Omdat je voor geld nog altijd iets op maat kan laten maken ^o)
http://www.search-this.com/tools/photo-viewer/
En anders blijf je maar zoeken
Omdat je voor geld nog altijd iets op maat kan laten maken ^o)
http://www.search-this.com/tools/photo-viewer/
En anders blijf je maar zoeken
Dat dacht ik dus, de argumenten dat je tegenwoordig enkel hoort zijn:
- geen games
- te duur
- geen rechtermuisknop (geloof het of niet)
En al die argumenten zijn niet waar, het zou echt leuk zijn moest je eens met iets anders kunnen afkomen
Wat zoek je dan wel, dat is perfect wat je wilt.
Het ziet er goed uit en neemt automatisch de formaten van je foto aan.
Vertel ook even je budget
niels weeral een
Citaat van Cassmac sucks. Kijk alleen al naar die grootte. Dat kan toch niet goed zijn. Heb je een mac, miskoop. voor 500 heb je echt een goede PC. voor 500 heb je echt een slechte mac.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.10.09 16:06:10:
pc met windows 7 ownd mac helemaal. paar video kaarten er in douwe. i7. ownd
Kerel, ofwel kom je eindelijk eens met goede argumenten af, ofwel zwijg je gewoon.
Mac is duur, en dan? Het is helemaal geen miskoop, sommige mensen betalen graag wat meer voor kwaliteit.
Waarom komen mensen een dure auto? Omdat die meestal beter zijn en er goed uitzien.
Zo'n windows bak ziet er in mijn ogen niet uit, de laptop ogen lomp en ik wil zeker geen grootte bak bij mij hebben die massa's plaats in neemt.
Dus, heb je nog een argument?
Natuurlijk is dit een eindeloze discussie, maar de rede dat de discussie blijft voortgaan is omdat er mensen zijn die zeggen dat een bepaald OS suckt. (terwijl ze het wss nog nooit gebruikt hebben)
De spellingscontrole werkt precies wel nog niet echt goed. :p
Niels, wat bedoel je daarmee?
Ik zeg gewoon mijn mening, of is dat verkeerd?
En open office is de enige die Microsoft Office vervangt?
Tevens werkt openoffice ook op windows en daar is het ook "bagger".
iWorks is van Apple, dus speciaal gemaakt voor mac, en deze werkt perfect als vervanger voor MS Office
Vroeg mij al af wat er aan het gebeuren was.
Toch wel raar dat je als bannend lid nog kan posten
Wss ook gewoon een template?
Documentaire?
Genre: Action | Drama | Sci-Fi | Thriller
Anyway, de trailer zit er wel goed uit, zeer goede special effects
[offtopic]ach, je kent Niels toch, zolang hij maar dat beetje aandacht krijgt[/offtopic]
Kan je misschien vermelden over wat voor scherm het gaat, misschien moet je nog de juiste drivers installeren
Nee, maar je kon jezelf toch bedenken dat niet iedereen hier jouw leeftijd heeft.
Aangezien in zijn profiel staat dat hij 16 is.
- V For Vendetta
- Aeon Flux
zijn ook nog goede films
Laeresh, ik ben het echt niet eens over de beschikbaarheid aan software.
Er is genoeg software voor mac beschikbaar, zoals al gezegd, voor de meeste windows programma's is er een alternatief.
Het leuke aan mac programma's is wel dat alles gewoon past in de omgeving, dus elke app heeft iets of wat dezelfde layout.
En het doet precies wat je verwacht.
Wat er design aan een mac is?
Je hebt de nieuwe macbook pro nog niet gezien zeker, alles uit 1 stuk, mooi afgewerkt.
Maar dat is weer eigen smaak, en daar valt niet over te discussiëren.
En idd, dat stoort mij ook, dat iedereen nog altijd denkt dat mac enkel voor grafische dingen is, wat al lang niet waar meer is.
Kan je zelf geloven dat ik in sommige discussies nog altijd hoor dat mac geen rechtermuisknop heeft?
Maarja, dat is hetzelfde gelijk een auto kopen, de ene koopt Toyota, de andere Opel.
De ene koop mac, de andere windows ...
Niks aan te doen, dat is gewoon je eigen keuze, en dat moet je niet gaan opdringen bij andere mensen, omdat iedereen anders denkt
Aha, de iMac dus, die heb je toch ook al vanaf 1000 euro, natuurlijk kan je ook die van 2000 euro kopen.
Maar dat is dan ook een super multimedia PC hoor, wss zelf beter.
Dat is gelijk dat je een chinese vaas koopt, die betaal je ook veel meer dan een gewone, waarom? Omdat ze mooi zijn.
Voor design betaal je, dat klopt.
En kom weer niet met het argument dat je niet kan gamen, want dat is GEEN nadeel.
Omdat je weet dat je niet kan games, dus als je wilt gamen koop je gewoon MAC, dat lijkt mij gewoon logisch.
Dus niet kunnen games is geen nadeel aan een mac hebben.
CitaatDe mac = geldverspilling, voor ? 2000,- heb je een super game/multimedia PC die 10x beter is dan zo'n mac ding.
Waarom zo duur, omdat de boel gewoon in het wit is? Ik kan ook iets in het wit maken en dan zeggen ja bla bla bla, daarom is het zo duur!
Daarbij spreek je dus over de macbook ...
Tenzij ik je verkeerd begrijp.
En ja, voor de iPod touch ben je verplicht iTunes te installeren, lijkt mij nu niet zo'n groot probleem.