Posts by binkkie

ik weet niet of het hier hoort maar ik kan het nergens anders plaatsen dus vraag ik het hier maar dit is mijn probleem ik heb crimesource v2.1 ik heb alles goed in gevult bij gegevens.php en nu krijg ik deze foutmelding:

als je op inloggen drukt verwijst ie dan door naar v3/index.php ? of iets dergelijks want hij moet doorlinken naar je ingame

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.09.10 20:38:39:
    of heb ik dat mis?

Hoi ik weet niet waar m`n vraag hoord maarja ik stel hem wel hier (ik hoop dat de admins of mods de topic veranderen naar de juiste catogerie m`n vraag:

Ik heb vandaag Major-crime gedownload maar... de admin opties werken niet ik krijg een witte pagina als ik op 1van de opties klik weet iemand een oplossing....

nou het werkt niet zoals ik wil enzo dus laat maar zitten ik zoek het zelf wel uit. Ik had Ferhat toegevoegd op msn.Maar die bied ook niet echt hulp.

Maarja nog 1vraag weet iemand een adminpaneel voor criminolz die GEEN GELD KOST?

ok.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.08.10 17:26:16:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.08.10 17:46:20:
    het werkt bijna zoals ik wil nog een paar dingen wegwerken

Ja XD iknow het maar ik ben nog aan het ontdekken van hoe of wat

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.08.10 17:20:01:
    hoe moet ik de link maken dat ze kunnen inloggen want als ik het nu doe krijg een witte pagina :S

.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.08.10 16:49:50:

PHP
    Warning: require(includes/systemen/outgame/inc.register.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/host191/domains/191.criminals-hosting.nl/public_html/outgame/register.php on line 2

Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required 'includes/systemen/outgame/inc.register.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/host191/domains/191.criminals-hosting.nl/public_html/outgame/register.php on line 2

wat betekent het

ok.... maar waar vind ik de indeling etc want ik wil dat me leden eerst een soort inledings verhaal lezen zoals bij elke crimegame en dat ze dan kunnen aanmelden of op inloggen drukken.

Hee mensen ik heb alweer een vraag;
    hoe zou ik de index.php kunnen aanpassen (outgame) hé want ik wil het ietjes veranderen want waar het mij omgaat dat de index.php een pagina zoals dit word: http://www.mafiaway.nl zoiets wil ik want hoe het nu is vind ik het druk. ik wil het gewoon rustig hebben.