Posts by alweeronzin

Citaat van crimepatrol

jezig zieleg mannetje...

Ik geef jou iets gratis daar verwacht ik respect voor terug. En uit dit topic blijkt dat ik geen respect krijg. Dus ik toon ook gene respect meer, en neem de dingen die ik je gaf weer terug! ;)

Gunpower,

Ik maak niemand zwart ik leg de feinten op tafel. Alleen de mensen van CP kunnen dat niet begrijpen. Geloof me K. rens doet wel alsof CP goed loopt. Maar achetr de schermen (Naja, laat dat maar buiten wegen ik weet genoeg!)

En crimepatrol. Succes met het ontkennen, ik weet dat je die vieze naaier bent en dat je nu maar is op je woorden gepakt mag worden. Je hebt genoeg mensen hier afgezeken, maar als ze een reactie geven doe je poeslief en aardig tegen ze. Vertel het ze dan wat je mij vertelde... O Nee daar ben je te laf voor hea...

Naja, succes met je wallie.!

Ik zal crimepatrol.be weer even innen;) door alle gegevens weer op te vragen. Jammer dat je zo deed;)

Winkaartjes.nl neem ik ook weer terug;)

Citaat van crimepatrol

ik had je het wel aangeboden en jij zij dat je geen inresse had.... :@

Jij hebt helemaal nism aangeboden, je hebt gezegd dat je wel een donatie wou doen. Ik heb toen gezegd kijk zelf maar wat je doet;).

Dus kerel zoek het zelf maar uit, het gaat mij niet om het geld. Laat in ieder geval bij de mensen bekend zijn dat jij niet de vertrouwelijkste persoon bent. Beetje achter hun mensen de rug om lullen. Als je hier verbannen bent en de cookies verwijderd kan je alles weer lezen;)

[offtopic]Net zoals dat iedereen van Criminalspoint ze moeder mogt gaan neuken, omdat ze je niet wilden helpen.. Of weet je dat ook al niet meer...[/offtopic]

Ik vindt dit wel erg zielig van je...

Citaat van crimepatrol

beste laeresh,

ik heb hem toen des tijds 10 euro aangeboden met wallie en toen had hij geeen intressen.

Ik heb nooit tegen jou gezegd dat ik geen interesse had, je hebt het nog nooit aangeboden!!. Daarnaast had je wel belooft een donatie te maken, wat je naderhand nooit hebt gedaan. Wel jammer dat je zoveel moet liegen tegen iedereen.

Ondanks dat ik hier verbannen ben, zal ik er altijd weer op komen!
    En vooral met mensen zoals jij wordt ik spuugzat, wees eerlijk.!

Voor diegene die het willen weten ik ben Alex Ruter!!

Voor de duidelijkheid het gaat me niet om die 10 euro, maar om hoe focking erg mensen kunnen liegen!!.