Posts by zwpgangster

<form action="zoekspeler.php" method="post">

action moet leeg zijn, en het script van zoekspeler.php in dit script intergreren!

Dus dit:

Citaat van giotjuh

Idd, bij mij ook. Zelfs is er een steam hack poging geprobeert :S Helaas faalde hij omdat ik een IP spoof webmail heb (h).
    Dit is niet meer leuk..... ik heb ook een virus scanner die ziet er maar 0 virussen (Avast)

Avast is goed, staat in de top 3 dus!

Hallo CP-ers,

Wie heeft verstand van een deathrun server op cod 4?

We willen meerdere admins hebben maar het werkt niet.. wie weet wat het probleem is?

Het werkt via guid en je moet dus "GUID 1;GUID 2" doen maar werkt niet

Citaat van SkyNet

Zwpgangster, misschien leuk als je hem bij 'Downloads' zet?

Zal hem erbij zetten!

Het is succesvol toegevoegd.
    Een crew lid zal het zo snel mogelijk keuren waarna u automatisch een privébericht.
    Hierin zal vermeld worden of het goedgekeurd is of niet, en mogelijk nog een opmerking.
    Ga terug..

Citaat van SkyNet

[offtopic]Nou ja, Google is je beste vriend? En tevens verwacht ik wel van iemand die al jaren actief is op 'internet/website' gebied dat die wel snapt wat SEO betekend. [/offtopic]

Als je domein : 'watisseo' is, dan zou ik er gewoon een informatieve website van maken.

[offtopic]
    Ja okeej, maar heb me nog niet echt daarin verdiept.. ik heb me andere dingen hoe ik het allemaal doe!
    [/offtopic]

Dit is niet legaal, zo bezeik je de mensen en kan je boete krijgen wegens spamming zonder gevraagd te hebben van wie die mail adressen zijn!..

Het is wel slim bedankt maar niet slim om te doen!

Misschien dit gebruiken?

Hoe te gebruiken?

- Je maakt een index aan en Zet je hmtl hier neer met bijvoorbeeld site.nl/?pagina=downloads

- Maak nu in de zelfde map als de index hierboven een bestand aan met downloads.php en zet het bovenstaande script erin

- Maak een bestand aan in de map downloads met de naam index.php

- in die index.php kan je dus de downloads zetten

( Als je beetje verstand hebt van php kan je ook met een array werken!! )

Veel succes

PHP
    Naam:  Micky Geurts
    Functie:  Admin
    Ervaring:  Ben op verschillende sites admin/mod geweest en had ook een eigen spel
    Motivatie: Spel is voor de fun, dus help ik eraan mee om het goed te onderhouden.... Be fair and have fun
    ABN: Ja/Nee - Ja
    PHP: Ja/Nee  - Matig tot goed!