Toch blijf ik bij mij standpunt, je vraagt maar zoekt niets zelf uit...
Om je toch tevreden te houden: https://www.google.nl/search?q…o+secure+linux+web+server
Posts by Dennii
-
-
Waarom de moeite doen voor een vps als je hem niet kan beveiligen noch managen?
Kijk zelf eens rond op google wat de beste software is nu de dag.Ik heb niet echt het gevoel dat je zelf wat probeert ofzo.
-
Als jij de windows vps goed kan opzetten heb jij gewoon een goeie stabiliteit en geen restricties hoor.
@M. Ja die screenshot bedoelde ik.
Dat is het dus juist de vraag, ik neem aan dat hij geen enkel idee heeft wat hij wil of doen gaat.
Zodoende dus de nadruk op ALS.Hoe dan ook lees tutorials, bekijk anders wat how-to's op YouTube, en je komt er vanzelf wel...
En je website's koppel je aan je VPS dmv DA/Plesk.
-
Gebruiksgemak (Veel gesctricties, extra kosten/werk, minder stabiel) -> Windows
Heb je verstand van hosting e.d (ook voor meer stabiliteit) -> Linux -
Hierbij wil ik dat de ts de topic sluit.
Lars heeft totaal geen rechten!
-
Reeds verkocht.
-
Tegenwoordig heb je goede ajax irc chat clients.
Is misschien de moeite waard voor Koen om eens ff te kijken
http://webchat.chatray.com/content/irc7.html (Nieuw aankomend ajax chat die binnenkort ook in buzzen.com wordt gebruikt.
Of http://mibbit.com/ -
9 divjes, klaar.
-
Hoi Tregdy,
Het is nog geschreven in procedureel php, wel is alles (functies/acties) voorzien van commentaar, en uitleg.
MySQLi is in sommige functies opgenomen, maar niet volledig aangezien het niet nodig verder was om de site te laten functioneren. -
Niet noemenswaardig Maikel.
Tot nu toe een gekke 0,90, betekend dus wel dat hier door meer promotie veel uit te halen valt. -
Verkoop gaat verder op http://www.sitedeals.nl/websit…341-clanhosted-303-a.html
-
Citaat
Archived from groups: microsoft.public.windowsxp.help_and_support (More info?)
Open "Network Connections" folder, and run the "add a new connection" wizard, setting it to be default, and share with all users.
(or)
Rightclick the connection icon in the 'Network Connections' folder Properties, Networking tab, TCP/IP protocol properties, General
tab, Advanced button, General tab, select "use default gateway on remote network".Bekend probleem bij XP, probeer dit eens.
-
Wanneer sluit de veiling ?!
-
-
Coupons mogen naar mijn weten niet worden verkocht.
-
Thanks voor het melden R.Haentjens!
-
Als je niks kiest, koop je feitelijk niks maar een andere melding is wel op zijn plaats.Citaat
Yep, excuses!Citaat
Als ik naar de test_site ga, en op Layouts klik, krijg ik een zes tal layouts te zien. Als ik op één van de zes klik, krijg ik niks meer te zien. Gaat hier iets fout?
Nee er gaat niks fout, layouts dienen nog aangevuld te worden in bepaalde game genres.Citaat
Misschien moet je even kijken naar je navigatie, aangezien het lastig is om vanaf het 'site menu' terug te gaan naar het 'hoofd menu' als je snapt wat ik bedoel. Daarnaast is het misschien handig om de 'foutmeldingne' die ik net genoemd heb duidelijker te maken. Ze staan nu boven aan de pagina in een zwarte kleur. Misschien dat je het zo kan maken dat de aandacht daar een beetje heen getrokken wordt.Veder vind ik 't concept wel leuk. Ik weet niet of het origineel is, maar het is zeker een leuk idee!
Hier ga ik zeker even naar kijken cakemasher!
Uniek is het niet, wel is het volgens mij de eerste (van nederlandse grond) met zoveel opties, voor de webmaster dan.
Uitbreidingen zijn efficient en gemakkelijk aan te vullen dmv het module systeem.Thanks voor je feedback.
-
Hey Maikel,
Iemand vindt het blijkbaar leuk wachtwoorden te veranderen, dus dit ook maar even beveiligd.
Nu kun je inloggen en de site verkennen en evt een eigen clan opzetten om te testen
-
Heb het nogmaals doorlopen, aangepast en live gezet.
Ben nog in beta fase, alle bug meldingen zijn welkom.Ik was nog niet op de hoogte van sommige functies die niet meer werken, ben nog maar slechts enkele dagen eigenaar van de MCS source.
-
Dit is inderdaad niet de bedoeling...
Zal hier direct even naar kijken bedankt voor het melden FilsHeb de fouten even opgezocht en juist gezet.
Als je nog wat vindt, meld het me aub