Ik heb gewoon de volledige rechten het is me eigen eigen eigen laptop 100% van mij.
Posts by binkkie
-
-
@malik daar weet ik niks van ,
ik wou alleen is een keer zo`n website in de lucht brengen.
Die zie je bijna niet. -
Nee betaald.
-
De licentie`s uitdelen en voor domein en hosting verzorgen en de taken uitdelen
-
Nou gewoon de leider
-
Na teminste ik heb het op me D schijf terug gevonden maar ik kan het niet openen dan zegt ie dat de netwerk locatie niet juist is ofzo.
-
Beste een tijdje geleden had ik me pc overnieuw geinstaleerd en kom er achter dat ik een paar dingen ben vergeten te backupen hoe kan ik dit weer terug krijgen.
-
-
Nou , ik wil er geen geld aan verdienen dus diegene die mee helpen mogen het verdelen maar ik wil niets.
-
U heeft PB
-
@TS als ik jouw was zou ik beginnen met de criminalsblauw source ( aan te raden ). En anders de banditi source of opra-crime source.
-
Beste allemaal ik wil een project beginnen.
Wat voor :
Een moterbende project .
Gaat over :
Je bent een jong crimineel in de wereld van de moterbende.
Je moet opdrachten doen om hoger te komen en geld te verdienen.
O.a drive-by`s en moorden plegen gebieden overnemen en de beste samen of alleen te worden.Zoekt :
3scripters
1 designerPm me als je interesse hebt.
Ik heb toestemming.
Van : R.Jipping -
Ik heb de source zelf gekocht en ik vind het een prima source echt anders als elke source die je tegenkomt.
Vind ik
-
-
oke
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.10.11 12:28:28:
Opgelost door arendje -
Zo controleert ie ook of er een lid online is in de gegevens.php
-
Oke , nu word het dus soort van met datum weergeven oke.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.10.11 10:26:05:
Oke ik zal het veranderen en kijken wat er gebeurt
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.10.11 10:59:53:
Ik heb nu in de database Online : veranderd naar DATETIME die pakt ie wel maar als ik op het profiel doe :krijg ik : Resource id #11
-
Hmmm oke
-
Ja dat probeer ik ook maar dan krijg ik die vage cijfers : 1318446061 dus ik denk dat ik die moet veranderen in date en time ofzo
-
Beste,
Ik heb de 123crime source gekocht en ben bezig met de optie : online leden.Maar wat het is bij online leden is het dit : ( in de db )
1318446061
Hoe kan ik het beste laten weergeven waneer de gebruiker online was.
Moet ik iets in de db veranderen?..