klein foutje ontdekt, als je naar crew gaat worden R-Mulder en Lodewijk aangegeven als lid.
PS: voor diegene die het niet weten ik ben puddinghoofd.
klein foutje ontdekt, als je naar crew gaat worden R-Mulder en Lodewijk aangegeven als lid.
PS: voor diegene die het niet weten ik ben puddinghoofd.
precies, wat iedereen zegt. een 2e kans voor iedereen is goed voor Criminalspoint, dit omdat er wat mensen tussen zitten die een ban hebben gehad en zeer goed waren in Scripting/Design, leuk om die mensen weer terug te zien op CP.
pim, alleen de taal veranderen is niet genoeg denk ik
misschien zouden we met zijn allen wat meer artikelen / tutorials moeten plaatsen, helaas is mijn sterkste punt geen HTML of PHP, maar ik zal zeker nog met heel wat Visual Basic Tutorials komen voor de liefhebbers!
r-mulder, het gaat erom of het verhaal nog te volgens is ![]()
[offtopic]speel ook Gta sinds Gta 1 :P[/offtopic]
en als je het verhaal wil volgen in AS2 moet je 1 dan gespeeld hebben? want ik heb nog nooit AS gespeeld xD
ik dacht zelf dus aan Gta IV
omdat het weer richting Gta SA stijl gaat met paragliden etc
maar ik wacht nog even op jullie reacties, ik zelf vond ASII er namelijk gruwelijk vet uitzien
iemand ervaring met AS??
Hej iedereen,
titel zegt het al een beetje,
ik zit in een dilemma xD
ik wil 2 games kopen. maar ik heb maar budget voor 1.
dit zijn de opties:
Assasins Creed II
Gta IV: Stories from liberty City + 3 maanden xbox live gold.
graag julllie mening
en ook waarom je hem kiest.
alvast bedankt,
Jasper Vergers
onder het gele PSN logo zit een beetje blauw
staat niet erg netjes ![]()
za ![]()
fl-ii of flii
het ziet eruit alsof het uit paint komt... je ziet alles heel wazig. probeer er wat aan te doen
en het pas niet bij een " reis" site.
leuk begin, ziet er goed verzorgd uit! ben benieuwd naar je volgende stap!
2e ziet er beter uit ![]()
das dan nu kut voor ferrari xD
juist leuk dat ie niet naar ferrari gaat. anders krijg je weer hetzelfe verhaal
leuk dat ie nu juist naar een " mercedes " gaat
Schumacher: 'Ik ben er helemaal klaar voor'
Nekblessures zijn volledig genezen
[23-12-2009] Michael Schumacher kan niet wachten tot half maart in Bahrein de lichten doven en hij weer racet als vanouds. Tegen die tijd is hij 41 jaar oud, maar dat ziet hij niet als probleem. “Ik bruis weer van de energie.”
Schumacher keert terug en zet hoog in.
Schumacher keert terug en zet hoog in.
Mercedes en Schumacher maakten kort voor Kerst bekend dat de zevenvoudig kampioen terugkeert in de Formule 1. Het nieuws werd bevestigd vanaf de fabriek van Mercedes. Schumacher wordt teammaat van Nico Rosberg.
“Drie jaar geleden stopte ik met Formule 1 omdat ik er geen energie meer voor had. De afgelopen tijd heeft me goed gedaan. Ik bruis weer van de energie en heb er zin in om weer serieus aan de slag te gaan”, aldus Schumacher.
Deze zomer wilde Schumacher tijdelijk terugkeren als vervanger van Felipe Massa. Hij had al toegezegd toen bleek dat zijn nek niet voldoende was hersteld van een motorongeval begin 2009. Deze blessures spelen hem inmiddels geen parten meer.
“Een terugkeer in de zomer kwam net even te vroeg, het was te kort na het ongeval”, legt Schumacher uit. “Maar ik heb nu helemaal geen last meer van mijn nek, die is honderd procent in orde. Ik ben klaar voor het grote werk en denk dat ik weer competitief ben.”
Schumacher zet zijn zinnen op een achtste wereldtitel. “Zowel in sportieve als persoonlijke context vormt dit een nieuw hoofdstuk en ik vind het geweldig om opnieuw samen te werken met Ross Brawn. Ik ben ervan overtuigd dat we om het WK kunnen strijden komend seizoen.”
BRON: Formule1.nl
eindelijk is het weer zover! Schumacher weer terug in de formule 1! wat vinden jullie hiervan?
als er nog wat gedaan moet worden kan je het gerust vragen
of ik het kan uitvoeren is een ander verhaal ![]()
ik stem op cash ![]()
leuk dat er verandering gaat komen! kan iedereen gewoon meewerken?
omdat ik net wakker ben ![]()
waarom zit je achter de PC?