Posts by Superior

Wat bij ons gepost wordt heb jij niks mee te maken, zolang het geen mensen zwart maakt sta ik het gewoon toe.
    Dus als jij zielig wil lopen doen om reacties die bij ons staat is dat jou probleem.

En over de filter hebben Koen en ik samen afgesproken om onderlinge ruzie te vermijden.
    Dus wij hebben beide een filter hiervoor, ga niet een persoon zwart maken als je niet weet waarover je praat.

Volgende keer nadenken voordat je iets post naar een ander toe.

Zou je enorm dom zijn als je dit verkoopt, die scripter heeft voor Mike gewerkt.

Houd dus in dat Mike nog steeds alle rechten beheert over de code, als je geen problemen wil gewoon geld terug vragen.

Ben jij stom van jezelf of lijkt dit slechts maar zo?

- Ik bied geen betalingen aan.
    - Donaties gebeuren via Erkende bedrijven met SSL
    - SSL is voor versleutelde verbinding, bezoeker merkt hier niks van.
    - Grote klanten zal je nooit krijgen omdat je nu al praat als een onervaren persoon.

En SSL eruit halen (xD) gozer als jij dit correct instelt kunnen ze dit niet eens.

Nogmaals jou discussie slaat nergens op, ga eerst een mening onderbouwen waar we iets aan hebben.
    Momenteel brabbel je veel onzin waarbij je jezelf slechts voor schut zet.

[offtopic]
    Indien je dit verwijderd ga problemen krijgen, men hoort de waarheid te kennen en niet alleen jou kant van het verhaal.[/offtopic]

@Hieronder K.Krent
    Jij begaat zelf ook de fout om je regels te overtreden, je bent god niet dus ook jij had je moeten gedragen.

Verder ben ik jou leugens meer dan zat, je liegt en bedriegt de zooi bij elkaar om je "(forum)" bij elkaar te houden.

Ik beledig niemand, jij beledigt hier alle leden door iedereen fouten te wijzen en jezelf in een goed daglicht te zetten.

SSL kan je via .htaccess doorsturen dus wat jij zegt klopt geen flikker van, weer een onbenullige reactie van jou waar niemand wat aan heeft.

Trouwens je factuur die je mailde over die belabberde hosting kan je in je reet stoppen.
    Je bezit geen KvK en ik heb geen toegang gehad dus betaal die factuur maar lekker zelf.

Beveiliging, je kan niet eens simpele XSS beveiligen en jij vind jezelf veilig (xD) kleuter..

Heb een nieuwe slogan voor je:

Onbeveiligd op het web, kies http://www.dimopay.com | http://www.dimoweb.com :cheer:

Owja even over jou reactie op Mollie.

Mollie reageert binnen 24 uur dus alweer maak je iemand zwart zonder duidelijk motivatie/bewijs.

Dat is een overtreding op de regels kneus!

Citaat van K.Rens

Superior: SSL is enkel nodig als je privé informatie verstuurt.
    Dit gebeurt in dit geval niet, tot er effectief de betaling gebeurt.

In geval van vragen over SSL mag men mij altijd via pb contacteren.

Onzin, elke verstuurde privé gegevens moeten versleuteld zijn.
    Nu blijkt maar weer dat dimoweb rustig gegevens onversleuteld laat gaan.
    Niet iedereen hoeft te weten waar ik voor betaal of bel, dus de sleutel moet al direct zijn.
    Ik laat me 06 nummer niet achter aan iemand die de verbinding onderschept.
    Niet erg slim om dit te zeggen want nu merk je direct waarom een erkend bedrijf beter is.

Ga dus met SkyNet mee, kies een erkend bedrijf met verstand van zaken.

Dan heb jij niet goed gelezen, want TargetPay is duidelijk genoeg:

Dimopay vertrouw ik gewoon niet simpelweg omdat ze alleen voor bankzaken SSL bieden.

SSL hoort op elke betaling, dat doen ze dus niet en is daarom onbetrouwbaar.

En hij vraagt ervaringen, ik geef een tip uit ervaring dus spreek mij niet tegen.

Targetpay betaald per maand uit, tenzij je uit België komt wat dat is dan een ander verhaal.

Dus voor Nederlanders geld:

Uitbetaling einde van kalender maand (mits ? 25.00) of meer verdient is.

Of je gaat naar TargetPay

1) Heeft API documenten die begrijpbaar zijn.
    2) Heeft standaard Modules en dus heb je een snelle betaalscherm
    3) Leveren top support, alles is binnen 24 uur beantwoord.
    4) Geen downtime ervaren, in tegenstelling tot dimopay.
    5) Een ervaren bedrijf met kennis van zaken.

Ze werken zonder SSL certificaat, wat behoorlijk dom is met bijvoorbeeld iDEAL.

Al je gegevens gaan ongecodeerd over het internet, het is dan slechts een kwestie van tijd voordat bank leeg is.

Zou het bij TargetPay houden, die hebben beveiligde verbindingen ;)

Twijfel nog steeds, mis vanavond Nightmare echt zonde maar daar kan Masters weer iets aan veranderen :D

Twijfel nog maar denk wel dat ik ga, ff me maten overhalen aangezien die vorige week Qlimax hebben gehad :p

ssjharry
    Daar hebben wij een ander genotsmiddel voor :p ben je wel heel erg actief en je ogen vallen niet dicht (xD)

Echt mega onveilig om via die link van http://www.dimopay.com een betaling te doen.

Geen SSL ondersteuning, dus al je gegevens gaan ongecodeerd over het internet.
    Niet echt een veilig gevoel aangezien de meeste iDEAL wel gebruiken en dus de dupe zullen zijn.

Zou dus als je veiligheid wilt bieden een andere aanbieder zoeken http://www.dimopay.com kan je dit niet bieden.

Paypal heeft API bestanden die het mogelijk kunnen maken voor je.
    Enkel heeft niet iedereen PayPal dus zou je nog een aantal mogelijkheden moeten bieden.

- TargetPay
    - Mollie (ondersteund alleen geen iDEAL zonder KvK nummer)
    - Zaypay

En zo heb je er nog wel een paar, je zou even moeten kijken op hun website wat ze aanbieden :)

[offtopic]
    Is geen zwart maken is gewoon de waarheid met uitleg erbij, dus indien je dit verwijderd ben je triest bezig.
    [/offtopic]

Intel Core I7 860 Porcessor
    4 GB Geheugen
    1 TB Harde schijf
    2x 500 GB Externe harde schijf
    NVIDIA GeForce GTX460
    Dual layer DVD Rewriter
    Windows 7 home premium 64-bit