Posts by Jasper

Bevestiging via mail komt erin. Het is dus niet zo dat je het formulier invult en de handtekening op de website verschijnt.

Er word een email gestuurd naar diegene met een link erin. Deze zet een waarde in de database op bijvoorbeeld 1 en dat geeft het teken dat de handtekening daadwerklijk word toegevoegd.

Op ip controleren vond ik zelf niet echt een goed idee. Een petitie start je voor iedereen. En niet voor 1 huishouden. Dus bijvoorbeeld als er 5 personen in 1 huis wonen onder 1 ip en deze zijn het er allemaal mee eens moeten ze alsnog alle 5 de petitie kunnen invullen. (corrigeer me als je het hier niet mee eens bent)

Ik denk wel dat ik het IP laat registreren in de database mochten er 100 inschrijvingen komen van het ip. Want dan is er geheid iets mis.

Bij het toevoegen van de handtekening gaat die in de database controleren of deze al bestaat. Als deze al bestaat word die niet toegevoegd.

Handtekening goedkeuren is voor het voorkomen van ontoepasselijke namen. Deze kan je ook wel achteraf eruit halen maar dat leek me niet handig.

Natuurlijk kan ik het wel zo maken dat je het kan uitschakelen of ze moeten worden gecontroleerd.

Op dubbele namen checken heeft persoonlijk geen nut denk ik. In Nederland kan het best wel voorkomen dat er 2 personen zijn met dezelfde namen. Met het controleren van de emails is het wel handig want dit is voor iedereen uniek.

Bedankt voor de suggesties :)

Hoi iedereen,

Ik ben van plan om een petitie script te gaan ontwikkelen. Deze word volledig Open Source en zal dus worden vrijgegeven zodra deze klaar is.

Nu is mijn vraag of jullie nog suggesties hebben om toe te voegen aan het script.

Wat er zowieso in komt:

Wat de gebruikers zien:
    Handtekening achterlaten (naam)
    Volledige lijst bekijken
    Anoniem handtekening achterlaten

Achter de schermen:
    Handtekeningen goedkeuren
    Handtekeningen verwijderen
    Filter instellen voor namen die niet zin toegestaan.

Zoals je ziet is het nog niet een erg groot lijstje maar dit zijn de functies waar ik al mee bezig ben. Ik hoop dat jullie dit ondersteunen en hoop dus ook dat ik van jullie suggesties mag ontvangen :)

Groet,

Jasper

Hoi,

Ik ben bezig met een website waar ik elke vorm van promotie kan gebruiken. Het gaat hier niet om een crime game want die zijn er al genoeg. Ik hoop dat ik dan ook met deze ads een beginnetje kan maken en zo een kleine inkomsten binnen te krijgen om zo nog meer promotie te verrichten en nog groter te worden.

Gr,

Jasper

Hoi iedereen,

Ik heb een vraagje over het aangeven van belasting, ik heb een website voor een bedrijf gemaakt en die willen een factuur ontvangen met BTW erop. Maar ik heb zelf nog geen Kvk/Btw nummer.

Mag ik dan toch deze btw rekenen of moet ik dit aangeven bij de belasting? Zoja waar moet ik dit aangeven?

Groet,

Jasper

Wat bij mij dus het geval is is dat ik een gastenboek aan het maken ben om wat ervaring op te doen, nu wil ik bij elk bericht een link en als je daar op klikt dat dat specifieke bericht word verwijderd.

Alle berichten zijn voorzien van een ID maar hoe zorg ik er dan voor dat er maar 1 verwijderd word?

Hoi leden van CP,

Ik heb een klein vraagje, ik het mogelijk om Sql uit te voeren in een hyperlink?

Zoja hoe zou dit dan moeten worden toegepast

Lars, niet helemaal met je eens. Er zijn ook goede hackers die je beveiliging checken en die je gewoon inhuurd. je kan dan wel zeggen ja dat is geen hacken maar het is toch zo :P

@stark, idd goeie hacker. Ps3 is niet helemaal waar. Een hackersgroep vond die fout in de hardware van de ps3. Geohot gaf de key vrij. Maar alsnog een GeoGod

Mark Zuckerberg (eigenaar Facebook) Goed voor elkaar met Facebook omdat ie toch al grote concurrentie heeft kunnen verslaan (MySpace)