Posts by Superior

Mensen toevoegen en zien dat ze uit het niets geblokkeerd zijn, behoorlijk irritant en nog steeds niet gefixed.

Ook dat als je iemand toevoegt je msn een reboot moet geven zodat je lijst compleet is.
    Zonder zal je lijst niet veranderen en zal je de persoon dus ook niet in je lijst zien.

Waarom niet zelf maken, volgende idee;

- Zelf een source opzetten voor bijvoorbeeld: ? 10,00 per licentie.
    - Updates ervoor schrijven die makkelijk installeer baar zijn voor bijvoorbeeld ? 5,00 per update.

Klaar ben je, zo krijg jij een unieke code en ga je niet een crap source zitten verspreiden om het internet nog meer te vervuilen..

Citaat van Jannick

[offtopic]Hee, een bug![/offtopic]

Volgens mij wel. Zal echt weinig uitmaken. Gaat om de inhoud, niet om de verpakking.:P

[offtopic]
    Is alweer gefixed, kwam ik bij toeval tegen ^^
    [/offtopic]

Dan ga ik gewoon class namen gebruiken aangezien dit dan beter is omdat ik meer <h1> & <h2> tags nodig heb.

Goedemiddag,

Ik ben bezig met {iets} waarbij ik veel aan SEO wil denken.
    Nu ben ik bezig met een controle uitvoeren in hoever de SEO nou goed is.

Nu wil ik voor me <h1> & <h2> class namen gebruiken, weet alleen niet of SEO dit geweldig vind.

voorbeeld:

PHP
    <h1 class="menu_item">Goedemiddag</h1>

<h2 class="content_item">Welkom</h2>

Staat SEO het toe dat je class namen binnen je <h1> & <h2> tags gebruikt ?

[offtopic]
    {iets} = een website naam die niet vermeld mag worden.
    [/offtopic]

Mvg,
    Superior

PHP
    <h1>"'>

Als je zelf had nagedacht kon je de oplossing ook wel bedenken of niet ? ^o)

r-mulder
    Ik rook zelf ook hoor, dus hij is wel gewoon in gebruik en legt niet te verstoffen in me kast.

En voor 2,00 kan ik een doos aanstekers met ongeveer 50 aanstekers kopen bij (naam kwijt).
    Moet je wel een KVK nummer voor hebben maar bij mij in huis leven er 2 die eigen bedrijf hebben dus geen probleem.

Citaat van r-mulder

wie heeft langer plezier van het vlammetje.. jij of ik ?
    jij verbruikt veel meer gas dan ik zippo benzine :cheer:

En daarom ben jij zo cool toch ? :p

Mijn aanstekers doe ik zeker 1 maand mee hoor, dus weet niet waar jij die onzin vandaan haalt?

jessewillem
    Dat is dus iets wat ik niet wil hebben via hyves, daarom ben ik van mening dat die overname puur gegevens en geld is.

Wat denk je dat ze kunnen vragen voor 9+ miljoen gegevens over gebruikers, ze hebben alles.

Yoichi
    Omdat er toen al sprake was dat de 2e kamer hyves betaald wilde maken.
    Dit is toen niet doorgegaan, maar met die overname heb je daar wel weer kans van.

+ Facebook steelt persoonlijke informatie voornamelijk door jou spellen te laten spelen op hun site.

Het is goed mogelijk dat TMG dezelfde richting in gaat omdat die lui puur aan winst denken in plaats van de bezoeker.

Ik laat me hyves account ook uitsterven ik ga verder met Partyflock.

Dat maakte het bedrijf, bekend van onder meer dagblad De Telegraaf en Sp!ts, maandag bekend zonder financiële details te vermelden.

Hyves heeft naar eigen zeggen negen miljoen Nederlandse leden. Het huidige management van het bedrijf blijft aan. De onderneming verwacht dit jaar een omzet te behalen van 20 miljoen euro.

Een woordvoerster van TMG wilde desgevraagd de koopprijs van Hyves niet prijsgeven. De acquisitie wordt door TMG uit eigen middelen voldaan en heeft een positief effect op de winst per aandeel.

Analist Thijs Berkelder van Petercam schat dat TMG zo'n 40 miljoen euro heeft betaald. "Als je van de omzet van 20 miljoen euro uitgaat, bij een operationele marge van 20 procent, kom je op een ebit (bedrijfsresultaat) van 4 miljoen euro. Ze betalen waarschijnlijk 10 keer ebit, maakt 40 miljoen'', zo rekende hij voor.

Dat bedrag kan volgens Berkelder ,,keurig'' uit de bestaande kasmiddelen van TMG worden voldaan. Berkelder gaf geen waardeoordeel over de prijs, maar merkte wel op dat "wanneer de eigenaren van Hyves de tent anderhalf jaar geleden hadden verkocht'' ze er een beduidend hoger bedrag voor hadden kunnen krijgen.

Bron: http://www.at5.nl/artikelen/51258/netwerksite-hyves-verkocht

Deel je mening:
    Ik vind het persoonlijk zeer slecht vooral omdat het hier maar om 40 miljoen euro gaat.
    Ben van mening dat hyves zeker het dubbele waard is aangezien ze 20 miljoen per jaar maken.

Minuten: */30

De rest gewoon * houden;

En je path

/usr/local/bin/php /home/biwlnxvo/domains/nlcrimes.nl/public_html/crondienst.php