Posts by Blast

Grootste PHP-god: Darsstar / KillingDevil. Gooi ze maar in een rand(), aangezien ik denk dat ze qua kennis niet veel verschillen.
    Beste designer: KyleM.
    Behulpzaamste persoon: Darsstar.
    Grappigste (en tevens meest onterechte) ban-reden: Dein of K.Rens.
    Beste ex-moderator: Diester.
    Beste ex-admin: W0utR.
    Leukste avatar: Superior.
    Coolste signature: Superior.

[offtopic]Grootste oplichters dit jaar: FX-DNS[/offtopic]

Dat staat in het leesmij bestand. Tevens is het sowieso illegaal wanneer ik dat als rechthebbende zeg, dus mag het niet. Ook niet als men zogenaamd betaalt voor het dataverkeer, wat ook al zo'n gewilde smoes is.

Aangezien er gratis sources verkocht werden, neem ik aan dat ook Banditi en/of Criminolz verkocht werden. Deze heb ik zelf ontwikkeld, en mogen onder geen voorwaarde verkocht worden!

Bovendien is het bijsluiten van een voorwaarde of licentie als rechthebbende niet verplicht. Je kunt er immers mee doen wat je wilt.

Dragontje,
    Ik weet niet welke sources verkocht werden, maar als er in de voorwaarden stond dat ze niet verkocht mochten worden, is dat natuurlijk gewoon rechtsgeldig!

Joshua,
    Hoe krijg je het voor elkaar? 2 overtredingen in zo'n kleine reactie: Respectloos gedrag en volledige offtopic reactie. Twee hoeraatjes voor Joshua's knappe ontdekking!

Niels,
    Valt me van je mee dat je toch nog íets zinnigs in petto hebt na je optreden tegen Wouter. Mijn complimenten.
    [offtopic]Het is trouwens grey hat[/offtopic]

Citaat van "TerrorSheep"

Wat is dit? Is dit een aanzet dat ik dit topic moet sluiten en jou moet verbannen? Of wat moet het voorstellen?

Als je zelf de topics kunt sluiten die je wenst te sluiten, doe je dat, maar ga je zelf niet ook nog eens offtopic? Niemand heeft gezegd dat er hier iemand verbannen moest worden.

Eersteklas prutswerk. Gefeliciteerd.

Houd je ontwerp overzichtelijk door zo min mogelijk verschillende kleuren en brushes te gebruiken. Zet alles op een 'standaard' plek. Zo zijn veel elementen makkelijk terug te vinden!
    Bestaat je navigatie uit drie knoppen? Is dat niet sowieso een klein beetje weinig?
    Verder zijn de kleuren te 'duister' en eentonig. Dit kun je bijna om een blokkendoos voor kinderen heen plakken. Zorg voor vrolijke, maar frisse kleuren!
    Zorg ook dat je van dat gestreepte effect af komt. Ergens zoiets neerzetten is wel leuk, maar dit is allesbehalve mooi.
    Tot slot zijn de kleurverschillen tussen bepaalde elementen niet groot genoeg, waardoor de layout geen geheel lijkt te zijn. Dit lijkt met verrotte touwen aan elkaar vast geknoopt te zijn, als je begrijpt wat ik bedoel. Denk er dus aan: Kleurverschil!

Maar afijn. Kortom: Geen mooie layout, en zit nog veel werk in om dit mooi te doen lijken.

Sterkte ermee, Lars!

Heb tot nu toe nog geen enkel deel van de Harry Potter reeks gemist. Niettemin zijn het geen geweldige films.
    The Texas chansaw massacre is wel een hele goede film.