Nu kopen 30,-
Posts by Dennii
-
-
Systeem draait nu weer.
-
Een volledige chat website gemaakt met ajax json & php/mysql.
Smart-Chat is een webchat zoals de bekende oude msn-chat echter is hier geen OCX voor nodig alles gaat via mysql.
Met IRC Commando's zie /help
Operators en Admins.
Profielen systeemMeer info kun je opvragen per PB.
Officiële licentie.Demo: http://smart-chat.net/
Prijs: bieden vanaf50.Mvg.
Sorry voor enige typefouten, ben mobiel
-
wmwinkel is met script (webwinkel origineel van Robin. Met rechten)
-
Makadia verkocht onder voorbehoud
Makadia is verkocht -
tekoop teab:
wmwinkel.eu
playskopen.nl
makadia.eu (met script -> makelaar spel.)
closetheborders.eu
drox.eu
gcreator.netBied maar per direct verkocht aan hoogste bieder na 1 uur op het laatste bod.
-
-
Heb nog een systeem liggen, stuur maar pb.
-
Hier staan ook meer dan 1 te koop. Echter 2 div. versies zijn al verpatst.
-
@WMDiensten Ze kunnen het van je over nemen voor een leuk bedrag. Google is een geregistreerd product/dienst, dat ligt uiteraard anders dan een simpel voedselbank website zonder enige echte wortels in de grond.
-
Is niet mogelijk, jij bent houder basta.
-
Close the borders nog steeds tekoop, sinds aanvallen op parijs gaan de pageviews omhoog metname uit en-us.
-
MIsschien wat laat, wie weet heb je hier iets aan http://www.sanwebe.com/2011/12…-move-div-leftrightupdown
-
Verder sturen we nu ook een kleine 9.000 mails naar alle ex-wmcity gebruikers in de hoop ze te overtuigen hier te registreren.
+1 maar ik denk dat ze snel op spam gegooid worden.
-
We hebben eerder contact gehad, misschien handiger om er bij te zetten dat je helemaal geen budget hebt momenteel.
Dat is overigens ook de reden geweest waarom ik niet verder ben ingegaan op de deal.
-
-
Ik kan dit wel voor je realiseren, stuur maar een privebericht.
Prijs: notk ligt echt aan je werkelijke wensen, veel mensen beginnen met een kleine lijst op een forum, en uiteindelijk zijn er toch meerdere dingen die gemaakt moeten worden. Ga uit van een 20-40,- zie er niet veel werk in
-
Je hebt PB.
-
Nee ik ben al voorzien thnx
-
Zonder zelf kennis te hebben van programmeren raad ik het ten zeerste af, en zou je aanraden eerst te verdiepen in php e.d.
Zie het als een hosting bedrijf beginnen zonder kennis van zaken - Dit zorgt voor problemen, trust me.