Posts by Superstar

Daarnaast zijn de Ingame + Outgame gewoon hetzelfde, er is alleen maar een kleine aanpassing. Tevens heb je die bovenste 3 al eerder verkocht.! Sorry maar alle bestanden die in dat rijtje staan zijn allemaal gelijk aan elkaar en verschilt maar 1 ding. Dan kan ik net zo goed eentje voor 1,30 halen en die zelf wel aanpassen.

Ik weet dat dit een evrkoop topic is maar Moderators kijk ff goed naar de bestanden etc.

Hallo allemaal,

Het lijkt voor sommige mensen erg moeilijk te zijn zonder beledigingen een gezellig forumspelletje te spelen hier. We proberen het nog een keer.

Voor de nieuwkomers:
    Het is de bedoeling een goed lopend verhaal te maken van de reacties die anderen maken. Het onderdeel van het verhaal mag niet meer dan 3 woorden bevatten. (Een onderdeel met meer of minder woorden mag worden genegeerd).

Als dit topic nu nog weer het middelpunt van beledigingen wordt, kun je rekenen op een flinke, bitterzoete ban. Zodra we persoonlijk blijken te moeten worden, is het een kwestie van je voorganger negeren.

Veel plezier!

Dit topic is gestart door "Fold"

Het begin van het verhaal luidt:
    terrecht bij de....

Ik heb zo is naar die bugs gekeken hier. En ik weet dat dit deels off-topic is. Maar aan die foutmeldingen wordt niks gedaan. Zo zie ik ebrichten die nog voordat K.rens zijn updates erin gooide al mensen bugs melde. Wanneer wordt daar wat aan gedaan?

Probeer dit is, misschien dat dit werkt:

PHP
    <td class=mainTxt2 title="Hier zie je op hoeveel procent je zit van je nieuwe rank!" width="137"><? if($data->rankvord > 50) {
    print <<<ENDHTML
    <table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#111111" width="100"><tr><td width="{$data->rankvord}%" height="14" style= bgcolor="#936301"><font color="#000000"><p align="center"><b>{$data->rankvord}%</b></font></td><td width="{$data->rankvord}%" height="14" "style= bgcolor="#B28427"></td></tr></table>      </td></tr>
    Citaat van larsisgoed9

Niks ;)
    Maar als ik

PHP
    $cijfer1 = number_format($cijfer, 1, ',', '';
    Verander in:
    $cijfer1 = number_format($cijfer, 1, '.', '';

heb CHAR, VARCHAR, TEXT, INT geprobeerd, alles hetzelfde...

Dan doet ie het wel?

Als je goed kijkt gebruik je tussen de ' ' een . in plaats van een ,

Waarschijnlijk is de database waarop je werkt niet gewend om een veld een cijfer te geven.. Wat je dan het beste kan doen is $cijfer1 veranderen naar $cijfereen

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.10.09 09:36:58:
    Wat heb je bij de standaardwaarde ingevuld dan?

Nee je krigjt een waarden van 27,4 indien je hem laat rekenen vanaf 17 sommen waarvan 15 goed zijn. Dan moet je gaan kijken waaraan dat ligt, waarschijnlijk ligt het eraan dat er geen maximum waarde is ingesteld de maximum waarde dient dan dus 10 te zijn. Als het goed is rekent hij dan binnen de 10 dus bijvoorbeeld 7,24.;)

Ik denk dat je dan een maximum waarde moet meegeven tot 10. En dat je hem dan binnen de 10 laat berekenen. Sorry heb er niet echt veel evrstand van maar misschien helpt deze informatie;)