Ik heb zeker interesse in je script, echter zou ik graag een stukje van de code willen inzien. ( Met name hetgeen wat betrekking heeft tot de opmaak en beveiliging )
Posts by thjeu
-
-
-
Tim, je zou het even in een grid kunnen zetten, zodat hij responsive zal gaan werken! Dan blijft alles goed staan
EDIT:
Je moet even de background van de progress bar op 100% width zetten met een max-width de normale width van de progress bar. Anders past het namelijk niet op mobiel -
Ik ben momenteel bezig met een thema voor themeforest.net.
-
Verander de lay-out! Deze opmaak zal mij namelijk niet aantrekken om te registreren. Ik zit nu op mijn mobiel, dus kan je nu even geen uitgebreide feedback geven.
-
Maar je bent op SD toch ook verplicht tot een geldige naamsvermelding? Dan lijkt het me dat je niet zo maar onder een andere naam kan toch? Correct me if I'm wrong
-
Oké dat kan. Wel handig om dan even een link erbij te plaatsen
-
Volgens mij ga je op sitedeals akkoord met de voorwaarde dat de lay-out niet op andere site's aangeboden wordt? Lijkt me dat je hiermee behoorlijk tegen de regels in gaat...
-
Cas: Ik zal je zo snel mogelijk een live voorbeeld sturen!
-
Voorbeelden die betrekking hebben met wordpress:
http://www.say-what.nl/is/project/wptheme/babyblue.html
http://www.say-what.nl/is/project/design.theme/v2Voor eventuele andere voorbeelden kun je mij een pm sturen :).
Tim: Zeer leuk project! Ik wacht nog even enkele andere reacties af!
mhmhmh: Prijs is onderhandelbaar, graag via pb. -
Ik heb het project van Tim uitgekozen
Hallo allemaal,Ik ben druk bezig geweest om mij te verdiepen in wordpress en met name in het Foundation Framework. Echter, omdat mijn portfolio nog weinig producten omvat in dit geheel bied ik eenmalig aan om voor iemand een compleet wordpress thema te maken, binnen in het foundation framework. Dit voor slechts 50 euro. Normaal gesproken ben je hier al gauw tussen de 200 tot wel 400 euro voor kwijt!Dit houdt in:
- Responsive design (Door middel van het foundation framework)
- Design op maat via photoshop, welke later omgezet zal worden naar wordpress (Homepagina + 2 andere pagina's)
- Compleet thema gebouwd voor wordpressMochten er meerdere mensen geïnteresseerd zijn, kies ik het project welke mij het leukste lijkt.Met vriendelijke groet,
Mathieu -
Waarom die grote margin van 460px ? Voeg aan beide classes even float: left; toe. Let er wel op dat je dan een clearfix onderaan de classes moet zetten:
<br style="clear:both;"/> -
Wat ik veelal hoor en lees uit reviews van boeken, is dat de meeste boeken elkaar eigenlijk kopiëren qua inhoud. Ik denk dat als je echt uit een boek wil gaan leren, het niet zo heel veel uit zal maken welke je kiest!
-
Haha i'm on it!
-
Spreek me maar even aan op skype jeffrey. Dan regel ik de betaling wel voor je!
-
Win ik nu een prijs omdat ik de uitbreiding goed had geraden in het vorige topic?
-
Dan zou ik er gewoon even bijzeggen welke betaalmethodes duurder zijn.
-
Ik weet niet welke producten je verkoopt, maar mochten dit producten met een prijs van bv. max 10 euro zijn, zou ik de kosten aan de koper doorrekenen. Mochten dit echter bedragen zijn van 100 à 200 euro, tsja.. Dan neem ik aan dat je je niet zo druk maakt om 45 cent toch?
-
Mocht je echt wat willen beginnen met deze site, kn je een blog er bij opzetten omtrent 4g. Dit zal zorgen voor veel content en een hogere waarde in google. Zorg er dan natuurlijk wel voor dat dit SEO goed is.
-
Ik snap je probleem niet helemaal, maar volgens mij moet je dit artikel aardig uit de brand helpen:
http://www.theextremewebdesign…e-jquery-after-5-seconds/
Mocht dit het niet zijn, zou je dan je vraag iets anders kunnen verwoorden?