat jongens die ook MBO informatica(beheer) hebben gedaan. De taal waar ze uit kozen, was wel heel erg basic en erg veel hebben ze er niet van geleerd.
Nu weet ik niet hoe dat er bij jullie voor staat, maar ik zou je adviseren om te kiezen wat jou het leukste lijkt (en niet het nuttigste).
-
Leuk idee!
Misschien is het ook een idee om een soort van 'betaalde' accounts te hebben? Dus eigenlijk een soort van support richting ICTScripters toe
-
Een effectieve, maar onhandige manier om dit te debuggen zou kunnen zijn om logs te schrijven voor elk onderdeel waar je denkt dat dit fout kan gaan.
In JAVA kun je dit doen met Log.d("TAG","MESSAGE"); voor C## weet ik dit zo niet. Maar ongetwijfeld dat hier een soortgelijke functie voor is.
-
Welk programma gebruik je voor het coderen? Het programma wat ik gebruik voor JAVA is Eclipse (Eclipse Downloads). Hierin zitten heel wat handige functies waarmee het oplossen van dit soort bugs geen probleem moet zijn.
Zo wordt namelijk aangegeven op welke regel je een nullPointer krijgt en nog veel meer.
Met de code die je nu geeft, is het haast onmogelijk om te zeggen waar dit aan kan liggen, zonder de hele code te testen. Dit omdat er meerdere mogelijkheden zijn.
-
Heb je het ook getest op een iPhone? Om er maar even zeker van te zijn dat het aan android ligt en niet aan de resolutie.
Wat ook een optie is, is om de code er 'raw' in te zetten. Dus haal alle styling eens weg die te maken kan hebben met je form en select tags. Probeer het dan nog eens.
Heb verder nog even voor je gegoogled en kwam hier nog op uit:
android - JQuery Mobile native select not working on droid - Stack OverflowNormaal gesproken mag het niet zo zijn dat je dit moet instellen, maar omdat je wel gebruik maakt van jQuery kan het misschien wel zo zijn dat dit nodig is. Maar nogmaals, probeer eerst je styling. Aangezien, het merendeel van dit soort bugs daar mee te maken heeft.
-
-
Misschien kan het er aan liggen dat je geen <form> tags er om heen hebt staan.
bv:
-
Hallo allemaal,
Lange tijd afwezig geweest, maar ben mijzelf toch weer aan het focussen op het maken van website's. Zo ben ik nu vooral bezig met het responsive gebeuren.
Momenteel ben ik bezig met een klein projectje waar ik gebruik maak van Bootstrap. In dit project maak ik tevens ook gebruik van een responsive carousel (Responsive Carousel)
Het probleem waar ik tegen aan loop is, dat ik de carousel in de "tabs" van bootstrap heb zitten. Nu gaat dit voor de eerste tab prima, maar voor de overige tabs lijkt het alsof hij een kleinere width o.i.d. pakt. Echter, wanneer je op een andere tab klikt, en dus de carousel niet meer goed in elkaar zit, en je vervolgens het window iets verkleint of vergroot, staat hij vervolgens wel weer goed.
Voorbeeld is te vinden op:
Basic HTML fileIemand enig idee waar dit aan kan liggen?
PS: let niet op het design, dit is alleen voor mezelf om wat te oefenen.
-
Heb het momenteel zelf ook met de galaxy s3. Wel ben ik wat minder zuinig met het toestel en heb ik deze al meer dan een jaar in mijn bezit.
Het lijkt mij het meest logisch dat de batterij niet helemaal goed meer is. Deze raakt namelijk op den duur gewoon op. Vooral het knipperende beeld, geen netwerk verbinding meer en dat daarna het toestel uitgaat lijken mij toch symptomen van een 'defecte' batterij.
Heb al een nieuwe besteld (de originele kost zo'n 16 euro), zodra ik hem binnen heb laat ik je wel weten of dat het probleem is :).
PS: Dat je aan-knop er soms lang over doet, kan er aan liggen dat er nog stroom in het systeem van het toestel zit of dat hij nog bezig is met processen afsluiten. Als dit echt heel lang duurt en je nog een volle batterij hebt, kan dat aan je processor liggen.
-
Dat is inderdaad precies wat ik bedoel koen. Nu wil ik niet mijn complete mening afstellen op een documentaire, maar het doet mij toch wel even er net iets anders over nadenken.
Een mooie quote; "Als je niks te verbergen hebt, waarom hangen er dan gordijnen voor je ramen?"
-
Pay.nl was ik inderdaad nog niet tegengekomen! Handig!
Momenteel ben ik nog druk met het vergelijken van diverse mogelijkheden.
Weet één van jullie hoe het implementeren van zulke betaalmogelijkheden gaat? En is het makkelijk om van bijvoorbeeld pay.nl, later over te stappen naar GlobalCollect?
-
Ik heb nog wel een aantal facebook pagina's te koop. Dit is één concept verdeeld over verschillende pagina's. In totaal gaat het om +- 28.000 likes. De doelgroep is vrouwen tussen de 16 - 30 jaar.
-
Met die conclusie sla je juist de hele plank mis. Het is onmogelijk om elk huis in de gaten te houden met een helikopter. Echter, met drones wordt dit een stuk eenvoudiger en goedkoper. Ik raad jullie echt aan om de documentaire panopticon te bekijken
-
Hallo allemaal,
Momenteel ben ik bezig met een app waarbij ook betaald moet kunnen worden. Het gaat hier om betalingen voor fysieke producten. Nu heb ik diverse manieren gevonden (iDeal, PayPal etc.), maar ben ik ook tegen een soort van bundels aangelopen.
Met bundels bedoel ik:
- GlobalCollect
- IcePayHeeft iemand van jullie hier ervaring mee? Of raden jullie misschien iets anders aan?
-
Wat bedoel je precies met een linkermuis knop menu? Want een menu werkt standaard via de linkermuis. Daat hoef je natuurlijk geen functie voor te schrijven.
In pseudocode (vanaf de mobiel geschreven)
PHPIf on click { // Functies wanneer er met de linkermuis wordt geklikt } Else if(e.button == "2") { // functies wanneer er met de rechter wordt geklikt }
Zoiets lijkt mij de makkelijkste en meeste logischte oplossing.