Posts by binkkie

Hey ik zoek script voor 3,75
    maakt niet uit .. wat als het maar voor 3,75 is en dat ik er naar kan sms`en.
    ik heb al op buy-scripts.nl gekeken maar staat niet echt iets op..
    bedankt

Hey ik heb een probleem met me pc hij loeit sinds kort ontiegelijk zodra ik ga gamen loeit ie vreselijk en dat vooral.
    Ik me pc al gestofzogen maar na nog geen uur loeit ie al weer is er misschien een programma zodat me pc stil gaat koelen zodat ik normaal kan gamen want dat geloei gaat heel de tijd in me hoofd zitten of zou ik toch echt mijn koeler moeten vervangen ?

Oké bedankt.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.04.12 20:40:33:
    :slotje::slotje::slotje::slotje:

Ik heb op een site Bloodcrime gevonden alleen het is major-crime maar dan met een andere layout ,
    mag ik die dan gewoon gebruiken of is dit dan nog steeds verboden ?

Beste CP ik heb een idee voor een site maar zou graag jullie mening willen ..
    Wat is het idee ?
    Ik wil een website met mijn eigen systeem maken waarin ik mijn soort van game verhalen deel.

ja dus ?
    Stel dat ik zo`n website zou maken met mijn eigen systeem en filmpjes online erop zou zetten en mijn eigen verhalen zou het dan interessant wezen ?

En weten jullie misschien een goede naam ervoor teminste ik heb al een portfolio website half af maar ik denk niet dat het op zo`n site thuis hoort portfolio hoort netjes en 'proffesional' er uit te zien.

ik dacht aan de naam 'My story of gaming'
    of my game life.

alvast bedankt
    ..
    mekane

@R-Mijten ik wil niet dat jullie het maken ik dacht alleen maar als iemand de goede versie heeft dat die gene danr reageert...
    @Kurene nee dat klopt helaas niet maar ja ik heb het al verwijdert en maak nu op mijn eigen manier een source.

oftewel :

:slotje::slotje::slotje:

Hey ik vroeg me af of iemand nog de instalatie van google app inventor op ze pc heb staan aangezien google de download link heeft verbroken...

thnx alvast

Ja die is goed maar zowieso mis ik wel heel veel bestanden vooral de .cg3 bestanden en ik heb het hier van CP vandaan?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.04.12 08:03:44:
    Oké de index heb ik gefixt.
    Maar de bestanden zoals aanmelden.cg3 mis ik wel ..

Hey ik heb een 97CU tablet met android 2.2.3 en wou graag weten hoe ik mijn android kan updaten ?? Weet iemand dit ? Ik wil geen custom fireware i.v.m garantie verval kan het niet Mvg binkie

Hey ik heb de vrijgegeven mafiaforce source gedownload en op de server gezet ik heb de database gebruikt die ik ook nog zag in het topic maar ik krijg deze error :

PHP
    Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/u670388321/public_html/_include-config.php on line 39

Hij mist iets uit de database op line 39
    weet iemand wel stukje en heeft iemand dat stukje of gelijk de goede database ?

binkkie

Dit is m`n
    _include-config :