Welke versie ? 1.5 of 1.6 ?
Posts by binkkie
-
-
Oke ik hoop dat het email aderes nog wel werkt .. En anders tja neem ik wel gewoon contact met ze op
-
Beste ik heb een vraag ,
is het legaal om de layout van usbwebserver te gebruiken die je krijgt als je et van hen site download ik heb ze al gemaild maar ze reageren nog niet. -
Beste ,
ik zag een tijdje geleden dat er een opensource speciaal voor criminalspoint zou gemaakt worden?
Maar ik zie verder helemaal niets gaat het niet meer door of zit er ergens een stop? -
ik vind hem wel mooi alleen mogen de kleuren ietjes donkerder..
-
Dein thnxx die game was ik kwijt ..
-
Oke ik heb een hoop gehad aan jullie reacties thnxx maar nog een vraag weten jullie misschien ook multiplayer games maar dan in je browser niet op hyves maar gwn maar games zoals ruimte dingen enzo geen mafia games mag ook iets beheerends zijn zoals game dealer die nog niet af is
egt zulke dingen ?
-
Beste wie weet nog een leuke multiplayer game
Enigste eis is dat het gratis is. -
Samsung galaxy tab aan te raden
-
Ik heb interesse
-
@malik ja op welke vlak bedoel je dat domein heb ik.
Promotie weet ik genoeg mensen voor.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.01.12 16:10:03:
En ja ik kan ook een ander script kiezen criminolz of banditi of time2kill -
ja ik kan scripten
en er is veel te doen sommige dingen moeten worden verbeterd menu veranderen.
En sowieso kunnen we de free slice gebruiken die hier op CP staat
Van alles -
Beste cp ,
is er iemand die mee wilt werken aan bloodbullet.nl het is de bedoeling dat we vanuit criminalsblauw gaan bouwen.Als we winst maken word het verdeeld maar ik hoef geen deel er van.
mvg , binkkie
-
tubidy.mobi
-
Zowieso zou ik het niet vertrouwen want er staat geen KVB nummer onderaan de pagina...
-
Ik download enkel gratis apps en soms maak ik met een freeware programma me eigen app
-
@boven me hij wilt weten wat we van ze site vinden.
Ik vind je login venster mooi en de rest is gewoon neutraal.
-
ow en er is geen andere manier.
-
nou dat is een probleem want op 1 van mijn email aderessen kan ik nie komen en is see password 2.5 veilig ?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.12.11 11:29:25:
ik gebruik internet explorer -
Beste , ik wil mijn computer overnieuw instaleren echter ben ik mijn hyves wachtwoorden vergeten hoe kan ik hier veillig achterkomen.. ?
Ik dacht aan een windows log iets.
mvg , binkkie