welke script moet ik posten dan ?
Posts by toto
-
-
die topic had ik al gelezen cri alleen weet ik niet wat ik met dat script moet doen , en ten 2 de ik wil hem niet uitschakelen ik wil gewoon dat hij werkt
-
http://www.undercrimes.com je kan je registreren dan kan je het zien wat het fout is sorry k moest dit er in het begin bij zetten .
en ja de database staat er ook opje komt gewoon op mijn site link dat gaat allemaal nog goed alleen dat je je acountniet kan actieveren is het probleem
-
hallo ik heb van hier de osbanditi gedownloude en geuplode maar nu als je op de site je gaat registreren dan krijg je nog wel een activatie link toe gestuurd maar als je op die actievatie link klikt dan staat er op de website :
FOUT!
Kan je account niet bevestigen, probeer het later nog een keer
OK
en dan klik ik op oke dan gebeurt er verder ook niks meer weet iemand mischien hoe ik dit kan oplossen ?
-
oke en wie is die unbugger ?
-
gewoon 2 talen erbij nl is het al dus nog alleen engeles en turks toevoegen budged ik wil gewoon weten wat het me zal kosten ongeveer en kan kan ik kijken voor me zelf of het haalbaar is voor mij of niet
-
hallo allemaal ik weet dat ongeveer iedereen het helemaal zat is met deze crime source gevallen maar ik wil het alsnog proberen of er mensen zijn die mij willen helpen met een crime game
ik heb nu banditi source geuplode alleen is mijn kennis niet zo breed dus wil ik vragen of iemand die verstand heb de bugs voor mij er uit wil halen en mischien kleine aanpassingen met name een taal pakket van 3 talen NL ENG Turks
graag vermelden hier in topic of stuur me pm
bedankt alvast